Baaldag!!!!!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Baaldag!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 23:45

Kom je na 10 weken niet op de manege rijden weer op de manege, je gaat op zoek naar je lievelingspaard... Komt de eigenaresse van de manege

"Hey tes, over Ishelle he... Je bent net iets te laat, ze is vanochtend afgemaakt... Achterbenen waren beide pezen compleet doorgescheurd... Ze kon niet meer staan... Dus maar naar de slacht" Verdrietig
Ik heb maandenlang dat paard gelongeerd, ermee gewandeld, gepoetst en gedaan.... Met de verwachting dat ik haar weer zou kunnen berijden, ze was namelijk al een tijdje kreupel, maar niet ernstig.... Paard was vals tegen iedereen omdat hij alsmaar in een donkere hoek stond te staren en er niks mee werd gedaan, maar als ik kwam kon ik ook niet meer weg omdat ze me steeds bij mijn kleding pakte als ik weg liep...
Ik heb hier echt de balen van, ik heb niet eens afscheid kunnen nemen.....

Na de les ging ik op zoek naar Iks omdat hij een gebroken kaak had gehad en een infectie had gehad.... Ik kon Iks nergens meer vinden, dus ik vraag aan iemand "waar ik Iks" in de verwachting dat hij in een andere stal zou staan...

Kreeg ik de mededeling dat Iks ook afgemaakt is, omdat hij een of ander virus had en dat hij niet meer beter kon worden....

Dus een echte baaldag vandaag, ik kon mijn hoofd niet eens bij de les houden... Ik wou dat ik dit eerder geweten had......................

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 07:12

wat vervelend voor je. Is inderdaad niet zo'n leuke terugkomst.
Waar ben je geweest in die 10 weken?

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 11:38

Wat rottig zeg.
Had iemand anders van de manege je het niet even kunnen komen zeggen ??? een vriendin ofzo??
Heel veel sterkte iig.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 11:42

oooh....wat erg joh! ik zou hier ook kei van balen......Verdrietig


Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 12:05

petrabonanza"]
wat vervelend voor je. Is inderdaad niet zo'n leuke terugkomst.
Waar ben je geweest in die 10 weken?
[/quote]

Op vakantie en werken omdat we personeelstekort hadden...

[quote="Haffielover schreef:
Wat rottig zeg.
Had iemand anders van de manege je het niet even kunnen komen zeggen ??? een vriendin ofzo??
Heel veel sterkte iig.


Mijn beste vriendin werkt bij de manege, maargoed, dit soort dingen vergeet ze me dus te vertellen Boos!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 07:57

lijkt me niet echt handig van haar om dat niet te vertellen, ze weet waarschijnlijk toch wel hoe belangrijk dit voor je is?

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 14:34

zij heeft veel manegepaarden zien gaan in de tijd dat ze daar was, ik tot nu toe nog niet, misschien dat zij denkt dat het me niks doet omdat haar gevoel dat misschien ook zegt, ze hecht zich niet meer aan de manegepaarden

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 14:36

ow jee , wat erg voor je, sterkte !

|[Live Life To The Maximum!]|

Never apologize for showing feeling, if you do so, you apologize for the truth

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 15:53

Ik ken dat gevoel, heb het ook vaak gehad. Eén keer na een leuke les, kwam er een meisje aangehold die ik nauwelijks kende, en zei dat m'n lievelingspony 'weg' was.. En een andere keer kwam ik na de vakantie vrolijk terug om de pony's weer te begroeten, en dan vooral één speciale.. Krijg ik te horen dat ze is afgemaakt. Wat jouw vriendin doet heb ik nooit kunnen leren, niet meer hechten aan manegepaarden/pony's (wel stom dat ze het niet tegen je gezegd heeft). Ik kan dat gewoon niet en ik ben bij die manege weggegaan en ben ook niet van plan om naar een andere te gaan (sorry ik ben een beetje veel over mezelf aan het praten). Ik vind gewoon dat ze op de meeste manege's veel te snel pony's/paarden naar de slacht doen, alsof het niks is. Ze moeten ook aan geld denken, oké, maar toch.. Verdrietig

Bij jou is het wel anders, vooral bij je lievelingspaard omdat het heel ernstig klinkt. En dan is het toch maar beter, ook al is het nog zo bot. Heel rot voor je dat je geen afscheid hebt kunnen nemen, maar ik hoop dat je het toch een plekje kan geven.
Veel sterkte.

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4leggedmates, aeckker03, Bodan, Danseresje, estell__, Esther_r20, GrapeshotBot, janderegelaa, Lisa_22, Lugea, PlukenKrul, RenskeFrea, Reyndir, Sanne_zepp, Siers83, Unoo, xMyrth, zimbri en 24 bezoekers