Iek iek... (paarden)verhuisstress...morgen is het

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Iek iek... (paarden)verhuisstress...morgen is het

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 23:50

zo ver! Dan gaan mijn pukkies verhuizen naar hun nieuwe stal...pffff... Ik heb nou al giga last van een ernstige vorm van verhuisstress, niet normaal meer...buikpijn, hyperdepieper nerveus, misselijk, noem maar op... Ik wou dat ik morgen met mijn vingers kon knippen en dat we dan op de nieuwe stal waren... "Beam us up Scottie" dat idee... maar goed, nu word ik morgen tijdens het laden e.d. gelukkig verbannen naar de kantine om koffie te zetten, een flesje valium weg te werken (grapje btw) en een fles baileys achterover te slaan (dat ga ik nog overwegen Knipoog )... Ik hoop maar dat er een vrijwilliger is tegen wie ik in de kantine aan mag ouwehoeren... Pfffffffffffffffffffffffffffffffffff... 2 keer heen en weer met de veewagen morgen, eerst de mannetjes en daarna mijn meis...

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 23:51

DAT IS SPANNEND!!!! waar ga je heen?

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 23:55

suc6 en waar ga je heen

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 23:58

Tot mijn eigen verbazing ga ik -lees: ik die van rustige stallen houd- naar Wennekers... voor het eerst in het bos kunnen rijden, mijn jaarlingmannetje kan opgroeien met leeftijdsgenootjes, de mogelijkheid een privelandje te huren voor Escala en dan nog ben ik goedkoper uit dan nu ... en het gaat me ook ongelooflijk veel tijd besparen, ik werk daar nl. vlakbij Haha!. Ik heb er wel zin in, maar die ritten...pffffff... Eclipse heeft nog nooit een veewagen/trailer gezien en Escala is er bepaald niet dol op... duimen jullie even dat alles soepel verloopt morgen? Lachen

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 00:03

wat grappig!!! er is van mijn stal ook een jaarling heengegaan vandaag,een volbloed arabier merrie.een heel gaaf beestje!!! geef haar van mij maar een knuffel,ik mis haar nu al.....

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 00:11

Eclipse is een volbloed arabier hegst(je) Haha! ... maar hij zal niet bij de merrie komen te staan, mocht hij willen Knipoog... Meneer heeft nou al door dat hij een jongetje is en laat bij idere knappe dame goed weten wat een mooie stoere vent hij is...maarre, hoe heet de jaarling arabiermerrie en weet je ook waar ze staat? Ik ben wel nieuwsgierig... ik zal haar wel even een knuffel van je geven hoor Knipoog of iig haar baasje vragen dat even te doen Haha!. Op welke stal sta jij eigenlijk?

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 07:29

Succes met de verhuizing, vikki. Het gaat vast allemaal meevallen.
C u in het Amsterdamse Bos Knipoog

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 09:12

vikki schreef:
Eclipse is een volbloed arabier hegst(je) Haha! ... maar hij zal niet bij de merrie komen te staan, mocht hij willen Knipoog... Meneer heeft nou al door dat hij een jongetje is en laat bij idere knappe dame goed weten wat een mooie stoere vent hij is...maarre, hoe heet de jaarling arabiermerrie en weet je ook waar ze staat? Ik ben wel nieuwsgierig... ik zal haar wel even een knuffel van je geven hoor Knipoog of iig haar baasje vragen dat even te doen Haha!. Op welke stal sta jij eigenlijk?

ze heet MOCHA en wordt denk ik donkerbruin,ze heeft witte beentjes (3) en een mooi wit blesje,en ze kan heel erg goed lopen! baasje komt uit amsterdam en heet edith. Haha! o en ik sta zelf met de paarden in muiderberg

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 18:27

En? Alles goed verlopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 19:50

Heeej ik wist helemaal niet dat je plannen in die richting had... Ik hoop dat het je daar heel goed zal gaan bevallen. Het is een mooie accommodatie, alleen zooooo massaal....
Voordeel daarvan is dan weer wel dat niet jan en alleman zich met je zal gaan bemoeien en je lekker met rust gelaten zult worden.
Jammer voor Martin, ik denk dat hij je best zal gaan missen op stal.....

Veel geluk gewenst in Aalsmeer!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 23:34

Ik wist ook niet dat ik plannen in die richting had Sonja Haha!... maar ik ben zoveel goedkoper uit dat ik er een week van kan eten en nu Sim on er bijna is moet ik op de centjes gaan letten he... Ik had alles even op een rijtje gezet qua budget en toen heb ik na het nodige sfeer proeven heel snel deze beslissing gemaakt... ik vond Wennekers nl. ook zo massaal maar in de praktijk merk je daar zo verbazingwekkend weinig van! En Escala stond er zo super relaxed bij in haar uitloopje, dat viel me dus echt 200% mee ... en tsja, het bos is ook wel leuk Haha! en het zit ontzettend dichtbij mijn werk...ik kan daar 1,5 sneller (door busverbindingen) zijn dan in Mijdrecht! Maar goed, de verhuizing is dus goed gegaan en het gaat me volgens mij goed bevallen... Ik denk echt dat een stal met uitloopje heerlijk is voor Scaal; ze kan luchten, naar binnen als ze wat privacy wil en lekker wil liggen, ze kan veel meer zien en toch staat ze in een lekker rustig stukje...ik heb haar in geen tijden zo relaxed gezien op stal, ze stond de hele tijd met haar oortjes naar voren, lekker geneuzeld met de knappe buurman... en Eclipse staat met Texas in een grote koeienstal waar ze even mogen wennen, we gooien ze iedere dag even los in de losgooibak en lekker wandelen enzo... en dan mogen ze na het weekend bij hun nieuwe vriendjes op het land!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:27

veel succes!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:30

Fijn dat het zo goed gaat! en dat Clippie al vriendjes maakt!!

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 10:20

Hey, wanneer gaan we het bos in? Tong uitsteken

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 12:34

Ik duim voor je meid! *duim*

Hoe lang is het rijden met de trailer/veewagen? Even doorbijten! Morgen ben je overal van af! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 12:39

De verhuizing is al achter de rug volgens mij?

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 13:07

Volgens mij ook...


Ongeveer 20-30 minutenls je netjes rustig rijdt.