Uitverkoop Hippodam!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Uitverkoop Hippodam!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 21:56

Vanavond was er bij ons bij 1 van de ruitersport winkels uitverkoop, nou daar moest ik natuurlijk heen, dat spreekt voor zich...

Dit zijn echt de momenten om oude bekenden tegen te komen,dat heb ik zoizo al heel vaak in die winkel maar nu was het ontiegelijk druk dus natuurlijk ook weer heel wat bekende. Even bijkletsen, wat heb jij gekocht, bla bla wel bellen wel weer(waar vervolgens waarschijnlijk niet veel van terecht komt maar ok)

Nou, ik ging om een zweetdeken uit te kiezen die ik voor mijn verjaardag zou krijgen. Ik wilde er 1 met een hals en dus een beetje een mooie kleur voor het borduren...En wat kies ik uit...een eskadron met ruitjes(net als die sokken) zonder hals...Ik ga hem ook niet laten borduren want dan wordt het zo druk met die ruitjes.

Verder zag ik weer eens een leuk dekje, dus ik heb zojuist dekje nummer 13 gekocht...Hij kostte maar 9.95 en dan ook nog met gratis borduren..Nou geweldig toch!

Ik had ook een heeeeele mooie rijbroek gezien(pikeur), bijpassend bij het dekje(beige) maar die was er alleen nog maar in maat 34..en dat is toch wel een beetje aan de kleine kant helaas.

Verder nog heel wat leuke dingen gezien maar ik wist me in te houden..
Bijvoorbeeld een frontriem, ik houd helemaal niet van diamantjes enzo op frontriemen maar deze was echt zo mooi!alleen hij kostte 45 euro, dat vind ik wel een beetje veel voor een frontriem dus die heb ik(na lang aandringen van mijn vader)maar weer terug gehangen...

Ik vind zelf dat ik me heel mooi ingehouden heb, ben helemaal trots..haha.

Charaz

Berichten: 24292
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 22:20

ik heb ook zo'n dekje gekocht en moet er wel bij zeggen dat ik ze erg dun vind.
Ik heb een champagne kleurige met gouden letters en jij?

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 22:27

newforestlover schreef:
ik heb ook zo'n dekje gekocht en moet er wel bij zeggen dat ik ze erg dun vind.
Ik heb een champagne kleurige met gouden letters en jij?


Ja dun zijn ze inderdaad wel, maarja..

Ik denk dat ik dan dezelfde heb. Alleen de letters staan er nog niet op, maar die heb ik nog tegoed(wel een goed idee, goud)

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 22:32

Die frontriem he..... zo een heb ik ooit in een hele erge bui gekocht! Bloos
Toen nog in guldens, toen was ie iets goedkoper.
Ze hebben er verschillende, die van mij was toen ruim 75 piek, maar hij is zo mooi en ik ben er nog steeds zo blij mee!!!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 22:36

Ja, ik zit er nog steeds mee in mijn hoofd...Kan hem maar niet vergeten...(dat is geen goed teken, in de meeste gevallen duurt het dan niet lang meer toch ik het koop..)

Maarja, dan zijn er ook weer die mooie eskadron peesbeschermers met bont(ik ben tamelijk bont gek)......das weer ruim 60 euro...
Laatst bijgewerkt door Pluutje op 29-08-03 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Charaz

Berichten: 24292
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 22:39

Afbeelding
mijn dekje
Afbeelding
ingezoomd op de letters

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 22:51

Ohw die heb jij, die is bijna wit toch?

Ik heb dan meer beige.

Charaz

Berichten: 24292
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 22:54

die van mij is inderdaad net het wit af zeg maar

Dehtje

Berichten: 395
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 22:59

De uitverkoop van Hippodam! Ik had inderdaad ook een uitnodiging ontvangen, had alleen helaas vanavond avonddienst Huilen
Maar euro-technisch is dat wel wat beter voor me geweest als ik dat zo hoor! Haha!

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 20:29

he wat goed van je dat je zo weinig hebt gekocht en dekjes, dat is gewoon je ergste verslaving!!!!!!
en ik zou je papie gewoon overhalen voor die frontriem Schijnheilig , ik wil je anders wel sponsren dan weet je zeker dat ik niet naar de MAC ga Haha! Tong uitsteken

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 20:52

alja schreef:
en ik zou je papie gewoon overhalen voor die frontriem Schijnheilig , ik wil je anders wel sponsren dan weet je zeker dat ik niet naar de MAC ga Haha! Tong uitsteken


Haha, ja, ik heb nog geld over voor mijn verjaardag...maar er zijn zoveel leuke dingen!!!Ik word overspannen denk ik...

Maare, een frontriem past best in een enveloppe, als ik dan mijn adres even geef...haha nee hoor geintje!!!!!Dat zal ik je niet aandoen.