het begint weer..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 18:49

sommige hebben het topic "moet huilen" ( http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 08&forum=2 )
nou gisteren de paardenfluisteraar gezien, heel mooi maar van dat ongeluk besefde ik enorm wat vriendschap was, me moeder gaf als voorbeeld stel dat helen dat was dan zou je toch ook nooit meer blij zijn? ben ik de pauze ff naar boven gerend om te strotteren en snachts laat gaan slapen. ik mis helen wel nu ze in canada zit hoor. ik wou dit even later weten want jullie zeiden als het niet meer gaat zet het maar op bokt. en dat doe ik. en helen als je dit leest, ik meen et echt hoor. hoop dat jullie me er door heen kunnen helpen.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 20:33

nee.. niemand steunt me dus. Huilen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


:)Ikkuh:)

Berichten: 694
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 20:39

Ik zou je wel willen helpen, maja kzou nie weten wat ik moet zeggen eigenlijk, sorry. xxx Miranda

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 20:39

Tuurlijk steunen we je wel Yentl! Ik begrijp dat je je vriendin erg mist! Maar wat je moeder zei, wees blij dat je haar nog hebt. Er zit dan wel een grote afstand tussen jullie in, maar jullie kunnen nog bokken, bellen, mailen enz. Dus daar moet je altijd dankbaar voor zijn! Maar dat betekend niet dat je haar niet mag missen hoor! Heel erg logisch en daar moet je dan ook maar aan toe geven. Er zijn gewoon van die momenten... Op die momenten moet je proberen steun te zoeken bij iemand of bij je paard. Even heel erg huilen kan ook geen kwaad. Kop op meid, jullie zien elkaar vast wel weer een keer en gewoon die vriendschap voortzetten, ook al is er die afstand! Veel sterkte en als je het moeilijk hebt stuur je maar een pb!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 20:56

ik had het gisteren echt heel moeilijk en die avond voor ze vertrok ook van half 10 tot 2 uur gehuild het zit zo eerst woonden we bij elkaar in het zelfde dorp (van 4 tot 10 jaar) op me 10 verhuisde ik naar limburg , zij nog steeds zuid holland. we zagen elkaar nog wel zowat elke vakantie maar we waren er aan gewend maar nu besef ik echt dat ze zo ver weg is, gelukkig zie ik haar volgend jaar ,maarja.. ik ben gewoon bang dat ik haar zal verliezen ze zegt van niet en ik ook niet dus ik hoop maar dat het beide zo zal blijven en mijn paard snapt me soms echt toen ik hem vertelde dat haar hond dood was (kent hij want hij was van me vriendin en de hond liep altijd in de stallen) keek hij zo triest Verdrietig hij is een erge steun maar bokt ook hoor

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 21:17

Ik snap best dat je verdrietig bent, maar je kunt wel bokken, mailen, bellen, brieven schrijven enz. Ookal is er zo'n grote afstand! En je kunt vast steun zoeken bij je paardje en anders wel bij ons! Sterkte hoor!

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 22:16

oh mis je me echt zo??ik ga ook straks nog huilen! Huilen kom op !denk aan de leuke dingen als je aan het huilen ben!bv aan ex

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 22:22

ja maar kijk helen ik was zo aan het denken wat hebben we gedaan; sheba gereden, mee naar bosgouruiters, in het stro spelen, hooiwagen in de wc, cowboy spelen, met dikke mutsen, op vakantie met elkaar, naar dierentuin, enz enz dat maakt me Huilen Huilen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 22:27

Oww neej!! Dalek ga ik ook nog huilen Huilen Fijn dat jullie nog wel contact hebben enz! Ik hoop voor jullie dat het jaar snel voorbij is!!

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 22:32

ah hou op ik ga echt janken yent Huilen Huilen probeer aan me stommen kanten te denken dan houd het huilen gou op denk ik !

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 22:33

stomme kanten aan mij? nee toch Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 22:37

nee aan mij slechte kanten denken gekkie !jij heb geen slechte kanten

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 23:02

tuuuuurlijk steun ik je...

ik heb veel begrip voor wat je mee maakt..
ik woon nu in dronten en spreek mn vrienden bijna niet meer en mn ene vriendin wel maar veel minder vaak dan eerst...
en die wonen nog in hetzelfde land!!!

dus!!

kom op meid....

hard sparen dan kun je misschien over n jaar ofzo naar canada!!!

Liefs,
Sharda

..... leeg .....

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 23:10

jjaa miseryfox gelukkig gelukkig ben ik al aan het sparen volgend jaar vlieg ik lekker naar canada wiehoe. ik ben blij dat jullie allemaal met me mee leven

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 23:11

je hebt misschien wel mazzel want er gaan geruchten dat volgend jaar de tickets goedkoper worden omdat veel mensen bang zijn te vliegen nadat usa verhaal...

..... leeg .....

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 23:34

Hee Yentl, tip: vroeg boeken heeft soms voordelen. Ik vloog met mijn ouders drie jaar terug voor nog geen ƒ600,00 p.p. retour Toronto. Goed shoppen en op tijd beginnen. Succes, goede reis en tot die tijd: serkte.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-01 10:35

ja we gaan over een maand of eerder al boeken. hoe vroeg van te voren had jij dat gedaan, ikke?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 13:24

wij boekte twee maanden van tevoren altijd

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 15:10

ik ga over een maand ofzo al boeken helen, mijn moeder belt jouw moeder daarvooor nog op

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 15:54

oh oke!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 17:45

Die dingen zijn altijd erg rot, het ergste is nog dat je er niet veel aan kunt doen.
Dat moet langzamerhand slijten... En dat gebeurt ook wel al zal het niet snel gaan...
Succes ermee

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, YandexBot en 158 bezoekers