buitengereden met crosby.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 19:52

vandaag ben ik met crosby en de boerin op haar merrie en de stagaire op ook een merrie naar buiten geweest. al kun je bij ons niet echt goed buitenrijden (alleen over de straat eigenlijk). eerst kregen we een regenbui op ons dak, maar goed. crosby was weer eens zo ontzettend braaf. alleen hinnikt hij wel continue onderweg (nou ja schreeuwen meer *LOL* ) onderweg lag er een stuk plastic in de berm en dat vond meneer toch wel even eng. stel je voor dat dat bijt. kanaal over is niet eng, viaduct over is niet eng alleen dat stukje plastic. maar goed we hebben eigenlijk alleen maar gestapt en een paar kleine stukjes gedraafd. vogende week naar het emstergat dan gaan we 'zwemmen' .
verder Quinto lekker geknuffeld en gepoetst. hij staat nu op stal ivm het weer en de weien die kapot gaan (rest staat nog wel buiten maar gaat binnenkort ook naar binnen) nu kan ik hem ook beter bijvoeren, niet dat de andere paarden zijn eten jatten Lachen
morgen maar weer naar buiten als het droog is, denk ik. onze bak is toch een zwembad.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 20:33

Lekker hè met je paardje naar buiten. Alvast een beetje aan het voorbereiden op lunteren?? Jij zou toch met crosby gaan? Hopelijk krijgen we dan geen bui op ons kop!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 20:36

He heerlijk he dat buiten rijden, is inderdaad wel jammer dat er niet een lekker groot bos bij jullie in de buurt is Verdrietig
Wil deze week ook vinnig buiten gaan rijden Knipoog .......helaas is het s'avonds al weer aardig vroeg donker, dus ik denk niet dat ik heel veel kan rijden..........
Gezellig trouwens dat jullie dan toch lekker met elkaar naar buiten toe kunnen.

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 20:37

inderdaad heerlijk. en zoals sommige al gemerkt hebben is meneer wel hengst maar niet zo moeilijk dus.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 21:01

leuk man! ikke zou ook wel mee willen naar het emstergat...
Nouja als lottie beter gaat gaan we weer naar de hei en natuurlijk naar de lunterenmeeting

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 21:06

Citaat:
Op 2001-09-21 19:52, schreef akerna:
vogende week naar het emstergat dan gaan we 'zwemmen' .



Dan mag je ook wel naar ons komen hoor, als je wil zwemmen, heb diverse weilandzwembaden in de aanbieding Haha!

Hehe, alle gekheid op een stokje, gaaf voor je dat ie zo braaf is!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 21:12

wat eens chatje is t toch he
een echte tinker.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, Alexios, Frieke84, ikkedus, Lys_PPA, Monique1963, tienus63, Vagabondo, Wopkebrok, xYaartje en 139 bezoekers