bedreigd via mail?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

bedreigd via mail?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:17

Kreeg vandaag een mailtje van een vriedin. We hadden wat heen een weer gestuurd en iedere keer als je dan een mailtje terug krijgt, staan de eerdere berichtjes er ook nog in.

Kreeg ik daarnet weer een mailtje terug, met daarin alles wat we zeg maar hadden gemaild met helemaal onderaan de woorden;

hoi kvt w!jf ik breek je poten kvt h0er flapoor

(beetje verandert, maar je kunt wel raden wat erin staat)

Vind het een beetje eng idee dat 1 of andere grapjas dit soort geintjes uit zit te halen. Natuurlijk is het (tot nu toe) eenmalig en blijft het bij woorden, maar leuk is anders.

Heeft iemand dit ook weleens gehad? Ik heb hotmail...

Coolio

Berichten: 353
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: In het mooiste (en waarschijnlijk kleinste) dorp van Nederland :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:25

wat vaag, wie doet nou zoiets?

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:31

jah ik heb het ook gehad allemaal van die mailtjes van een vriendin van me..... bleek het dat ze gehackt was

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:57

Leg even nader uit...

Kwam dit mailtje van hetzelfde emailadres als waar je vriendin normaal vanaf stuurt? Zoja, is dit een hotmail of andersoortig internet adres, of haalt ze haar mail via een provider naar een emailprogramma (bv Outlook)?
Of kwam het mailtje van heel iemand anders?

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:45

zat je op school te mailen, op een groot netwerk??? dat gebeurt op de school waar ik werk namelijk iedere keer, ook dat de wachtwoorden veranderd worden. Systeembeheer heeft hotmail en msn dus maar uitgeschakeld in de hele school.....

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 18:03

ja ik heb ook een keer zo'n emailtje gehad van een vriendin van mij, dat iedereen prostituees (ff netjes gezegt) waren.

ze had dr hotmail aan laten staan op de schoolcomputers..

ff offtopic:
bij ons heet de computerzaal op school het LED, en we hebben ook een led beheerder. En die haalt ook vaak van die grapjes uit. Je mag niet msnen op de computers op school maar dat gebeurt wel. En hij kan vanuit zijn computer alles zien wat je doet. Wat jij in beeld hebt ziet hij dan ook. En af en toe gooit hij tijdens een msn gesprek ook van dat soort woorden eruit en jij denkt dan dat die vriendin dat zegt. Best banketstaaf..

Ik met me geniale acties: Ik open Words, en begin te typen (dat kan hij dan dus lezen) Vieze, gore, blabla (Jerry springer was er niets bij)

Toen kreeg ik een led verbod, fijn!

YENNA

Berichten: 13
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 18:08

ja, het kan zijn dat je je niet fatsoenlijk hebt uitgelogd ofzo en dat anderen dus in je email kunnen rommelen. Via MSN-messenger gaat dat vlgns mij ook makkelijk.

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 18:09

Citaat:
bij ons heet de computerzaal op school het LED, en we hebben ook een led beheerder. En die haalt ook vaak van die grapjes uit. Je mag niet msnen op de computers op school maar dat gebeurt wel. En hij kan vanuit zijn computer alles zien wat je doet. Wat jij in beeld hebt ziet hij dan ook. En af en toe gooit hij tijdens een msn gesprek ook van dat soort woorden eruit en jij denkt dan dat die vriendin dat zegt. Best banketstaaflig..

Ik met me geniale acties: Ik open Words, en begin te typen (dat kan hij dan dus lezen) Vieze, gore, blabla (Jerry springer was er niets bij)

Toen kreeg ik een led verbod, fijn!


bij ons heet het Open Leer Centrum en ik kan ook meekijken met wat de leerlingen doen Clown

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 18:43

ja ik heb gelukkig ook me vrienden die de nodige wraakacties hebben gepleegd.. Dat zijn ook van die hackers, die heeft toen het biologie project waar wij toen aan werkte geblokkeerd zodat het project afgezegd moest worden.. GNAGNA

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 18:49

smurf schreef:
bij ons heet het Open Leer Centrum en ik kan ook meekijken met wat de leerlingen doen Clown


Tja, daar is het toch het OPEN leercentrum voor? Haha!