zijn de spullen bij paard ahoy echt goedkoper?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

zijn de spullen bij paard ahoy echt goedkoper?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 16:41

Ik weet het, het is pas over 3 maanden Tong uitsteken (hoop dat ik er heen kan Lachen ) maar ik vroeg het me gewoon af of het echt goedkoper is? is het de moeite waard om te wachten met bijv. een hoofdstel kopen zodat je het daar kan kopen? hebben ze ook merk hoofdstellen of alleen van die hoofdstellen die je in de winkel ook wel voor 20 euro kan kopen?
het is alweer een aantal jaar geleden dat ik voor het laatst op zoiets was dus ik weet niet zo goed hoe het met de kwaliteit zit van zulke spullen enzo Knipoog ik heb wel eens bandages gekocht bij de haagsche paardendagen maar dat was dus echt slechte kwaliteit, heel slap

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 16:44

Heel wisselend.. iig bij de meeste paardenevenementen waar ik ben geweest. De ene keer heb je echt superkoopjes, de andere keer echt alleen troep of stervensdure kraampjes.

Als je kan wachten zou ik even wachten, maar zeker niet op te veel rekenen Lachen

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 17:48

Meestal zijn de hoofdstellen gewoon kwaliteit: karton...
Sommige stands zullen best goede spullen hebben maar daar betaal je dan ook wat meer voor Lachen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 18:08

Ik heb ook een aantal dingetjes nodig en eigenlijk niet met spoed. Ik denk dat ik toch maar tot Paard Ahoy wacht, dan kan ik nog ff verder sparen. Haha!

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 19:36

Wanneer en waar is dat?
Ik heb er nog nooit iets over gehoord.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 22:15

maar als ik een wat beter kwaliteit leer hoofdstel wil hoef ik dus niet te wachten tot dan omdat ze het daar waarschijnlijk niet hebben?

en odje het is in december in ahoy in rotterdam Lachen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 22:20

Enkele jaren geleden wilde ik perse van alles kopen daar en toen viel het me allemaal heel erg tegen. Wel veel halsters voor weinig geld, maar met hoofdstellen moet je echt goed opletten wat je koopt. Veel vergelijken, veel van kraampje naar kraampje lopen... Je bent er dan ook veel tijd aan kwijt. Bovendien ben je altijd je geld voor je entreebewijs en soms ook parkeerkosten kwijt en dat loopt ook al redelijk op. Als je alleen voor de 'koopjes' gaat, dan zou ik het niet doen als ik jou was

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 22:28

als ik ga ga ik niet alleen voor de koopjes hoor, vind de shows ook erg leuk! maar ik wil graag een nieuw hoofdstel en ik dacht als ze daar nou misschien goedkoper zijn dan wacht ik nog maar dat is dus niet nodig Lachen
misschien dat ze nog leuke shabrakken hebben, dan is het wel mooi meegenomen Knipoog

Annick

Berichten: 1371
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 22:31


Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 10:43

Ooh ik ga daar ook even buurten.
Heb dan vakantie, komt dat even goed uit.

Ze hebben daar altijd van die onwijs mooie stalbordjes.
Ga gauw even sparen voor zo'n mooie stalplaat.

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 11:04

Jammer dat we nog geen bokt petjes hebben gni gni...dan zie je half bokt er rond lopen denk ik. Maar ik ga zeker.. ben toen ook in Utrecht geweest (2 jaar geleden geloof ik) en het was onwijs gezellig.
Dus ik hoop dit jaar weer.

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 11:13

Ik heb in Utrecht toen een heel mooi hoofdstel gekocht voor Fl. 50,-
Het leer zag er goed uit en het was een luxe hoofdstel qua uiterlijk (zwart, aansnoerneusriem, zacht leer, koperen gespen etc.) dus heb ik het gekocht. Absoluut geen spijt van gehad, want nu 3 jaar later is het nog steeds heel mooi. Gebruik het nu niet meer, want mijn pony is met pensioen. Maar heb er toch 2 jaar heel intensief mee gereden, zonder scheurtjes etc.
Je moet dus echt geluk hebben, maar als je er lol in hebt om iets moois voor weinig te kopen (zoals ik toen) dan : DOEN!
Ik heb er ook een hele mooie wollen deken gekocht, die ook prima blijft.

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 13:44

ik ben een aantal jaar achter elkaar geweest toen eht in utrecht was en mijn ervaring is dat de meeste spullen toch goedkoper zijn dan in de ruitersportzaak. zo ook hoofdstellen, zadels e.d. er zijn vaak speciale beursaanbiedingen. naar de kwaliteit moet je altijd kijken ook als jee een goedkoop hoofdstel in een ruitersportzaak koopt, trouwens naast de goedkope spullen verkopen ze ook merkmateriaal op de beurs. als je dus niet zo heel nodig een nieuw hoofdstel nodig heb, dan zou ik zeker tot de beurs wachten, je kan nooit weten tenslotte.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 16:05

ik heb ondertussen al een hoofdstel gekocht, toch bedankt voor de reacties Lachen

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:52

beetje offtopic: is dit evement zegmaar het vervolg op paard '99 en 2000 enzo? ik vond het namelijk heel jammer dat het 2 jaar lang niet doorging Scheve mond

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 17:30

Yessy schreef:
beetje offtopic: is dit evement zegmaar het vervolg op paard '99 en 2000 enzo? ik vond het namelijk heel jammer dat het 2 jaar lang niet doorging Scheve mond

dat is het ja alleen dan in rotterdam ipv utrecht (daar was t toch altijd?) Lachen
in januarie komt er trouwens ook jumping amsterdam voor de mensen die dat nog niet wisten Knipoog

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 18:35

en de western experience ook weer, voor de paardenliefhebbers en natuurlijk linedance mensen Tong uitsteken