Belladin, wat is ze toch geweldig!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Belladin, wat is ze toch geweldig!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 17:31

Heej Heej....
Komend weekend moet ik samen met mijn zusje, olijfje, op Belladin passen...een onwijs leuk beestje waar ik de laatste tijd wel vaker op rijd en helmaal verslaaft aan ben!!!
Vandaag dus ook weer heerlijk gereden...Haha, ik was eerst toen ik uit school kwam helemaal in de stress, want ik moets buiten rijden, want er waren binnen lessen en aangezien het er hier met bakken uit kwam...hum, had ik daar niet echt 'behoefte' aan...zusje uit school en het was zowaar droog dus wij op ons fietjes naar de manege gescheurt!!! Lekker gepoets en rustig gezadelt...en toen HEERLIJK gereden...ze rijdt zo geweldig, kan makkelijk wijken loopt lekker nagevelijk,Toppie!!! Jammer genoeg zal er ook over een tijd een einde aan al die leuke dagen met belladin komen...Ze STAAT te koop!!!Baasje is te groot en zusje heeft geen zin om elke dag te rijden! Jammer genoeg dat ik nu ook al vrij groot voor der ben en mijn zusje er over een tijdje ook al op is uitgegroeit, anders was er misschien wel een klein kansje geweest, maarja....ik geniet nu nog de keren dat ik der mag rijden!!!En hoop dta dat nog een lange tijd is!!!
Sorry voor dit onzinnige verhaal, maar moets het ff kwijt!!!
Dikke Zoen,
Ilse


Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 19:16

klinkt echt zalig die rit. jammer dat ze te koop staat. ik kan geloven dat je je niet zo goed der van bent!! en zoals je zegt, geniet der nog van he!! hopelijk komt ze goed terecht en niet ver zodat je ze nog es kan gaan opzoeken, wie weet!

groetjes

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Carmen
Berichten: 2626
Geregistreerd: 04-02-07

Re: Belladin, wat is ze toch geweldig!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:28

Ik reageer wel heeeel erg laat, maar ik heb Belladin gekocht. Het gaat onwijs goed met haar en heeft een gezond veulen op de wereld gebracht! En we rijden nu L springen.
Edit: Heb haar al 4 jaar Tong uitsteken...

Tieneke

Berichten: 21652
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, Belgiƫ

Re: Belladin, wat is ze toch geweldig!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 11:15

Fijn dat ze goed terecht is gekomen. Maar het is niet de bedoeling dat je in topics van 4 jaar oud reageert. Slotje.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anne7, Astrid_Brann, fleurtjeuh en 40 bezoekers