Laatste dag...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Laatste dag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 17:06

Vandaag de laatste dag gehad op m'n werk. Ik had daar een half jaarcontract en dat werd helaas voor mij niet verlengt. Nu wist ik dit al een maand en ik had het er niet echt moeilijk mee. Ook vandaag op m'n werk wist ik me te beheersen, tot ik wegfietste...

Ik baal er echt zo ontzettend van, het is zo'n leuk team, niet ver van mijn huis vandaan en flexibele werktijden. Ik had het er echt onwijs naar m'n zin en dan zo iets.

Natuurlijk belooft iedereen wel contact te houden, maar ik ben realistisch genoeg om te weten dat dat na verloop van tijd ook verwaterd. Ik vind het echt heel erg jammer, maar goed er is niets aan te doen en ik moet weer verder, weer op zoek naar een andere baan. Echt heel erg jammer.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 19:32

Sterkte....
Ik heb morgen mijn laatste dag op m'n werk, dit omdat ik ga studeren en dus ook moet verhuizen.
Zie er nu ook al best wel tegenop, heb het daar ook erg naar mijn zin. Leuke collega's en een hele goede sfeer, ook heel dicht bij huis.

Maar goed, het is helaas niet anders, ik hoop in rotterdam ook weer snel leuk werk te vinden. Maar denk dat ik deze mensen toch wel ga missen.