Mensen die op Hogeschool Domstad Utrecht studeren?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Mensen die op Hogeschool Domstad Utrecht studeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 21:03

Ik ga volgend jaar naar de PABO, juf worden en dan ga ik hoogst waarschijnlijk naar Hogeschool Domstad in Utrecht. Zijn er heel toevallig hier peopletjes aanwezig die daar ook studeren of gestudeerd hebben, en zo ja, kunnen me die dan een beetje vertellen hoe het er daar aan toe gaat, hoe de sfeer is en dat soort dingen? Is wel leuk als voorbereiding op... Alvast bedankt!

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 22:42

Ik heb er ooit, een jaartje of 6 geleden, een jaar gezeten, maar heb toen besloten een andere opleiding te gaan doen. School is mij goed bevallen, alles was goed geregeld, maar ik heb daar pas ook andere verhalen over gehoord. Sfeer was ook goed, wel erg veel meiden, maar er werd niet geroddeld ofzo.
Wat wil je nog meer weten? Het is wel al een poos geleden, dus alles kan wel veranderd zijn.

AnnemiekvM

Berichten: 8248
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 12:55

Hee, ik zit nu in mijn laatste jaar van de onderwijsassistent. Daarna ga ik naar de 2e van de PABO. Waar ik heen wil weet ik nog niet, maar ik ben wel benieuwd naar meningen!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 14:15

Ik heb net de introductie week van de Marnix adademie achter de rug. Dat is ook een Pabo in Utrecht.
Was echt super gezellig!! Als je meer over die school wilt weten pb je me maar.