compleet stijf vandaag want ik heb gister...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

compleet stijf vandaag want ik heb gister...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 12:24

zonder zadel gereden en ik ben compleet stijf vandaag en weet niet hoe het komt? het is niet de eerste keer dat ik zonder zadel rij en ik had net gereden van de dag dervoor. het is in mens mn stijfheid! mn nek Verward mn rug Verward Verward mijn billen (ok versta ik nog) lmijn kont, voor zover er speiren inzitten Haha! mijn schouders Verward elke spiertje doet pijn. ik kan met moeite buigen, ik kan niet optillen ook al weegt het niets! hoe heb ik dat gedaan????
Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward
kan iemand me misschien helpen, het zijn de laatste dagen van de vakantie en ik lig hier zo geod als plat.

groetjes
TLove

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 12:27

SuperSylke komt eraan om te helpen Tong uitsteken *ownee mag de deur niet uit*

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 13:04

ik zou me echt lekker laten masseren!!! hmmm heerlijk!

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 13:11

dat komt omdat je die spieren niet vaak gebruikt. Had ik ook afgelopen week met kamp, om eerst nooit te wandelen en dan opeens 4 uur berg op berg af, is toch wel zwaar!!!!
Ik ga Sting altijd uitstappen en even draven met zonder zadel, dan gebruik je die sprieren ook eens Haha!

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, EspaƱa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 13:29

Ik heb niet zo vaak spierpijn.. maar toen ik van vakntie terug kwam en ik begon weer met rijden had ik meteen weer spierpijn..Lekker in bad gaan wil ook wel een helpen, en een beetje bewegen of masseren...

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 13:35

gek... warm bad helpt idd!!

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 14:29

Ik zou lekker (bijna) alles insmeren met WITTE Tijgerbalsem.
De rode geeft namelijk af aan je kleding.

Dat doe ik altijd en vind dat heerlijk bij spierpijn.

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 19:15

ik heb net een warem douche achter de rug Misselijk het bad was niet in gebruik.
het is nog erger. elke keer ik rechtsta heb ik zo een pijnscheut. ik ben echt afval Boos!
ik heb me vanmiddag wat op mijn bed gelegd en zonder ik het wist was het 3 uur??? Verward en even voordat ik ging opstaan keek ik op de horloge en het was 15 voor 2 Verward in slaap getuimeld. tijdens het rijden enkel last gehad van mn kont Schijnheilig Haha!
mijn benen en nek vallen mee, maar het is vooral mn rug waar ik last van heb. ik zal vanavond mijn pa es laten werken, die doet dat super!!!

bedankt!
groetjes