Jurga en de 'wil jij naar rechts???? Oh, dan gaan we toch le

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 17:15

Ach ach, wat was mijn drol vandaag weer dwars!!! Extreme duivel Wat een draak is ze toch af en toe. Dacht ik ff relaxed een buitenritje te gaan maken, had ze weer eens zo'n dwarse bui. Het begon al vlak bij stal.....HOEZO ZOU IK LINKSAF GAAN????? dacht ze, maar een mep en ze zette haar plan om een andere kant op te stieren maar uit haar hoofd. In het bos liep ze ook nog een paar keer te ouwehoeren, maar het scheelt dat ik haar langer ken dan vandaag, ik weet nu hoe ik het op moet lossen. Kwam ik op de veenstraat mijn tante nog tegen (favo) op zoek naar een bak om in te kunnen rijden *LOL* ....tja, overal blub!!! Eindje verder wilde ik de weg oversteken, ik dus wachten op een auto, die mijn weg in moest en ik wilde er dus achterlangs, dus ik wachten....Gaat die achterlijke drol ervoorlangs... *grom!!!!* Ik haar nog een paar keer een lel verkocht, galopje over de straat, boeien, opletten met die handel. Maar okee, dat ging ook weer goed.
Wilde ik rechtsaf slaan, ik netjes hand uitsteken en naar rechts wenden, nee hoor, knol gaat weer rechtdoor. Ze weet het duvelsgoed, maar toch ff snel kop in de lucht en stieren naar voren..... *LOL* De pino eerste klas! Ik dus naar huis gereden en daar in de bak nog ff goed laten lopen, ff aanpakken die bakvis. Ik met mijn kwaaie kop er weer afgestegen....kijkt ze me aan met dat lieve koppie en een blik van *ben toch lief??????* en ja, dan ben ik alles weer vergeten, op zo'n knol kun je gewoon niet boos zijn, zo simpel is dat! I'm totaly in love Lovers Can't help it!!! Greetz Iloon en haar Jurga

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 08:32

Dat kan vrij irri zijn jah!!hahahaha wel lief dat ze je daarna weer zo lief aankijkt, en tja dan smelt je toch.....

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 09:17

Haha, vind het wel grappig. Maar ik weet het, als je het meemaakt en vooral in het verkeer dan kan je flink balen.

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 09:30

_________________
Afbeelding
Muuuuhhhhh.....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorine_81 op 2001-11-16 09:45 ]</font>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-01 10:05

hahahaha, ik herken het helemaal....midden op de weg staan...Alleen gaat die knol van mij dan staan draaien en niet dat ze niet meer voor of achteruit wil. Het is ook zo'n draak af en toe Extreme duivel Of ze wordt zenuwachtig en gaat in galop op de plek over de weg. Pas ook, ik vanaf les terug naar huis, komt er een tweespan Tinkers achter me aan draven. Jur helemaal zenuwachtig en in galop op de plek. Ik dus proberen vooruit weg te komen en in een zijstraat te gaan staan.. Ik dus maar steeds: VOORWAARTS DRAF!!!! Om mijn tuiger ff af te leiden en naar voren te rijden, maar ja, dan zat je twee pasjes in draf en dan dacht ze: "hee, heeft ze me weer te pakken!" dus ging ze weer in galop. Ook erg frustri!!! Eerder flikte ze me dat ook op les. Mijn tuiger heb ik nl zelf moeten leren galopperen ed en op een gegteven moment vond ze dat te moeilijk worden, aan de teugel en nageven ed, dus ging ze eronder uit komen door op de plek galopperen en dan bokken oid. Maar ja, ik kan haar daarin nu wel weer voorwaarts rijden en uitzitten haha. Me is lekker slimmer dan Jurgie haha.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 22:47

AAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!!Paddy nr.2!!!!!!!!!! grinnik. Ik weet wat je doormaakt.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 23:28

hihi wat een klojo's zijn het soms toch ook he?

Julius had wel eens de neiging om af te slaan net als we in een flinke galop zaten. En niet zomaar een bochtje maken. nee meneer ging 90 graden de bocht om. Ik hing dan meestal in zijn nek en bart lag dan meestal in een deuk. Tja paarden...

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 17:15

Whaaaaaahahahaha, ik heb het ook al eens gehad, pony van de manege sloeg af en ik ging rechtdoor. Frusty Was dus lekker zand happen. Hij was later wel mijn lievelingspony geworden. *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JudithO, maitestar23, Plus_en_Min, vidya en 133 bezoekers