jééé misschien een knollie bij :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

jééé misschien een knollie bij :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 10:29

hoi hoi Lachen
jaja, ik krijg misschien nog een paardje bij Lachen Mijn pa rijdt ook paard, maar heeft zijn vorig paard verkocht en is toen op zoek gegaan naar een nieuwe. En nu kennen wij iemand (hij woont hier een straat verder) die nog een KWPN merrie(HET ras Haha! ) heeft staan. Tis een supermooie(vind ik toch Bloos ) bruine, ongeveer 1.65 , 6jaar en een halfjaar zadelmak omdat ze eerst een paar veulentjes heeft gehad. Ook een hele lieve Lachen

We zijn er al verschillende keren naar gaan kijken, en 1 keer hebben we haar zien rijden. Ging allemaal tamelijk goed voor een paard dat nog niet zo lang zadelmak is *LOL*
Nu gaan we vanavond wsl nog eens kijken, en gaat mijn pa zelf eens ermee rijden OK dan!
en als alles nog goed gaat, staat ze in het weekend bij ons in de wei Lovers Heb ik weer een schat bij(hoop ik *LOL* )

bren

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 10:30

wat leuk joh hoop voor je dat het doorgaat
fotos???

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 10:33

bren schreef:
fotos???


ja zodra hij hier staat ga ik met mijn digi aan de slag Knipoog nu heb ik nog een probleemppje: mijn ma, digi en computer gaan niet samen dus ik hoop dat hij nog werkt na de laatste keer Haha!

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 10:38

Hij moet gewon werken!!!!

Klinkt leuk!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 11:14

mega tof zeg, een kwpn!! machtig!! hopelijk likt het wat tussen je pa en het paard!!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 13:05

Leuk joh,ik zal voor je duimen!
Maar mocht het klikken,zou je niet eerst het paard laten keuren!
Groetjes Lundi

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 14:20

ja, normaal laten wij een paard op voorhand keuren door de DA. Maar wij kennen de eigenaar van het paard persoonlijk, hij woont hier maar een straat vandaan, rijdt bij dezelfde club en komt hier wel eens over de vloer. Dus hij zal al allereerst nooit dat paard aan ons verkopen als er iets mee scheelde, maar eerder aan een vreemde. Ik ken dat paard dus ook al veel langer. We zijn er wel nog niet met de DA naartoe geweest, maar wel al met mijn instructrice die ook wel ervaring heeft met die dingen. Zij kon niets aanmerken, op het detail na dat ze een beetje strijkt(het is bijna niet zichtbaar), maar met bandages om is dat geen probleem. (er was ook nergens iets van wonde of zo te zien aan de benen). Zodra ze hier staat, laten we de DA wel langskomen, maar ik ben er gerust in:)
tis alleen nog duimen dat het klikt idd *LOL*

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 22:30

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Haha! Haha! Haha! (sorry voor de nogal overdreven reactie Bloos )

We zijn dus naar daar gegaan, en mijn pa heeft er even opgezeten. Eerst opzadelen, was die heel braaf bij. Opstappen ging goed, stappen en draven no prob (en mn pa had een paar maanden niet meer fatsoenlijk gereden, dus die moest in het begin ook beetje wennen OK dan! ) Nu tis wel ene met pit heb ik gemerkt. Ze is ongeveer een half jaar onder het zadel, maar werd dus ook niet elke dag bereden. Dus af en toe zat er wel eens een kleine bok tussen, maar dat zal gewoon wennen zijn, het is in ieder geval geen valse onder het zadel. Dus het is allemaal heel goed verlopen, en morgen komt ze naar ons Clown Clown dus ik moet maar eens op zoek gaan naar de digi... en de handleiding ervan Haha! Haha! Haha!

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 09:47

cool gefeliciteerd ben benieuwd naar de foto's !!!

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 10:12

foto s.......

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 11:08

jaaa foto's Haha!

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 11:22

Gefeliciteerd!!!!!!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 11:40

Zou je hem toch niet op voorhand laten keuren?
Ik heb m'n paard ook van een heel goede vriendin van m'n moeder gekocht (goede vriendin, dachten we dan toch)...
Ik heb hem ook op voorhand gezien e.d. en toch zijn we er bedrogen uitgekomen... want hij was ingespoten zodat het niet opviel dat hij kreupelde en hoefkatrolontsteking had...

Dus ook al zijn het kennissen, goede vrienden, ... je kan je paard beter op voorhand laten keuren en moeilijkheden voorkomen dan er later op uit te komen wanneer het te laat is...

Gefeliciteerd trouwens nog Knipoog

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 17:38

hey ik heb eindelijk foto'kes geplaatst bij in de picture Haha! tja, beetje laat maar dat komt ervan als je zus eerder terug van kot is als verwacht je de computer moet delen Haha! ik hoop alleen dat ze gelukt zijn OK dan! t gaat nog allemaal heel goed, ze is kan heel goed mijn paardje opschieten en past zich fantastisch snel aan *LOL*