Een topdag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Een topdag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 19:52

Ja, het verslag is een dag te laat, maar goed, ik had er gisteren geen tijd voor, toen moest ik genieten Knipoog

Gisterenmorgen om 8.00 stapte ik uit bed, actief als ik was begon ik direct met het lunchpakketje van mijn lieverd en ben gelijk met poetsdoek, stofzuiger, gieter en dweil door het huis gegaan. Een was opgehangen en ik was klaar. Zo, ik kon lekker 's middags naar het paard zonder me schuldig te voelen omdat het huis een zooitje was.

De telefoon ging, het uitzendbureau. Demmit, ze klonk wat down. Zou ik dan toch afgewezen zijn??? Scheve mond
Maar nee, ze deed het expres! Ik ben aangenomen en ik kon gelijk beginnen. Maar ja, vrijdag ga ik naar het CHIO. Ach, geen probleem, dan werk je donderdag toch en daarna weekend. Gewoon vast 1 dagje om in te komen! Nadat ik de telefoon had opgehangen heb ik heel hard staan juichen!
YES!!! Na al het geluk kreeg ik 2 maanden ellende. En die ellende kwam bijna boven het hoofd. Want als het echt zo bleef, dan moest Treasure toch echt weer weg. Gewoon leven gaat boven het houden van een paard. Maar gelukkig, Treasure kan blijven!!!!

Toen ging de telefoon nog een keer. Mijn vriendin uit Heerlen. Goed nieuws... ze is ten huwelijk gevraagd!!!! Ook al zien we elkaar niet zo vaak en spreken we elkaar niet zo heel vaak... ze vroeg me of ik haar getuige wilde zijn. Tranen in mijn ogen. Ben zelf nu 5 maanden getrouwd en ik weet hoe belangrijk zo'n dag is. Natuurlijk wil ik haar getuige zijn! Snel volgende week maar naar haar toe, ik ken haar aanstaande nog bijna niet en ja, wil ik een krabbel zetten dan moet ik hem toch eerst uitgebreid leren kennen en goedkeuren Knipoog

's middags naar Treasure. Lekker eerst zitten kleppen op het terras bij de kantine (hahaha, klinkt groter als dat het is hoor!) en ik werd gewoon door iemand bijna 6 jaar jonger geschat! Heerlijk! Over ongeveer 3 weken ben ik een 30'er, dus het is best leuk om begin 20 geschat te worden. Dat doet mijn oude hart goed! Haha!

Daarna rijden. Mijn instructrice gaf eerst les toen ik de bak in kwam. Ze bleef lekker staan en hielp me nog een kwartiertje. Het ging echt super. Op de binnenhoefslag en rechtrichten. Stukjes lang laag en al wat korte stukjes waarin we wat pasjes gingen verlengen en daarna weer netjes op de zit terugkomen. En die gekke doos van mij vindt echt alles goed. Ze voelde geweldig aan. Waar ze kon meewerken daar werkte ze mee. En snapte ze het niet, dan nog deed ze haar best!

Het leven kan soms zo geweldig zijn. En wanneer is soms? Gisteren was in ieder geval een 'soms moment'. Kon het maar altijd zo zijn! OK dan!

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 19:56

Heerlijk he zo'n dag dat alles goed gaat...daar wil ik er ook wel wat meer van hebben Haha!

Leuk voor je dat de baan hebt!!!
GreetZZ claudia

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:16

Goh, jouw geluk kan niet op he? Haha!

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 22:14

Heeeeee Kleintje!

Ik ben megan, die nieuwe verzorgster van Gracy, e ik heb een vraagje aan jou. Irma die jou geholpen heeft met Treasure, en die jou naar alle waarschijnlijk heid ook les gaf die ken ik volgens mij. Geeft zij toevallig nu les op de Manegerie, daar les ik namelijk en ik heb al eens priveles en groepsles van haar gehad. Ik weet het niet 100%ckr maar kan het zijn dat het waar is?? Groetjes Megan

PS: Gracy is toppie!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 07:15

Super dat het allemaal even meezit! Heel erg veel succes op je nieuwe werk en ga maar weer goed genieten van Treasure nu ze weer terug is van vakantie. You go girl!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132042
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 08:35

Dat klinkt echt als een topdag !
Vooral die nieuwe baan is natuurlijk helemaal geweldig (gefeliciteerd !), het geeft je zoveel extra mogelijkheden en het bespaart je een hoop zorgen.
Begrijp ik het goed dat je maandag al kunt beginnen ?
En wat voor werk ga je doen ?
Geniet ervan meid, ook van de andere "kleine dingen"

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 09:36

Sterker nog, ben gisteren al begonnen. Vandaag vrij want ja, heb kaarten voor het CHIO. Maandag echt van start.

Als je eenmaal uit de sores bent dan is het hele leven veel mooier. Had mijn paard ook wel kunnen houden zonder baan, maar dan zou er buiten de gewone kosten niets overblijven. Dus dan zou mijn man niets extra's kunnen doen. Hij zegt het geen probleem te vinden, maar ik voel me er dan zelf niet lekker bij. Waarom ik wel een dure hobby en hij niets. Geven en nemen in het leven. Maar goed, hoef me er voorlopig geen zorgen over te maken. Ben nu telefoniste/receptioniste/secretaresse. Qua werk een stapje lager dan normaal, maar qua verdienste gelijk terwijl ik minder stress heb en meer vrije uren!

Megan, leuk dat je Gracy gaat doen. (snap alleen niet wat dat met dit topic te maken heeft, had ook via pb gekund denk ik). Ik weet niet waar Irma allemaal les geeft, dus het zou kunnen dat ze daar les geeft, weet het niet zeker. Geniet van Gracy. Ze is toppie, maar blijf consequent bij haar want het is een sneaky dingetje. Enne... Treasure is nog veel meer toppie! Knipoog Tong uitsteken