ben zoooooo BOOS!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chita

Berichten: 669
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 15:50

Ben echt boos! Ik zat net dus op school te internetten in de mediatheek. In de mediatheek mag je geen tas meenemen dus die had ik in de aula gelegd (zoals zo vaak). Ik zat dus vrolijk op school te bokken. Toen ik geen zin meer had wilde ik naar huis. Ik ging dus naar de aula en ik pakte mijn tas (lag bij zo'n soort pilaar waar je omheen kan staan). Maar mijn voorvakje stond open, vreemd dacht ik. Ik liep naar een vriendin in de aula en zei dus: Echt vaag, mijn voorvakje stond open en nu zit er geen rekenmachine meer in. Mijn vriendin vroeg of ik hij niet thuis lag. Ik wist bijna zeker dat ik hem wel meegenomen had en dacht ik kijk thuis nog wel even. Ik ging naar het roosterbord om te kijken of er maandag wat uitviel, staat er:

Opgelet: Laat je tas niet onbemand achter, er zijn al enkele rekenmachines gestolen! Als je iets of iemand verdacht ziet meld dit dan!

Oh ik kookte van binnen!Het is een rekenmachine van F200,-!!!!!!!!! Het was een grafische, vandaar dat ie zo duur was! Maar ik heb er wel zo een nodig voor mijn examen dit jaar!

Nou ik ben dus nog naar de conrector gegaan om te melden dat ook mijn rekenmachine gestolen is. Hij zei: Ja maar je laat je tas toch niet zomaar in de aula liggen? Nou dat zou wel moeten als je in de mediatheek geen tas mee mag nemen Extreme duivel

Ben nu dus echt boos!Dat is toch niet normaal meer, gewoon uit mijn tas gehaald!

Groetjes een boze Chita

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 15:54

Lekker achterlijk van die school. Geven ze jullie dan niet minimaal afsluitbare kluisjes????

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 15:56

Zeker zo'n texas nogwat rekenmachine, grafisch?? Ja die zijn erg gewild, zelfs voor mijn opleiding heb ik er 1 nodig. En ze zijn zo aso duur, hoe bedoel je wordt op kosten gejaagd...
Jeetje, dat wordt denk ik een nieuwe kopen. Echt vervelend, en als waren ze nou een tientje...

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 16:14

_________________
Afbeelding
Muuuuhhhhh.....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorine_81 op 2001-11-15 19:19 ]</font>

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 16:31

Bij onz euuhh week eigelijk nie zo..
Maar.. ik vind het behoorlijk stom van je school... En ik vond het ook raar dat dat gebeurd en op het bord staat vermeld en al..
Verward
Maar ik zou er wel achter aan gaan (als je geen kluisje hebt) want waar moet je anders je tas laten..
Zelf zou ik hem nooit in de aula laten liggen..
(zitten ook met +-2000 leerlingen op school)
Ik doe hem dan maar in mn kluisje maar hebben jullie geen kluisjes dan?????
Greeeetz en heel veel suc6!
Angel

Chita

Berichten: 669
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 16:42

We hebben wel kluisjes, dat wel, maar die zit bij mij al helemaal vol! Ik heb er een helm in en mijn gymspullen. Meestal ligt er ook nog een stapel boeken. Ik dacht dat je in 5 havo niet zoveel boeken meer had, nou mooi wel.
Ik had hem natuurlijk in mijn kluisje moeten doen dat wel, maar als je hem dan niet bij je hebt in de les worden ze weer helemaal gek.Er is zelfs een lerares waar je dus echt niet je spullen uit je kluisje mag gaan halen, ze ziet het gewoon als spullen niet bij je en dat betekend 1 uur nakomen (en dan zit je in 5 havo, ben je bijna 18, echt achterlijk!) En als je dan slim denkt te zijn en tussen de lessen door je spullen te halen ben je te laat, en moet je een briefje halen Verward

Ik ga dus echt geen nieuwe kopen, dan zou ik het zelf moeten betalen van mijn ouders en daar heb ik geen zin in. Ik moet er wel 1 voor mijn examen hebben, maar ik ken veel mensen die vorig jaar geslaagd zijn, dus dan leen ik er wel eentje.

Het liefst heb ik natuurlijk mijn eige rekenmachientje terug, dus ik hoop dat ze diegene pakken! Het is hoogstwaarschijnlijk iemand uit 4 havo of 4 vwo, want die hebben net te horen gekregen dat ze zo'n duur ding moeten gaan kopen!
nou afwachten maar

groetjes Chita

Marin

Berichten: 230
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 16:46

lekker stom!! ik zou hem/haar een knal voor zijn/haar kop gegeven (als ik wist wie het was)!! Extreme duivel }>

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 22:02

wij krijgen die grafische dingen van school..
wel aso dat je dan nie eens een kluisje ofzo hebt/./