vliegstrip of masker?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

vliegstrip of masker?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 18:04

Wat is er effectiever, een strip op het halster of een zo'n masker? Zo'n masker kost 1400 euro heb ik me laten vertellen, is dit niet wat veel?
En helpt azijn goed tegen staartschuren, en hoe doe je het erop? want begint wel wat borstelig te staan Verward


tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 18:05

een masker heb je al voor 22 euro hoor....

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 13:10

Astragirl schreef:
Wat is er effectiever, een strip op het halster of een zo'n masker? Zo'n masker kost 1400 euro heb ik me laten vertellen, is dit niet wat veel?


Jeetje, door wie heb jij je laten inlichten??? Ik heb mijn masker voor slecht €17,50 gekocht!!!

Maare wat effectiever is... ik ben van mening dat een masker beter is omdat er dan helemaal geen vliegen meer bij de ogen kunnen komen.
Maar als jou paard haast geen last heeft van bijv. ontstoken ogen, kan je ook een strip gebruiken.

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 15:21

Ik heb mn masker ook voor 17.50, en denk ook dat n masker effectiever is dan een strip...

Memuska

Berichten: 5008
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Belgenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 15:24

Bij ons in Belgenland heb je al een masker voor 15 euro'tjes Knipoog Misschien bedoelde je 14,00?
Ik denk persoonlijk ook dat een masker effectiever is,omdat er dan helemaal géén vliegen meer aan de ogen van je paard kunnen zitten. Wel opletten dat je er geen dazen in vangt als je hem omdoet (heeft vriendin van me eens gehad en paard werd gek). Zelf heb ik er geen, Memuska heeft een vliegennetje maar daar kan ze ook niet mee in de wei omdat ik (door examens ed) geen 2x per dag 15 km kan gaan rijden om het om en weer af te doen.
Tegen het schuren van de staart dan Haha! Quointreau deed het ook verschrikkelijk hard, ik heb gewoon het water waar de aardappelen in gekookt waren laten afkoelen en in een spuitbus gedaan, en dit op zijn staart en manen gespoten. Na een week stonden er al terug haartjes op en meneer schuurt niet meer Schijnheilig
-xxx-

Aanleg en renovatie van al je paardenaccomodatie: http://www.tuymansenzoon.be
Vertaling, copywriting, taalonderwijs, proofreading: http://www.pointfinal.be
PB voor meer info!

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 17:58

Memuska schreef:
Misschien bedoelde je 14,00?


Haha ik denk het wel!!


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:55

Ik heb voor mijn paarden strips, maar wat beter is... Voor paarden die snel geirriteerde ogen hebben zal een masker zeker effectiever zijn denk ik, want de vliegen kunnen dan helemaal niet meer bij de ogen komen en dat wil bij de strips nog wel is gebeuren!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlindy en 31 bezoekers