Burenruzie vannacht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muuz
Berichten: 6
Geregistreerd: 29-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 08:40

We waren gisteravond flink moe Gaaaap en dus besloten we op tijd naar bed te gaan. Om half elf lagen we erin en na korte tijd sliepen we ook. Om kwart over twee werden we allebei wakker van geschreeuw. De buren hadden weer ruzie. Schelden, schreeuwen, vloeken, niet normaal meer. Mijn vriend is nog even het bed uit geweest, maar het enige wat ik gedaan heb was: proberen te slapen. Ik was zo moe.
Volgens mij hielden ze dik een half uur later weer op met schreeuwen.

Mijn vriend zei vanmorgen dat hij dacht dat ze zeiden dat ze het beter uit konden maken. Nou, ik geef ze groot gelijk!
En ik ben nu ontzettend moe.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 10:31

Lekker zeg...NOT! Boos!

Om die reden hebben wij dus onze honden tijdelijk in pension gedaan, ze blaften de hele buurt bij elkaar.
Leek ons niet zo lekker voor de buren en je moet toch rekening houden met je medemens...

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 13:01

Toen ik moest oppassen bij me tante:

ze kwamen om 4 uur thuis worden we alle3 (neef, nichtje en ik) om half 5 wakker hebben mijn tante en dr vriend knallende ruzie, me neefje meost huilen nou die heb ik maar bij me in bed gestopt en me nihtje was ook bang, nou daar zit je dan, toen heb ik de tv maar aangezet voor ze (tv op kamer).
Daar ben je ook mooi klaar mee....

-Maaike-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 14:30

Heb je al eens de kans gehad om met je buurvrouw te praten? Da's toch degenen waarvan jij dacht dat er wel eens klappen vielen? Of verwar ik je nu met iemand anders?

Muuz
Berichten: 6
Geregistreerd: 29-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 15:16

Dat is inderdaad die buurvrouw.
Ik heb nog niet met haar gepraat. Ik zie haar bijna nooit en ik ben eigenlijk niet van plan om zomaar aan te bellen. Straks is hij ook thuis....

Het is toch een beetje tweestrijd. Van de ene kant wil ik me er niet mee bemoeien, van de andere kant vind ik niet dat hij het recht heeft om zomaar van zich af te slaan. (als hij dat doet)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 15:18

Is idd een heel moeilijke afweging. Als zij maar weet dat ze eventueel bij je terecht kan als ze erover wil praten, da's al heel wat.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 17:32

Ben het met Sonja eens.
Ik denk uiteindelijk toch dat zij zelf de eerst stap moet zeggen voor hulp mocht dat nodig zijn.
Als ze dan het gevoel heeft dat ze bij jou terecht kan zal dat een hele geruststelling zijn.
Sterkte!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 18:33

hmm mijn ouders hadden laast ook knallende ruzie niet normaal meer nou daar zit je dan ben maar naar boven gegaan, Huilen das niet leuk hoor...