Escala, Eclipse en Texas gaan verhuizen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Escala, Eclipse en Texas gaan verhuizen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 22:23

Pfffff... na het nodige afwegen en de pro's en con's op een rijtje te hebben gezet heb ik halsoverkop besloten dat ik -om tijd en geld te besparen, beide heb ik nl. hard nodig als Simon hier strakjes is, en meer mogelijkheden te hebben- mijn pukkies verhuis naar een nieuwe stal... en as zaterdag is de grote dag! Brrrrrrr.... Ik barst nou al van de zenuwen... Eclipse heeft nl. nog nooit op de veewagen gestaan... -gelukkig gaat hij met zijn lieve vriendje Texas (N Te Dun It)- en Escala is nou niet bepaald een held op de veewagen... maar goed; het is gelukkig niet meer dan een minuutje of 20 rijden... en dan krijgen we ook nog eens een fijn bos om in te rijden OK dan! dat ken ik ook nog helemaal niet, ben benieuwd hoeveel plezier Scaal en ik daar aan ga beleven... maar goed, denken jullie allemaal even aan me als ik zaterdag middag stijf van de verhuisstress sta... ik kan wel een beetje morele steun gebruiken nl. Ik zal mijn stalhouders ook echt wel missen, maar ja, weloverwogen was dit gewoon een hele logische beslissing. Maar het blijft vreem... *zucht* mijn oude vertrouwde stalletje van 2.5 jaar...

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 22:54

Veel plezier op je nieuwe stalletje. Ik zla voor je duimen. Waar ga je nu naartoe verhuizen?

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 10:27

Dat wou ik ook net vragen... Lachen

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 10:32

Tsja... het is bijna niet te geloven maar ik die niet zo van drukte houd ga naar Wennekers... daar is toch even wat meer mogelijk en meer gelegenheid voor mijn pukken om ook in de winter veel buiten te komen . Vooral voor mijn nog groeiende ventje vind ik dat super belangrijk... en ik denk dat Scaal een rondje bos ook wel heel veel leuker zal vinden dan alleen maar rondjes bak...en tsja...ik ben nog steeds rijbewijsloos en ik werk op Sciphol rijk... reken maar uit hoeveel snell ik op Wennekers kan zijn... en het shceelt me dusdanig veel dat Simon en ik daar toch weer een week van kunnen eten...heel belangrijk zolang hij nog niet mag werken he.

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 10:37

Hey... dan worden we buren!

Waar komen ze te staan bij Wennekers?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 10:47

Eclipse komt met Texas bij de andere jaarlinghengsten op de wei en als het echt te bar wordt met het weer dan komen ze gezellig mt zijn allen in een grote loop stal en als je in de losgooibak zou staan dan komt Escala in het middenpaadje van de loopstalletjes, vanuit de losgooibak bekeken de 4e stal aan de linkerkant. Lachen En oh...ik heb nog nooit in het bos gereden, daar verheug ik me echt op! Helaas is mijn zadel een paar weken geleden gestolen Huilen , mijn mooie Billy Cook *snik snik snik* (kastjes open gebroken en zadels gestolen Boos! ) en het is even wachten wat de verzekering doet nu...

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 11:24

Heee Jasja wat een stap!!! Maar Wennekes went snel genoeg en je hebt gelijk....je hebt veel meer mogelijkheden. Is Wennekes zo goedkoop dan? Leuk, we komen je dan vast wel weer eens opzoeken, want Wennekes is ook niet ver van Cheyenne en Aron vandaan !

Succes met de verhuizing!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 11:36

Mijn paardje heeft altijd op de Aalsmeerderweg gestaan en we gingen dus zeer vaak naar het Amsterdamse bos.

Ik vond het er altijd heerlijk, mooie paden en je kunt er lang rijden zonder elke keer hetzelfde paadje tegen te komen. Veel succes!

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:19

Sterkte zaterdag. Wel lekker buitenrijden. Geniet daar maar van.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:40

Jasja, sterkte Zaterdag en doe mijn oude stalgenootjes de groetjes van mij!