Hopen dat het niet verder gaat als dit..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Hopen dat het niet verder gaat als dit..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 21:22

Hoorde ik net van m'n vriendin op msn, dat er bij ons in de buurt zo'n 10 min. met de fiets van mijn huis vandaan, een pony is vastgebonden aan het hek, en z'n voorbenen waren aan elkaar gebonden met touw.. Ik hoop dat ze niet verder gaan dan dit en dat ze er gewoon mee ophouden!! Word hier echt bang van Verdrietig


bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 21:24

is dat paard al geholpen anders moet je erheen gaan!!!!!!!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 21:25

Sjemig!!!!! Het houdt ook niet op hè Verdrietig
Ik zou maar erg goed op je paard letten, als je die hebt..
Ik ben ook erg bang dat steeds dichterbij komt.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 21:25

Bonney4evver, ik denk dat ze dat al gedaan hebben hoor!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 21:28

bonney4evver schreef:
is dat paard al geholpen anders moet je erheen gaan!!!!!!!

Jaa ik wilde op m'n fiets stappen, maar toen zei ze dat d'r oma het in de krant had gelezen

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 21:29

oow jeetje hee ik kan er zow vreselijk kwaad om worden dat wil je niej weten goed dat je al opde fiets wou stappen!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 21:30

Ben echt zo bang dat er straks wat met onze paarden gebeuren Verdrietig

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 21:36

Jeetje, ik zou me ook rot schrikken. Staan je paarden buiten of niet? Ik zou ze voor alle zekerheid naar binnen halen als die mogelijkheid er is, hier in Hilversum is er vorige week ook al iets vreselijks gebeurd... Huilen

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 21:37

Staan gewoon op stal gelukkig.. Maarja je weet maar nooit, wat is er dan in Hilversum gebeurt?


Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 21:44

jah je had t me al vertelt via msn maar toch ff reagere....het is toch te erg voor woorde...het gebeurd steeds meer!! Boos!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 21:54

Ja, ik vind het ook niet meer leuk meer.... En mijn vraag blijft nog steeds: WAAROM?

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 23:10

In Hilversum is er een Shetlandmerrie die een veulentje van een maand heeft met een mes bewerkt. De uiers zijn doorgesneden en ook in de vulva en dergelijke is er gesneden. Het pony'tje moest uiteraard meteen naar de kliniek voor hechtingen, ze heeft er nu rond de 50 hechtingen hoorde ik. Het veulen kan ze dus ook niet meer voeden... Kijk maar in het topic 'Weer pony met mes bewerkt' (ik weet niet hoe ik er een link van moet maken'....

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 16:52

Oh ja dat heb ik gehoord ja Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 17:14

Georgette schreef:
In Hilversum is er een Shetlandmerrie die een veulentje van een maand heeft met een mes bewerkt. De uiers zijn doorgesneden en ook in de vulva en dergelijke is er gesneden. Het pony'tje moest uiteraard meteen naar de kliniek voor hechtingen, ze heeft er nu rond de 50 hechtingen hoorde ik. Het veulen kan ze dus ook niet meer voeden... Kijk maar in het topic 'Weer pony met mes bewerkt' (ik weet niet hoe ik er een link van moet maken'....


Ik hoop dat alles nu goed met ze gaat (ook met dat ponietje waar de benen van aan elkar waren gebonden).

Ik snap echt niet hoe ze het voor elkaar krijgen, die persoon moet wel heel sterk zijn. Hij kan ook een schaap houden, nou ik kan je vertellen dat die beesten wild zijn!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 17:15

hier in de buurt hebben ze jaren geleden eens een paard met zijn staart aan het hek gebonden, gewoon echt kwajongens streken, toen hoefde je er nog niks achter te zoeken. Paard is echter zo in paniek geraakt dat ie net zo lang is gaan trekken tot de staart afscheurde

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 17:16

jeetje... wat afschuwelijk.goed dat je al wou helpen.ik hoop dat het inderdaad echt eens ophoud met al die paardenmishandeling.ik ben het nu echt zat.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 17:20

Het lijkt wel een hype onder alle niet normaal opgevoede mensen. Want als je met Liefde bent opgevoed doe je dit soort dingen niet
Het is bewezen dat serieverkrachters en seriemoordenaars beginnen met het mishandelen van dieren en het stichten van brandjes en steeds hun grenzen verleggen. Die mensen doen dat door een storing in de relatie met hun moeder.

Ik hoop dat mensen niet zomaar kinderen nemen en eens na gaan denken waar ze aan beginnen, want als dat was gebeurd had je dit soort verhalen minder gehad.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 17:39

stef schreef:
hier in de buurt hebben ze jaren geleden eens een paard met zijn staart aan het hek gebonden, gewoon echt kwajongens streken, toen hoefde je er nog niks achter te zoeken. Paard is echter zo in paniek geraakt dat ie net zo lang is gaan trekken tot de staart afscheurde

Echt dom gewoon, te dom voor worden

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 21:24

Echt verschrikkelijk.
Dat mensen zulke erge dingen kunnen doen .
Dat maakt me gewoon ziek. Misselijk.

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 10:31

Jeetje, als ze dat in de krant had gelezen stond hij dus al minstends een dag zo!!!
Erg zeg!
Zoeiets doe je niet!

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 10:54

Bah walgelijk, ik snap die mensen echt niet.
En als ik het zie moet er niet toevallig een stuk hout of een steen in de buurt liggen want ik weet zeker dak hem dan wat aan doe Boos!

How does the bit taste like? Than the horse wispher: Like pain...

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 10:55

En nog ff wat,zo sneu dat ze altijd shetjes pakken, ze zijn nog te schijterig om een groter paard te grazen te nemen, dus ze en walgelijk en ook nog eens bang!

How does the bit taste like? Than the horse wispher: Like pain...

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 11:09

wat verschrikkleijk zeg, dat er zo een mensen bestaan!!! ik ben zo bang voor mn paard, je weet nooit! ik heb geen rust meer, voor je hond net hetzelfde!!! overal waar je de hond ff lekker kan lloslatenmoet je nog opletten voor honden vergif! ziek toch??

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 13:02

ohw echt afschuwelijk is dat toch!!! hier wordt ik echt kwaad om, je moet echt heeel erg ziek zijn wil je zo'n onschuldier zowiets aan doen!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 14:46

T is idd te dom voor woorden..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Akshay, Ange1a, BritHittepit, Dunkeedoo, joyce83, Karintich, Lanoca, Sterrenpony, Varekaj, Whizz en 155 bezoekers