de 2e x!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

de 2e x!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 15:24

Hoi,

Nu zijn de vorige keer de hengsten naar de merrie uitgebroken. Huilen Nu de merrie's naar de hengsten. Huilen En mijn paard met nog 2 paarden liepen daar is het Cronesteyn park helemaal los zonder halster. Scheve mond Dat is nu al de 2e x dat zoiets gebeurd. Verward Mijn paard heeft Fem nog net voor de trein kunnen wegjagen. Want mannen waren op haar aan het jagen. Boos! Ze had 2 hoefijzers niet! Ze loopt nu op haar leven. Bloos! En ik probeer al 1 week de hoefsmid te bereiken die maar niet komt. Maar nu was het weer gebeurd tijdens het koeienmelken. Dat is toch niet meer normaal?
Alicia

(Het gaat over dit paard die dus los liep in het Cronesteyn park zonder hoefijzers en halster!) Ach gut

Afbeelding

-xxxxxxx-
Alicia

Charaz

Berichten: 24292
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 16:36

daarom heeft mijn paard zoiezo al een halster om in de wei, maar wat voor afscheiding hebben jullie dat de paarden er steeds doorheen/overheen gaan?

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 17:13

kan je dan niet t hek ofzo beter beveiligen?

dewy13
Berichten: 37
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 18:06

Hoihoi,

Er zit een schrikdraad tussen en een heel erg sterk hek. Maar het is niet mijn boerderij dus ook niet mijn verantwoordelijkheid. Maar ik ben wel erg geschrokken. Nou heb ik vandaag weer van iemand gehoord, dat ze ook blijkbaar nog eens over de aotoweg is gerend. Dat hebben ze me niet eens vertelt.
Alicia

Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 18:08

Sorry ik had het getypt op mijn nichtje haar naam! (dewy13). Maar het is dus de bedoeling dat ik het tuyp!!! Knipoog

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 18:32

Wat raar dat die paarden daar doorheen komen! (Wel een mooi beestje trouwens! Knipoog )

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 19:03

Dat is dus nou de reden dat dat ene hek altijd dicht moet zijn.Gebeurd dat niet,door ontverantwoordelijk gedrag van een ander,dan kan dit soort dingen gebeuren.Enne zoek alsjeblieft een andere hoefsmid alicia er zijn tien anderen ipv van Eck!!!

P.s. veroontje liep toch niet over de weg? Scheve mond

Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 19:26

Hoihoi,

Annetje bedankt.
En chan, nee Veronica liep niet op de weg. Het waren Nik, Hasper & Peter. Nikki is blijkbaar heeft de weg over de autoweg genomen, en Peter & Hasper zijn gewoon slim onder het bruggetje doorgegaan. ( Die zijn gewoon normaal slim.) Maar het blijkt wel dat Nikki bijna is aangereden door een auto, maar die remde nog op tijd. (De mensen van het Koffiehuisje aan de overkant hebben dat gezien) Daar was ik vanmiddag!

Nou als jullie nog meer vragen hebben vraag het dan en ik geef antwoord! Knipoog

-xxxxxx-