De onzin die sommige mensen blijven doorsturen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

De onzin die sommige mensen blijven doorsturen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 14:06

Vandaag weer zo'n berichtje in m'n msn-scherm gekregen:

Er is een hacker gesinaleerd in het MSN-Netwerk van Hotmail Corporation. U Bent helaas genoodzaakt om dit Staff-bericht door te sturen naar 10 of 5 mensen. doe dit s.v.p binnen 1 dag. Anders zal deze JAVA-Teller in dit bericht vastleggen dat u e-mail account wordt "Geblacklist". Dat houdt in dat u zich niet meer kunt aanmelden op uw e-mail-account.

Wat een gezeur zeg, ik snap niet dat je dit serieus zou nemen...

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:12

Ja stom hè, ik krijg ook wel eens zo'n soort mailtje:

Hotmail heeft te veel gebruikers dus je moet dit mailtje naar al je vriendjes doorsturen want anders word je gedelete en ben je al je mailtjes kwijt. Dus stuur dit door binnen 1 uur anders wordt je echt verwijderd!

En dat dan op een roze achtergrond met blauwe letters . Ik kan echt niet begrijpen dat mensen dat geloven!
Verder kreeg ik net een mailtje over dierenmishandeling met niet echt smakelijke foto's, ik moest het doorsturen omdat ik anders geen hart voor dieren heb . Nee dank je, ik bereik er toch niets mee en bespaar liever anderen die foto's.. Of vlucht ik nou weer voor de waarheid ofzo Verward

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 14:15

En vaak zitten al die dingen die van de 'hotmail medewerkers' komen nog vol met spelfouten enzo Tong uitsteken

Alleen, m'n kleine neefjes en nichtjes sturen die troep altijd door, net als dat van 'stuur dit mailtje door en je zorgt ervoor dat een meisje met een onbekende ernstige ziekte per doorgestuurde mail 5 cent krijgt om d'r te genezen'. Vervelend gezeur ook altijd Tong uitsteken

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:15

nee hoor helemaal niet stom
gewoon niet doen
dit zijn van die mailtjes waar ze of het net mee willen belasten of waar een virus inzit of vastziet
of om er geld mee te verdienen.

dus nooit positief voor jouw
gewoon niet doen dus