Het meest foute ontbijt?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Het meest foute ontbijt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 11:52

Ik denk dat ik vandaag toch wel een van de foutste dingen te pakken had: Pannenkoeken. Ik heb ook weleens als ontbijt kaas souffée's gegeten. Met cola vanilla erbij Haha!
Wat is het foutste ontbijt dat jullie ooit hebben gegeten?

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 11:56

een grote fles bier (0,6 liter) op zaterdagochtend om half negen na een flinke strandrit Extreme duivel

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 11:57

Zo'n Egg McMuffin Breakfast van de Mac. Op Tasmanië was dat, vlak voordat ik de bus moest halen. Ben er de hele dag beroerd van geweest, nooit meer zo'n vette hap voor mij in de ochtend.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 12:02

Knakworsten en bier, bij de studentenvereniging.
Ben nu al weer misselijk als ik er aan denk Knipoog

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 12:05

al jarenlang bestaat mijn ontbijt uit 4 witte botehammen, met roomboter en pure hagelslag. En een glas koude cola!

Maar brrrr.... knakworsten??? Die Engelse ontbijtjes zoals witte bonen in tomatensaus: Bwoearghhh!!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 12:06

Ik herinner me trouwens ook dat ik een keer een groot bord lasagna op heb 's ochtends. Dat dus ook echt nóóit meer. Het was veel te veel

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 12:09

Tyrza schreef:
Maar brrrr.... knakworsten??? Die Engelse ontbijtjes zoals witte bonen in tomatensaus: Bwoearghhh!!

Die engelse ontbijtjes lust ik wel hoor.. maar die eet je meestal pas als je een paar stallen hebt gemest of alle koei'n hebt gemolken Knipoog
In Wales help ik wel eens bij boeren, en als je om 5 uur opgestaan bent heb je om 11 uur wel trek in een ontbijtje met dikgesneden bruin brood, worstjes, aardappeltjes, ei, spek en uiteraard witte bonen in tomatensaus Tong uitsteken

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 12:13

Om 11 uur wel ja, maar eerder krijg ik die zooi ook niet weg. Haha!

Toen ik in Australië werkte, moest ik een tijd lang om 5 uur op om te werken. Zat in een internationaal hostel, met Engelsen die om die tijd hun beans on toast klaarmaakten en Aziaten die alvast rijst kookten voor de lunch. En daar zat ik dan tussen die kookluchten, met lange tanden mijn bakje cereals weg te werken. Haha!

Maar zo tegen de middag lust ik ook wel wat stevigers. Alleen bier en knakworsten... Lijkt mij niet echt lekker! Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 12:18

Boerenkoolstamppot.
Er was niks anders in huis, was op een zondag en ik had bere-trek!
Maar het is me niet zo heel goed bevallen, want ik doe het niet meer, tegenwoordig haal ik voor het weekend genoeg eten in huis!


Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 12:25

Tyrza schreef:
Maar brrrr.... knakworsten??? Die Engelse ontbijtjes zoals witte bonen in tomatensaus: Bwoearghhh!!


whaha wij kregen toen we met school naar engeland gingen ook altijd van die rare ontbijtjes... kwas blij toen ik weer in nederland was

Obelix is gewoon stoer!

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:10

Ik heb het wel eens gepresteerd om op school om half 11 al een broodje hamburger speciaal te eten...jekkees

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:41

Toen ik voor heet eerst in Amerika was kreeg ik als ontbijt..muffins en donuts Boos!
Dat was me toch smerig..maarja als je dan de hele dag op pad gaat moet je wel iets in je maag hebben...
Pannekoeken heb ik ook wel eens ontbeten in Amerika..vondt ik echt hardstikke lekker..lekker warm en heel dik.. jummie Haha!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:46

Ik ben niet zo een 'foute' ontbijter...

Als ik nog maar te veel warm eten ruik als ik pas wakker wordt, gaat m'n honger spontaan over en draait m'n maag drie keer om...

Dus voor mij liefst een ontbijt met
- brood
- crackers
- cornflakes
- broodjes
- croissants

Maar niks warms a.u.b. (en nee ook geen afgekoelde warme gerechten Haha! )

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:47

Oesters! *LOL*

Ik heb een keer 's morgens om een uur of 8 verse oesters geraapt aan de zee, open geslagen met een steen en opgevreten. *LOL*

Vandaag was mijn ontbijt pizza. Tong uitsteken

Charaz

Berichten: 24260
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 15:07

het maakt me nooit wat uit, maar dingen die andere 's ochtends raar vinden: hutspot, andijviestampot, friet

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 15:10

Ik eet regelmatig (chocolade) koekjes als ontbijt.
Is ook redelijk fout geloof ik...

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 15:10

Als ik actief moet doen Tong uitsteken Choco pops Haha!

Na het stappen beginnen we de dag (eind van de avond Tong uitsteken)
met broodje kebab Haha!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 15:20

Afgelopen weekeind had ik een fout ontbeid die dus ook fout viel.
Ik was de avond van te voren laat thuis gekomen en moest op verjaardag bij mijn oma. Mijn oma woont in een verzorgings tehuis en daar was koffie+gebak en daarna warm eten geregeld. Dus ik begon mijn dag met een kop koffie(ik drink normaal nooit koffie)+gebak en meteen daarna door naar de tomaten soep, vis met groente en aardappelen, ijs met vruchten en nog een rondje koffie. Dat was niet fijn.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 16:44

Ik heb laatst in Spanje chocolate con churros op. Gefrituurd deeg met chocolade saus dus.
Ik heb uit enthousiasme zelfs de saus naar binnen gewerkt. Vingers aflikken Ik had de hele dag zo'n steen in mijn maag. Eens maar nooit weer!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 17:23

Haha churros zijn lekker maar je moet er echt niet meer dan 6 eten want dan zit je al aardig vol.

Zaterdag avond had ik pizza gegeten (paar jaar geleden) en toen was er nog een stuk over en dat stond in me kamer.
Was die zaterdag uit gegaan.

Werd zondag wakker heb het laatste stuk pizza naar binnengewerkt en heb toen nog een breezer genomen omdat ik zo een dorst had

22 Januari verwachten we ons kleintje

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 18:25

Knakworsten, op vakantie.

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 18:56

Loolapelooza schreef:
Oesters! *LOL*

Ik heb een keer 's morgens om een uur of 8 verse oesters geraapt aan de zee, open geslagen met een steen en opgevreten. *LOL*

*gaat spontaan bijna over haar nek* Gatverdamme zeg Misselijk Dat je uberhaupt zoiets naar binnen gewerkt krijgt, ochtend of niet..

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 19:02

Ik at af en toe wel eens een loempia als ontbijt met scherpe saus, en laatst had ik doritos met saus en lekker cola..Tong uitsteken
En in Amerika at ik als we in een hotel sliepen 's morgens altijd gebakken aardappels, wentelteefjes, pannenkoeken en van die kleine worstjes (wat een combinatie). En dan te bedenken dat ik normaal 's morgens helemaal niks lust eigenlijk.

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 19:09

bah bah bah wat eten jullie foute dingen... nou ja ik ook op 1 januarie oliebollen, was best lekker. was op stal dan ontbijt ik altijd laat als ik een nacht ben gebleven, dan is het Mart, heb je al eten gehad?, uh nee Lachen Maar is wel prima hoor...

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 21:13

Toen ik nog op Aruba werkte (bij een import bedrijf van delicatessen) aten mijn collega's elke ochtend om 10 uur dorito's. YUCK! Dan kwam de leverancier namelijk zijn lading weer afleveren.

Ook aten ze daar om 9.00 stipt pasteshi's (gefrituurde/ gevulde deegflapjes) en arubaanse kroketjes. Dubbel YUCK!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers