wedstrijd en parade foto's!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26465
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

wedstrijd en parade foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 21:56

Mijn wedstrijden, de Gelderse Kampioenschappen en Hummelo, afgelopen weekend Haha!

kijk ze Tong uitsteken enne... die parade foto's zijn voor de lol hoor hihi Tong uitsteken
Afbeelding
Dancer in de trailer :d *let niet op de knotjes.. 's morgens was alles eruit dus zat voor geen ene meter en kon niks meer veranderen Tong uitsteken*

Afbeelding
Omdat Dancer de hele dag daar moest blijven voor de prijsuitreiking, kon ik het haar natuurlijk niet aan doen om haar de hele dag op de trailer te laten staan Haha! dr uit dus met dat ding Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding
En natuurlijk ook nog ff de beentjes strekken Tong uitsteken

Afbeelding
In het weiland naast het zandpad stonden schapen, dus Dancer was errrrugg vrolijk.. haha echt hard rennen moest ik dus.... en strekken dat ze deed Haha!

Afbeelding
En natuurlijk gingen we Nadia met een snelgang voorbij Tong uitsteken

Afbeelding
En na al dat rennen wilde Dancer natuurlijk niet meer netjes stil staan Schijnheilig Haha!

Afbeelding
Ik en mijn lieve Dancer Lovers toen ze weer rustig was Tong uitsteken

De volgende dag had ik met Dancer en Boas ook nog wedstrijd in Hummelo! En weeeeeeer was Nadia aanwezig met dr digi! Oooooh wat was ik blij Tong uitsteken
Afbeelding
Wij zijn die met dat oranje Haha!

Afbeelding
Iets dichterbij Haha!

Afbeelding
De bixie-kindjes van onze club Haha!

Afbeelding
De laatste van het verzamelen Haha!

Afbeelding
Het binnenkomen van de parade ( ik ben die met dat pony'tje achter de blauwe hindernis in galop Tong uitsteken Dancer was toen al gek hihi)

Ik had goed gereden, namelijk 156 en 160 punten met Dancer in de L2 cat. C, daar was ik 1x 1e!
Met Boas had ik 157 en 167, L1 cat D, 1x 5e.
Omdat Boas errug gek wordt in de parade Plingancer ook, daar niet van Tong uitsteken* koos ik toch voor Dancer...
Afbeelding
Dancer met het groene rozet van Boas Tong uitsteken hoezo ik ben gek en loop absoluut niet aan de teugel.. haha doet ie normaal echt wel hoor heb ook nog een foto waar ze wel aan de teugel loop:p

Afbeelding
Hoezo ik zit er krakkemikkig op hihi Tong uitsteken vind je het gek als ze zo hard gaat?? haha naja boeie dit was trouwens de ereronde van de prijs die ik won met Dancer *laars*

Afbeelding
Na afloop van de parade weer bij de vrachtwagen Haha! zien jullie nu wel dat Dancer wel aan de teugel kan? Ze loopt ALTIJD AAN DE TEUGEL...behalve in een parade Tong uitsteken

Afbeelding
Dancer en Boas bij de vrachtwagen, Boas is dus de koffievos vooraan Haha! En inclusief mijn moeder, die altijd met mij mee gaat, mam, bedankt! en mijn vader, die regelmatig eens komt kijken hoe ik het er met mijn knollies vanaf breng :p pap, ook bedankt!
Laatst bijgewerkt door Annash op 26-08-03 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt


Aifa

Berichten: 1037
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:04

hele leuke fotos *LOL* OK dan!
ik heb je in hummelo in t echt zien rijden natuurlijk en t zag er super uit hoor (100e keer dat ik t zeg nu geloof ik Schijnheilig Haha!)
je mag echt trots zijn op je knollies

Golden Golias (Totilas x Discovery) Z2 *D
Jurylid B/L :)

Annash
Blogger

Berichten: 26465
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 22:22

Aifa schreef:
hele leuke fotos *LOL* OK dan!
ik heb je in hummelo in t echt zien rijden natuurlijk en t zag er super uit hoor (100e keer dat ik t zeg nu geloof ik Schijnheilig Haha!)


volgens mij al 101 Tong uitsteken hihi thnx hooor!! echt super dat je dr was Haha! dat is de 102e keer dat IK dat zeg hihi Tong uitsteken

Annash
Blogger

Berichten: 26465
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 22:22

Aifa schreef:
hele leuke fotos *LOL* OK dan!
ik heb je in hummelo in t echt zien rijden natuurlijk en t zag er super uit hoor (100e keer dat ik t zeg nu geloof ik Schijnheilig Haha!)


volgens mij al 101 Tong uitsteken hihi thnx hooor!! echt super dat je dr was Haha! dat is de 102e keer dat IK dat zeg hihi Tong uitsteken

Annash
Blogger

Berichten: 26465
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 22:23

Aifa schreef:
hele leuke fotos *LOL* OK dan!
ik heb je in hummelo in t echt zien rijden natuurlijk en t zag er super uit hoor (100e keer dat ik t zeg nu geloof ik Schijnheilig Haha!)


volgens mij al 101 Tong uitsteken hihi thnx hooor!! echt super dat je dr was Haha! dat is de 102e keer dat IK dat zeg hihi Tong uitsteken

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 10:24

leuk!!!!! hoe groot is dat beest! lijkt helemaal geen C, lijkt wel een grote D!
maar gefeliciteerd!!!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:03

reddytobias schreef:
leuk!!!!! hoe groot is dat beest! lijkt helemaal geen C, lijkt wel een grote D!
maar gefeliciteerd!!!!


Mjaa dat lijkt zo, ik ken Dancer wel, en het is echt een C tje maar toen ik de ena laatste fotows lijkt ie echt heeel groot Verward
Mjaa tis wel een poepie he

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:27

gefeliciteerd ,leuke foto's

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Annash
Blogger

Berichten: 26465
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 14:30

reddytobias schreef:
leuk!!!!! hoe groot is dat beest! lijkt helemaal geen C, lijkt wel een grote D!
maar gefeliciteerd!!!!


Dancer is 1.36,5 m, niet gesmokkeld hoor Tong uitsteken hihi ja idd op de foto bij de vrachtwagen lijkt ze veeeeeeeeeel groter, maar onder het zadel vind ik dat ze ook toont als een D.. maar tis echt een C hoor Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 32 bezoekers