Wat ik nu weer heb belooft......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Wat ik nu weer heb belooft......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 12:14

O, wat ben ik toch eigenlijk dom Tong uitsteken

Daarnet belde de eigenaresse van Ladina op, een super paardje wat ik al een paar keer heb gereden toen ze op vakantie was.

Afbeelding

Tis echt een super paardje, ze rijdt heerlijk, heeft geweldige gangen en ondanks dat ze vreselijk verwend is, heeft ze best een meegaand karakter.

Maarja, ik werd net dus gebeld, zij heeft iets in haar rug, en kan dus de komende tijd niet rijden. Of ik Ladien 3 a 4 keer per week wil rijden.

Slik...en dan? Ze staat niet bij mijn paard, ik zit in mijn examen jaar en heb natuurlijk ook nog Tiko. Nu heb ik afgesproken dat ik haar 2 keer per week ga rijden, maar heb ik daar eigenlijk wel tijd voor?

Beetje dubbel gevoel, aan de ene kant vind ik het super leuk, ik was helemaal weg van dat paard, maar aan de andere kant heb ik er eigenlijk niet echt tijd voor vrees ik. Maar dat zien we wel weer.

Ik ga nu eerst even genieten, zolang ik er nog tijd voor heb

Tiko is BOKTTINKER 2003!!


Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 12:28

Gezellie !!!!
Ben ik tenminste niet in m'n eentje als Richtje weg is Haha!
Jammer dat Tiko niet bij ons staat, hadden we het samen kunnen doen. Maar om hem voor die weken te verplaatsen is ook zo wat
hopen dat het qua tijd gaat lukken, aangzien je mooie rooster Verdrietig
Maar ik zie je dan van de week wel op stal
Laatst bijgewerkt door Denman op 27-08-03 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 12:29

Als ik heel eerlijk ben denk ik dat het idd niet zo slim is dat je het hebt toegezegd. Als je er al tijd voor hebt, denk ik dat je er geen puf meer in hebt als je al een schooldag en Tiek achter de rug hebt.
Aan de andere kant, ik had waarschijnlijk in dezelfde situatie ook ja gezegd Bloos! .
En Regina dan? Scheve mond

Even off-topic, moet jij niet in de les zitten Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 12:31

Richtje schreef:
En Regina dan? Scheve mond

]

Dan moet ik maar wat meer met haar bezig gaan!!
Maar we gaan het samen wel redden Lachen

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 12:41

Denman"]
[quote="Richtje schreef:
En Regina dan? Scheve mond

]

Dan moet ik maar wat meer met haar bezig gaan!!
Maar we gaan het samen wel redden Lachen
[/quote]

Ik wil er bast af en toe voor je pakken als ik een keertje tijd heb, en Dennis af en toe, en wie weet vinden we (of vind jij) snel een goede verzorger....

Ach, we zien wel, ik heb zelfs na school nog wel puf voor Ladien, ze is leuheuk!!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 12:49

ja, myrth, beetje snel besloten, lastig
wat je ook doet, zorg dat ej achter je eigen keuze staat en laat je eigen paatrdje altijd op de eerste plek komen...

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen


RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 12:58

Je mag Tiek ook best hier komen brengen hoor Haha! Schijnheilig

Neeeee.... Ik heb al genoeg aan een paardje, met meerdere zou ik niet weten hoe ik m'n tijd zou moeten verdelen als straks school weer begint. Ik zou alleen uitkijken dat je haar niet TE leuk gaat vinden en uiteindelijk meer tijd in haar gaat stoppen dan in Tiek. Ik ken nl ook iemand die nu een paard van iemand anders erbij mag gaan rijden, maar die rijdt dus nu liever op dat paard ipv haar eigen pony. En dat vind ik altijd zo banketstaaf tegenover die pony, want die kan juist wat extra beweging wel heeeeel goed gebruiken Schijnheilig *Zeg maar een ruin waar men zich van afvraagt of hij drachtig is... |

En natuurlijk ook aan je school denken Schijnheilig

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 23:07

Je bent ook echt een dummie hé!! Haha! Tong uitsteken
Je zit in je Examenjaar..hebt een eigen knol en nu nog eentje voor 2 dagen erbij?!?!?!
Maargoed we lossen het wel op he Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Linde_C, reina, Ubermetrics, Vagabondo en 141 bezoekers