Belgische Boktstrandrit in de Panne :D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Belgische Boktstrandrit in de Panne :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 22:35

Vandaag was het dus eindelijk zover: de Belgische Boktstrandrit in De Panne!
Om 10 u vertrokken in de auto met Sarah(saartje39) en Lobke (idra), Sarah's ouders en een jankende hond Tong uitsteken
Na 2,5 uurtjes rijden waren we er dan eindelijk, de anderen (uiten ponyzotje, die moest moeilijk doen Knipoog ) waren al gearriveerd, o.a. met Ann's Boktmobiel Haha!
Dan hadden we nog een uurtje om te eten, kennis te maken, en voor Sarah, Lobke en mij om de stallen de inspecteren Lachen . Na een stevig middagmaal konden we ertegenaan. Eerst werden de pony's verdeeld, iedereen was blij, buiten Lobke, die had een pismerrie Tong uitsteken Eerst langs de weides, de straat oversteken, en in de duinen voor een eerste galopje! Voor zover ik weet ging alles goed OK dan! ! Daarna op het strand galloperen, niets meer dan een middengalopje, tja, 't was de eerste strandgalop voor die dag hè Tong uitsteken Over het strand, in de duinen naar een bosje. Door het zigzagwegje gegaloppeerd, de straat overgestoken en dan terug het zigzagbos in Na het bos kwamen we uit op een duinachtig bosje, waar we in galop gingen, terug op stap gingen (waar Blue Thunder (mijn pony Tong uitsteken) een schop heeft gekregen van Lola, Ann's pony, die is dan maar vanachter gaan rijden Ach gut ), terug omdraaiden, en een berg opgaloppeerden, echt supersnel *LOL* (ik toch Knipoog ), en dan terug in de duinen, galopperen in het zigzagbosje, oversteken , terug in het bosje, door de duinen en in galop over (een deel) van het strand. Terug in de duinen, en dezelfde weg terug.
Na 3 uur kwamen we dan terug aan, hebben afgezadeld, en hebben de zadels laten wegleggen (lekker praktisch Tong uitsteken ), en natuurlijk moeten afrekenen (mar voor 2,5 uur, lekker goedkoop Knipoog ).
Ik vond het heel fijn, om iedereen eens in het echt te zien, en het rijden was ook super, en dat is te voelen Tong uitsteken

Doei!

Mien

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 22:37

Ok ok, de volgorde van de wegen is mss niet juist Tong uitsteken
Voor de foto's verwijs ik door naar Lobke (voor de 8 die ze getrokken heeft, maarja, te paard trekken is moeilijk hè Tong uitsteken )

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:41

Leek me echt super leuk en gezellig!
Ben wel boos da het de dag da ik pas 's avonds thuis kwam van Corsica was. Boos!
Dus ik verwacht da der nog is iets word geregeld as ik ook kan hè! Schijnheilig
En ik wacht op de Cheese! 's hè Knipoog

Farjen

Berichten: 7967
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 23:45

kwou dat ik erbij waz

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 23:59

Zoveel mogelijk mense naar de PRE keuring in Oud-Heverlee kome hè.

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 10:26

ik wou ook mee, maar had een jumping, tju toch!!!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 10:52

IK had idd een vosse pismerrie. Ik kan over het algemeen al niet goed overweg met merries, en deze was dan nog eens HET prototype van een merrie. Maar goed, na 1.5 uur kon ik al wat beter met haar overweg... Picora was haar naam.

Volgende keer neem ik toch mijn eigenste Licor mee Knipoog

Mijn foto's zijn echt niet de moeite, maar als ik tijd en zin heb, zal ik ze alsnog uploaden.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 11:47

hehe mientjuh, ik was er al van 11u45 he, had jullie gewoon niet gevonden!! nergens 'BOKT' te bekennen Haha!
moet nu weg, mijn verslag + over de 20 foto's volgen later!!

Enya - Daya :-)

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 13:34

Ik wacht ook vol spanning op Cheese! maar ikvond het héél erg dat ik er niet bij kon zijn maar met de lieve berichtjes van Fien en Caroline + het topicje van An Lovers

Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 13:47

twas echt de max Cool
voor mij begon het rond 10 uur, waar ik had afgesproken, met an, en de 2 carolientjes...bleek dat we daar stonden te wachten op de boktmobiel vlak naast elkaar maar het niet van elkaar wisten Bloos
onze doorweg ging vrij vlekkenloos, maar toen we langs het fenofantastische plopsaland reden waren we toch echt wel de kluts kwijt ( plop voorbijzien hobbelen??) dus na de parking van plopsaland te ontdekken hebben we toch maar reddende engel leentje gebeld, die ons veilig en wel naar de 3 vijvers loodste, waarvoor nogmaals dank leentje!!! OK dan!
in de verste verste zagen we een enorm gebouw met vlaggen enzo dus *zoef* wij daarheen in onze boktmobiel!! echt héél groot, veel volk enzo, maar het zag er wel leuk uit! snel even rondgeneusd, onze favorieten tussen de paarden al aangeduid Clown en een hapje eten... het boktvolk stroomde toe en samen hadden we een lekkere maaltijd...paardjes verdelen en hup, gepakt en gezakt op weg!!
de rit zelf was erg aangenaam vond ik, vooral het galloperen op de zigzagweggetjes in het bos...alleen ging het doorgeven van tekens(galop,stap of STOOOOOOOOOOOOOOOOP) soms een beetje in de mist...dat zorgde soms voor botsingen *LOL* maar al bij al viel dat nog goed mee, na een tijdje riepen we allemaal in koor Schijnheilig
jammergenoeg zijn we niet in het water zelf geweest, enkel in de plassen ervoor...en het mooi achter elkaar galloperen op het strand was ook niet echt een succes.. Clown
terug aangekomen alles netjes op zn plaats, afgerekend, afscheid genomen van de mensjes van Herent en op het terasje gaan zitten, eventjes bijpraten en wat eten.. want van rijden krijg je honger ( waarop sommigen wel erg decadent waren bij het kiezen van hun spijs Tong uitsteken )
met een volle maag in de botkmobiel gekropen, richting gent...
massas files, vreselijk, maar die tijd hebben we opgevuld met het zingen van, inderdaad ja, roadsongs!!!!! luidkeels megillen of mee nanananaaa.... we kregen geregeld grappige gezichten te zien toen mensen ons voorbijzagen snorren met de enige echte boktmobiel Haha!
en toen, alles was al perfect verlopen, sloeg het noodlot toe... rechts van ons kwam een paardencamion tevoorschijn, waarop An en carolien spontaan begonnen te gillen van " paardjes paardjes , bokt!bokt!"; op zich niks verontrustend aan, was het niet dat An haar voet mooi op de gas liet liggen en half over mij lag (ik was copiloot) om teken te doen en te gillen enzo... Tong uitsteken en toen... kwam de achterkant van de auto voor ons wel érg dichtbij..geschreeuw: PASOP-PASOP-PASOP-PASOP!!!!!!! en iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet...voetje op de rem....nét niet in de kont gereden van de voorganger... het was erg nipt, en we hebben echt hoeregeluk gehad....toen was het eventjes stil in de auto, bekomen van de emoties Haha!
helaas heb ik dan nog mn trein gemist, maar die lieve An heeft me nog naar mn fietsje gevoerd... nogmaals bedankt An!!!

het was een erg leuke en gevarieerde dag, ik heb er echt super van genoten, en ook héélrijk geslapen, zoals voorspeld Knipoog

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 14:18

Jeps het was echt leuk he
En vond mijn Pony ook super lief Savan (ofzoiets tocht Tong uitsteken ) heten ze.
Debbie en ik hebben ook nog in de file gestaan
niet leuk!!!
ik was pas rond 12 uur thuis.
Maar voor de rest was het echt heel fijn
en ben heel benieuwd naar de Cheese!

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Rosaly

Berichten: 876
Geregistreerd: 05-08-01
Woonplaats: Brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 14:32

Ook ik heb me heel erg goed geamuseerd.
Vroeg opgestaan, want rond kwart na acht moesten we bij Karolien (angelke) aan de deur staan.
Even paniek rond het niet vinden van mijn toque, maar dan maar zonder toque richting Karolien vertrokken.
Mijn vader heeft ons afgezet aan het station waar we rond kwart na negen onze trein hadden.
Aangekomen in Gent Sint Pieters vonden we An (Minne) niet direct maar opeens kwam er een heel aardig meisje naar ons: "Zijn jullie van bokt?" Tong uitsteken
Dan kwamen we ineens tot de ontdekking dat Fien (Acilon) op twee meter bij ons vandaan stond... *LOL*
Hop, iedereen in de SUPER stoere boktmobiel Clown en dan op weg naar de drie vijvers.
Iedereen blij dat An zonder verkeerd te zijn gereden in De Panne aankwam, maar De Drie Vijvers vinden was inderdaad een klein probleempje, dus reddende engel leentje heeft ons dan de weg uitgelegd en we zijn dus ruim op tijd aangekomen.
Omdat we zo op het eerste zicht nog niemand anders zagen, zijn we maar een toertje gaan maken in het netwerk van gangen, en we kwamen al gauw tot het besluit dat niemand een groot paard onder z'n kont wou.
Daarna zijn we op het terras gaan zitten, en algauw kwamen de andere Belgische bokkertjes aan: Yasmine (Mientjeuh), Sara (saartje39 ofzoiets Tong uitsteken ), Tessa (Tessake), Lobke (Idra), Debbie (Belsje) en Kimberley (ponyzotje).
Eerst onze magen gevuld met heerlijke spijzen en dranken, en dan maar eerst even de manège eigenaar zoeken om te zeggen dat we klaar waren om aan onze eerste BOKTSTRANDRIT te beginnen!! Party!!
Dan met z'n allen op weg naar de zadelkamer, waar je zo ongeveer mocht beschrijven wat voor paardje je graag zou willen rijden.
Zadel en hoofdstel werden in de handjes geduwd en ik opweg naar FLUBBER, een leuk goudvosje.
Ik had best wel geluk met mijn pony, want hij was heel erg leuk en heel erg lief. Lovers
Alleen kon hij wel leuk springen, met z'n hoofd naar links en z'n achterhand naar rechts en gaan met die banaan, ik ben er dus een paar keer BIJNA afgevlogen, maar ik met al m'n ruiterkunsten... Knipoog Tong uitsteken
Hoe hij aan z'n naam kwam zal Karolien wel vertellen... Tong uitsteken
De rit op zich was heel erg leuk, zalig genietend met z'n allen over het strand galopperen...netjes achter elkaar... Schijnheilig *LOL*
Het paard van onze begeleidster was ook prachtig, een mooie Paint, heel leuk getekend!
Bij terugkomst nog even proberen te poseren voor de camera met 10 paarden op een klein koertje, lekker makelijk...
Daarna afzadelen, onszelf even verfrissen want we hadden allemaal zwarte snoetjes! Cool en maar weer even iets gaan drinken en eten.
Lekker "decadent" hé An! Knipoog
Na een gesprek over vanalles en nog wat...vooral paardjes natuurlijk, en de nieuwe liefde van An (Hoe is het met Jelle trouwens? Tong uitsteken ) maar richting station vertrokken.
Natuurlijk stonden we in de file, maar die tijd hebben we dan maar opgevuld met het zingen van liedjes om ervoor te zorgen dat we niet in slaap vielen!
Heel gezellig!
Dankzij de goede reflex van Fien net op tijd een ongeluk ontweken!
"PAS OP PAS OP" Ieeeeet...net op tijd gestopt.
Tja, paardjes worden nog wel eens An haar dood... Ach gut
Fien had haar trein gemist, maar werd thuisgebracht door An en Karolien en ik hebben een trein genomen om 21.32u en waren dus ongeveer een uurtje later thuis.

Ik heb er heel erg van genoten, en ik hoop m'n medebokkertjes ook!

TOPPIE!! OK dan!

Animals are not ours to eat, wear, or experiment on...

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 14:51

hmz, mijn verslagje dan maar... kort, met foto's wordt het wel duidelijker.
's morgens rond 9u stond ik op, nog niet helemaal fris. snel rugzakje gepakt. dan op de fiets, naar epona (manege kortbij), waar mijn vriendin die die dag jarig was een wedstrijd had. snel gedag gezegd, haar prachtige paardje + nieuwe hoofdstel bewonderd, en zoef weer naar huis. toen in de auto op weg, via de mooiste binnenbaantjes. geen file, wel omweg, wat elkaar compenseerde (zo ook op de terugweg). veel te vroeg kwamen we aan, maar ik had de boktmobiel niet zien staan , dus ging terug in de auto zitten, van plan alle aankomende auto's goed te bezien. rond 12u30 gingen we dan toch maar binnen vragen naar de reservatie, stefano wees ons op debbie (belsje), die aan een tafel zat te zwaaien. de rest was naar de stallen gaan kijken. daarna gingen ze alle 9 eten, en stond ik er een beetje op te kijken Haha! (ik woon nl dichterbij, en had al gegeten). daarna wachtten we nog een tijdje, maar niemand kwam ons halen. dus gingen we zelf maar. iedereen kreeg een paard toegewezen, ik als laatste: PLAYBOY. een camargueruintje, klein maar dapper Haha! die had een martingaal om, die ik op goed geluk omdeed, wat nog bleek te kloppen ook Haha! ik vroeg aan stefano 'gaat ie goed vooruit?' hij 'ja, en achteruit ook!' hihi, gelukkig niet gemerkt.
de rit zelf was heel gevarieerd. met veel gebok. wat onze kreten als 'ik heb ook een boktpony!' en 'mijn pony is bebokt!' (ann op lola) opleverde. we reden door een bos met palmboomachtige bomen Verward en door duinen, paadjes, en natuurlijk op het strand.

we hebben geen rengalop gedaan, maar wel kalme galopades, waarbij mijn camargueruintje meer draafde dan galopeerde Clown
in de laatste galop, slaagde ik de koppigaard er dan toch in met een hand de teugels vasthoudend, met mijn andere hand het fototoestel tevoorschijn te toveren om enkele plaatjes 'op goed geluk' te schieten!! gelukkig beheerste playboy het wijken in galop goed (naja Haha! ), en kon ik er een paar wat beter mikken!
met pijnlijke billen gingen we daarna nog wat drinken en voor de limburgers nog wat eten, en toen was mijn vader daar.
ik ging met hem nog wat pony's kijken, waarbij hij meteen onder de indruk was van het grote aantal pony's (zeker 100 in totaal) dat daar stond. een stevige goudvos halfingerachtig paardje sprak hem meteen aan. alle paarden en pony's worden na het seizoen aangeboden, en als ik een weide vind, moet ik maar contact opnemen: dus mensen, help met een weide vinden!!
en voor minne: als ik moest kiezen tussen een paard of een jaar weg, geloof ik dat ik toch voor het paard zou gaan, aangezien ik bang ben er later sowieso geen tijd meer voor te hebben, en geen geld... maargoed, da's een andere zaak...

het was een heel fijne dag!! zeker voor herhaling vatbaar!! mijn eerste boktmeeting zit erop!

Enya - Daya :-)

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 15:07

Om half acht wakker gemaakt worden door papa om vervolgens een croissantje op te peuzelen vond ik wel aangenaam Haha! .
Dan mijn laarsjes, toqueje, handschoentjes en propere kleertjes in een tas gestopt en maar wachten ... wachten op Tessake en haar mama (die maar een klein beetje verkeerd gereden waren Tong uitsteken ).
Om vervolgens naar de drie vijvers te zoek(v)en ...

Na een beetje getetter en iedereen bij elkaar gezocht te hebben, kregen we onze knolbeesten ... Ik kreeg toch de braafste ... nananananaaaaaaaa, al had er misschien wel een gaspedaaltje op mogen zitten. Ik heb nl constant bijna 10 à 20 meter achter de rest aan gehobbeld Schijnheilig . Maar hij was braaf en daar was het mij om te doen, na een vrij lange tijd van "niet-rijden" wilde ik daar geen halve rodeo's riskeren (zelfs een gewone bok zou mij al doen zandhappen).


De rit naar huis verliep wel veel minder ... drie uur en een pruts ipv de twee en een pruts die we nodig hadden om daar te raken.
Waarom wil iedereen altijd net naar huis als ik dat ook wil? Clown

saartje39

Berichten: 619
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Herent

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 16:21

Eigenlijk is het meeste al verteld over de geweldige rit!

Wij zijn hier tregen 10uur vertrokken, eerste yasmine (mientjeuh) gaan ophalen waarna we mijn broer bij onze nicht gedumpt hebbe Knipoog dan zijn we lobke gaan ophalen en onze trip naar de panne kon beginnen Haha!
Onderweg hebben we gebabelt over vanalles en nog wat, het was heel gezellig!
Daar aangekomen zat het grootste deel van de groep al gezellig op het buitenterras! Dan hebben we onszelf even voorgesteld en dan zijn ik, yasmine en lobke nog eventjes de stallen en de paaarden gaan verkennen. Het was daar echt wel groot!
We waren juist op tijd terug want het eten was juist klaar Tong uitsteken
Daarna zijn we stefane gaan zoeken die ons vervolgens allemaal een zadel en hoofdstel gaf en ons dan toonde waar ons pony of paardje stond.
Ik had Palomino ( hoe zou hij aan zijn naam komen Tong uitsteken ) Een Lieve en rustige pony.
Toen iedereen klaar was konden we vertrekken, eerst langs een landweggetje waarna we richting duinen en zee gingen, en onderweg af en toe een galopje Haha!
Aan de zee was het wel wat frisser, maar dat was helemaal niet erg( zelfs goed voor wat afkoeling) we hebben dan ook op het strand gegalopeerd en elkaar ook natgemaakt wanneer we door de plassen reden
Het was echt heel fijn!
Dan zijn we daargereden naar de bossen, waar we gegalopeerd hebben op smalle kronkelweggetjes, waar mijn pony soms ook meer hard draafde dan galopeerde maatja.. het ging denk ik soms een beetje te traag voor hem, waarop hij dacht: ik kan even goed draven Haha!
Daarna gingen we terug via de duinen naar het strand, waar we nog gegalopeerd hebben, mijn pony wou toen iets sneller gaan waarbij we bijna de begleidster voorbijgingingen Lachen
Dan zat onze rit er al bijna op Verdrietig en keerde we via de duinen terug richting de"manege"
Daar hebben we nog eventjes een paar foto's genomen ( was niet makkelijk om iedereen er op te krijgen Tong uitsteken
Daarna brachten we de paarden terug naar de stallen waar we hen hebben afgezadelt.
Dan nog betalen en de rit zat er helemaal op.
Toen zijn ik, yasmine en lobke nog vlug iets gaan drinken, want wij moesten al vertrekken omdat ik nog naar een feestje van mijn petekindje moest...
Maar het was echt SUPER leuk, en zeker voor herhaling vatbaar!!!!!! *LOL*

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 20:48

ja het lijkt me leuk , een hele grote manege he , de drie vijvers
ik kom er wel vaker
maar wat hadden jullie met die boktmobiel ?
en hebben jullie die mooie spaanse hengst gezien ???

|[Live Life To The Maximum!]|

Never apologize for showing feeling, if you do so, you apologize for the truth

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 21:14

Ik volg dit topic vol spanning Scheve mond En natuurlijk op de foto's Tong uitsteken Arme Kimberley Cool

Hebben jullie mijn geestelijke aanwezigheid niet gevoeld dan Tong uitsteken Ik gaf een kneepje in de geest van Fien zodat zij riep: Pas op Haha!
zo is het gegaan Tong uitsteken

Jullie hebben idd geluk gehad hé... stel dat het wel... maarja, nu niet geleuterd het is niet gebeurd hé Haha!
Tong uitsteken

Nog iets: al ideetjes voor volgende meeting Schijnheilig

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 09:08

Hydra schreef:
maar wat hadden jullie met die boktmobiel ?
en hebben jullie die mooie spaanse hengst gezien ???

die Boktmobiel was gewoon de auto van Ann waar een blad op plakte met 'boktmobiel' Tong uitsteken
Die spaanse hengst is wel echt Kwijl

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 10:29

ha, ponyzotje, leuk dat je me vermeld hebt in je verslag. !! staan die fotos op je profiel,?

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 11:40

Ik heb er 3 van Sarah gekregen, alleen moet ik een nieuwe site voor foto's vinden Scheve mond

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 11:47

Mientjeuh schreef:
Ik heb er 3 van Sarah gekregen, alleen moet ik een nieuwe site voor foto's vinden Scheve mond


Kom op mt de foto's... Haha!


Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 21:11

ja fotos fotos fotos
enneuh, die spaanse hengst, normaal staan er twee zulke
een andalusier (die dat er stond )
en een lutizano of zo (maar die was op wedstrijd bij mij :d
ja mijn vriendin rijd vaak op die andalusiere , het is een prachtig beesie

|[Live Life To The Maximum!]|

Never apologize for showing feeling, if you do so, you apologize for the truth

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:04

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Die foto's heb ik al doorgestuurd gekregen.
is het Flubberverhaal iig al uitgelegd? Ik ben te moe om heel het topic te lezen.

Rosaly

Berichten: 876
Geregistreerd: 05-08-01
Woonplaats: Brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:23

Nee Karolien, jij moet het Flubberverhaal uitleggen!! Tong uitsteken

Animals are not ours to eat, wear, or experiment on...

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:27

flubberverhaal ??? je maakt me nieuwsgierig

|[Live Life To The Maximum!]|

Never apologize for showing feeling, if you do so, you apologize for the truth


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers