lang leven de NHS!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-01 13:50

Hai allemaal!

Sjonge vandaag was het gelukkig veel beter weer dan gister zeg!Vanmorgen ben ik dan ook maar een lekkere strandrit gaan maken.Het was echt superlekker Tong uitsteken
Toen kwam ik terug op de manege en liep ik een manke stalgenoot tegen het lijf.Ze was gister van marc afgevallen.Marc staat naast chinouc en is echt een heel lief beest maar is nooit opgevoed en heeft eigelijk een beetje schijt aan je.Beest loopt je dus echt omver en gaat met je aan de haal.Mn stalgenoot verzorgt hem sinds kort.
Maar ja zij had gekneusde ribben,voet en pols omdat marc gister het weer in zn bol krijg.Vandaag wilde ze hem even loslaten in de bak zodat hij toch even wat beweging zou krijgen.Ik heb toen voorgesteld om haar te helpen want marc had weer totaal geen respect.
Bij mij ging er een lampje branden,want ik doe met chinouc al een tijdje aan NHS en dacht dat ik waarschijnlijk marc er wel mee kon helpen.Dus aan stalgenoot gevraagt of ze het goed vond,en we gingen aan de slag.
Dus hup marc..lopen! }>
En je zag hem denken ''wat gebeurt me nou weer?? Verward ''.Maar na even had hij door dat ik degene was die uitmaakte waar hij liep en hoe hard.
En ja meneer begon te kauwen..goed na een uur ofzo..ik helemaal half dood Lachen Maar heel blij dat hij reageerde.Hij kwam naar me toe en liep waar ik liep, af en toe vertrouwde hij het nog niet helemaal en liep weer even weg maar kwam vanzelf weer trug.Ik heb met hem in de bak gelopen tot hij mij hem helemaal aan liet raken..ook zn flanken terwijl hij panisch was als hem daar aanraakte.Hij begon me meer te vertrouwen en liet alles toe.Op het laatst legde hij zn hoofd op mn schouder , alsof hij wilde zeggen..'jij begrijpt me'.
Het was echt super geweldig!Ik had nog nooit ge-nhs-t met een ander paard dan chinouc.Ik ben zo blij dat ik de kans heb gekregen om marc maar ook zn verzorger te helpen.Zij wist niet wat ze zag.En we zijn nog lang niet waar we wezen moeten,maar het gaat helemaal goed komen met marc *LOL*
Ze hehe...ik moest het even kwijt hoor..ik was en zo blij om:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 16:09

ow beter ! ik wil ook met de nhs beginne maar ja ik wet niet hoe dat moet en ik vin die cursus te duur eigenlijk
Verward Haha! *LOL* Lips are sealed Verdrietig Scheve mond\

Isabeau

Berichten: 121
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 16:27

ff een heeel dom vraagje misschien Scheve mond\ , maarre wat is NHS Verward Verward


groetjes Party!!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 17:50

Natural HorsemanShip