JOEHOEE Vrolijk bericht!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-01 20:56

Tenminste voor mij dan. Ik heb net de offerte aanvragen van de nieuwe stal de deur uit gedaan. En de inrichting ervan, 2 stands en 1 box zijn aangevraagt!
Spannend he? Het was dus niet zommar een ideetje van mijn paps, hij gaat het echt doen!

Naja was ook wel echt nodig. En flinke hangpartij van beide zwaargewichten en de schuur gaat plat!
Maarre... Die boxen ed. he? Die zijn behoorlijk duur! Heeft iemand van jullie ook een nieuwe box laten zetten ofzo? En wat hebben jullie er voor betaald? Of heeft misschien iemand een box op een andere manier? Ik bedoel op een of andere manier zelf gemaakt ofzo? Ben wel benieuwd. Ik heb overigens maar van 1 de prijzen gezien, dus misschien was dat gewoon een dure, kan natuurlijk!


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 20:57

ow tof joh!!!!!!!!!!!!!!!!! ovel plijzen weet ik niets... solly kan ik je niet mee helpen... Boos! maal ben wel heeeel blij vool je!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 21:00

Jaha wij hebben sinds een paar maandjes 2 nieuwe veulenboxen de oude waren 4 bij 4 mtr en die hebben Jane Lodewijk en het paard van Anoukje nu dus als gewone box de nieuwe boxen zijn 6 bij4 als ik me niet vergis van de prijzen weet ik niets wel hebben we alleen het traliewerk besteld. De paarden kunnen er met hun hoofdendoor zodat je een grootvoerhek hebt zeg maar de rest hebben we zelf omgetimmerd waren de oude kalverstallen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7September, AhrefsBot, Belle_Siem, blondies, CharleyT, Cubone, DotBot, IASCrawler, juval, Lis_Ol, NogSteedsGek, Patriesje, pluklief, RoronaZorro, stella92, sunshine, Utixo, VogeltjeM en 77 bezoekers