verslag meeting Zep, Karin & Mayo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 23:14

Karin:

Zucht... Hier stond net een prachtig verslag, maar Zep klikte op de party-smiley en mijn pc vindt het niet leuk als je smileys aanklikt, dan is in één keer alle tekst weg... Frusty

Anyway, vandaag lekker gemeet hier in Utrecht. Lotje (Zep dus) kwam bij mij eten en daarna zijn we naar Zilfia's Hoeve gegaan waar we Mayo zouden helpen met Iduna. Maar dat liep ff anders: op ZH zeiden ze dat ze de tuigers gingen trainen in de binnenbak en dus kon er niet gereden worden. Dus hebben we Iduun in de molen gezet en zijn we zelf gaan socializen in de kantine. Maar wat gebeurt er in de binnenbak: geen tuigers... Frusty Mayo had dus net zo goed kunnen gaan rijden. Maar goed, even goed gesocialized en foto's gekeken en warme chocomel gedronken... Lachen Lot moest natuurlijk even onze grote manege bewonderen en als het goed is komt ze snel een keer bij ons starten, hè Lot? Lachen

Zep: Lachen

*Zep durft niet meer aan de muis te komen....*

*LOL* Nee hoor, heel leuk gemeet vanavond. Mayo had ik op de BBQ ook al ontmoet, maar daar waren zoveel mensen... Leuk om haar nu eens te zien. En die mooie manege van jullie eens te zien. Binnen losrijden? Kom ik zeker eens starten *de muis glijdt naar de Pling smiley, en Karin begint een zootje decibels in mijn oren te laden.... Frusty* *auw*
dus: Pling
Haha!

En eindelijk Iduna irl ontmoet Lachen Gaat helemaal goedkomen Mayo, met jou en Iduun. you go girl! Party!!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 23:21

Jeee... wat leuk en gezellie. Voor mij staan er ook alweer heel wat meetingen op de agenda, maar nog geen nieuwe met jullie..
'k vond Mayo en Iduna trouwens ook een erg leuk stel samen. Zodra ik weer kom.. maak ik meer foto's met volle batterijen! En zal ze snel neerzetten.. hihi..
Trouwens.. mogen jullie niet in die tweede bak rijden dan?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 23:23

heeeeeee gaaf zeg ??

Maar wat stond er op het rooster dan Verward .

BTW pensiongasten gaan altijd voor tuigers Frusty . Dat is altijd de regel geweest maar die eikels lopen gewoon iedereen omver en zolang iedereen het maar best vindt gaan ze dus ook door Frusty .

Mmhh weer een mooi punt om mee te nemen in de vergadering aan komend jaar Schijnheilig .

MAYO volgende keer gewoon gaan rijden hoor *LOL* .

He maar Zep komt je zus nog naar Dierderik toe Verward .
En per wanneer Scheve mond\ .

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 23:27

Citaat:
Trouwens.. mogen jullie niet in die tweede bak rijden dan?


We hebben een 100 meter bak die delen ze in tweeen dus je kan achter elkaar 2 proeven rijden *LOL* . In de kleine bak of buiten kan je dan inrijden. 2x 40/20 en een kleine ruimte om nog ff wat te rijden voordat je moet starten.

Zlef met de Z kan je 2 proeven achter elkaar rijden eerst de 60/20 proef en dan de 40/20 proef pas precies Party!! .

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 14:31

Het was erg gesellie en ik heb nu eindelijk meer dan 2 woorden met Zep kunnen wisselen Haha!

Wel balen dat ik nu niet gereden heb, maar de volgende keer ga ik er gewoon op.

Honeybee: Je moet idd snel weer eens langskomen en dan blijf je gewoon hier slapen Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 16:47

Dat spreken we zeker eens af. Lijkt me bere gezellig.. en lekker ontspannen.. hihi