WN: Saasveld

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
pacster

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: ruurlo

WN: Saasveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 21:36

heey..

gaan er nog bokkers naar de wedstrijd in saasveld 24 augustus??

euhm.. Scheve mond


Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 13:56

is om de hoek Knipoog
paard nog steeds gebonden aan lief maar in zulke gevallen onhandig veulen. Dus ik kom horseless, beperk me tot aanmoedigen!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 15:00

Waar kan ik een programma/inschrijvingsformulier vinden?

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 16:48

Ik kom ook! Pleasure, Trail en Horsemansip beginners.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 17:07

Zijn de beginners achter elkaar of is het verdeeld over de dag? zijn er evt stallen te huur?

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 17:37

Beginners en jeug gaan samen en 's middags de amateur en open samen. Of er stallen te huur zijn weet ik niet.

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 19:25

cornelie schreef:
Waar kan ik een programma/inschrijvingsformulier vinden?


Je kunt contact opnemen met Sheila de Reu, e-mail Sheila-levien@home.nl of vwrt@hotmail.com of telefoon 0546-490304.

leila777
Berichten: 104
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 23:47

:)* TIP! TIP! TIP!:)*TIP! TIP! TIP!:)* TIP! TIP! TIP!

dit is de laatste show vóór het NK!!!!

en bovendien altijd erg leuk sfeertje!!!

the more i learn about men, the more i love my horse!

Mariekje

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 09:43

Ik ga ook als groom Haha! en ik heb er kei veel zin in!!!

See you there


Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 14:42

Vanwege een zenuwonsteking en slijmbeursontsteking in mijn been kom ik helaas ook niet aanmoedigen. Ik wens iedereen van bokt veel succes!

DubbelFun

Berichten: 88620
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 11:21


Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 21:52

Zal ik maar beginnen dan? Haha!

Eerst het goede nieuws: ik was 4e in de Horsemanship. Dus daar was ik heel blij mee. Die individuele proefjes doet ze altijd heel netjes. En dat is dus ook mijn probleem (nou ja, een beetje dan) in de pleasure wordt ze een beetje druk. Het gaat wel telkens een stukje beter, maar er zit altijd wel een bokje tussen. Tja, dat ziet er natuurlijk niet echt meer pleasure achtig uit. De stap en de draf gaan super, maar in de galop gaan alle paarden galopperen (logisch he Haha! ) en dan wordt ze drukker. Maar ik rij wel gewoon door, want het gaat steeds beter.
Behalve dan in de pleasure open, want daar trapte ze een ander paard en daar schrok ik enorm van. GElukkig was er met het andere paard en de ruiter niets aan de hand. Maar toch. Daarna kwam de horsemanship en die ging dus goed, ook de pleasure die er achteraan kwam. Ik ben dus wel met een goed gevoel geeindigd.
Ik ga binnenkort ook in een groepsles rijden, zodat ik hopelijk dat probleem met de pleasure kan oplossen. Ik rij namelijk altijd alleen, dus ik denk dat het daar ook een beetje aan ligt.

Ik vind de wedstrijden in Saasveld altijd wel heel gezellig, net als in Oosterwolde trouwens.

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 23:14

Derde met de Trail. Het ging super, lekker easy jogje tussen de hindernissen (normaal een race: hoe ben ik het snelst uit de wedstrijdring Haha! ).

Pleasure was een drama, veel paarden in de ring en gestress achter me. Het enige wat ze op dat moment dan wil is HARD Huilen ! Alleen dan heeft ze pech, want we gaan op MIJN tempo, desnoods al sterrenkijkend met de mond open. Dit was dus geen succes, terwijl ze echt super kan lopen .

De Horsemanship ging wel goed! Dit is een onderdeel waar ze een bloedhekel aan heeft en normaalgesproken zo veel mogelijk dwars ligt. Gisteren niet en zowaar alles netjes op de pion gereden. Zelfs de laatste stop was mooi naast de pion. Ik helemaal trots op mijn paardje OK dan! ! Maarja, dan heb je nog een Pleasure gedeelte er achteraan, dit was beter dan eerst maar lang niet zoals ze het kan . Helaas geen lintje, maar super tevreden.

Al met al toch een geslaagde dag gehad.


Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 00:17

Het was inderdaad een geslaagde dag! Leuke wedstrijd, ik was er voor het eerst. Alleen jammer dat er pas rond kwart over 9/half 10 koffie was Boos!
Wat mij opviel was de racepartij in de amateur-pleasure, naar mijn idee ging het er in de beginners nog rustiger aan toe Haha! Maar het was een leuke wedstrijd

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 09:51

allemaal gefeliciteerd met de behaalde resultaten. En bedankt voor de verslagjes. Leuk!

Lenie

Berichten: 414
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:47

Ik had ook een leuke dag in Saasveld en Tessa had het ook wel naar haar zin, gezien de frisse blik in haar ogen en oortjes die alle kanten opgingen. Die vind het echt reuze gezellig zo tussen de andere paardjes en dan ook nog wat (soms voor mij onbekende...) kunstjes laten zien, ja, die was in haar sas !

Ik ben met trail am. 3e geworden, trail open 4e, pleasure am. 5e.

Toch wel grappig dat als je paardje lekker loopt in de pleasure je gelijk naar de jury gluurt in de hoop dat hij je paard ziet lopen op dat moment, maar helaas, als ik in het ook van de jury kwam had Tessa ineens haast ... Haha! Het blijft een moment opname he !

Maar het was een leuke dag en de sfeer was er ook gezellig, ga zeker nog een keer weer terug voor een wedstrijd !

Rust zacht mijn lieve Tessa, altijd in mijn hart !
* Smartomatic Docz Com *

Lenie

Berichten: 414
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:48

Oeps, foutje ... Haha!


.... in het oog van je jury kwam....

Rust zacht mijn lieve Tessa, altijd in mijn hart !
* Smartomatic Docz Com *

Lenie

Berichten: 414
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:49

Hij gaat lekker vanavond (bedtijd...), ....... de jury.....

Heb ik het nou eindelijk goed geschreven... Clown Clown

Rust zacht mijn lieve Tessa, altijd in mijn hart !
* Smartomatic Docz Com *

DubbelFun

Berichten: 88620
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:50

Blijven proberen Lachen

rocky01
Berichten: 25
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: geldermalsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:55

Voor de 1e keer pleasure gestart in de beginners en meteen 1e terwijl mijn merrie altijd achter de rest aan wil dus het ging super en 6e in de horsemanship beginners en 2e in de showmanship beginners dus al met al een geslaagde dag

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 23:02

rocky01 schreef:
Voor de 1e keer pleasure gestart in de beginners en meteen 1e terwijl mijn merrie altijd achter de rest aan wil dus het ging super en 6e in de horsemanship beginners en 2e in de showmanship beginners dus al met al een geslaagde dag

En je hubby derde in de showmanship, is ook best het vermelden waard Knipoog .
Gefeliciteerd Party!! !!

Freeform classic te koop
Wijsheid is: alleen praten als je de stilte kunt verbeteren.

pacster

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 10:59

helaas... mijn hoed vloog af.. en ja hoor.. hij landde natuurlijk weer op Impacts kont.. vond die niet zo leuk.. dus waren we niet geplaatst.. maar met inrijden was hij wel heel braaf..

euhm.. Scheve mond

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 11:41

gelukkig ben je niet over je hoed gereden! Nu kun je hem nog hergebruiken bij de herkansing.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 11:55

hahaha, jammer pacster! Hoe groot is die kans nou Scheve mond
Gefeliciteerd mensen Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

pacster

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 11:03

mijn hoed hergebruik ik niet meer.. want hij is te groot.. dat blijkt dus wel.. maar ik kon mijn goede hoed niet op omdat ik een enorme bult op mijn hoofd heb.. (kleine aanvaring gehad met een vliegende klomp Knipoog

euhm.. Scheve mond


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers