tegenvaller! update paard in omheining

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

tegenvaller! update paard in omheining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 18:34

vandaag weer met de Uithof gebeld, het verband was voor de derde keer verwisseld en de vorige keren was het allemaal vrij positief, vandaag echter niet Huilen ( zie ook: [VvdD] paard in de omheining de wondranden zijn van elkaar, de hechtingen hadden losgelaten en er kwam wondvocht uit de wond. Ik zou Pardoes eind van deze week misschien naar huis mogen halen, maar hij moet nu nog zeker 2 weken blijven en daarna ben ik nog zeker 3 tot 4 maanden met hem zoet eer hij weer enigszins op de been is Lips are sealed de artsen verwachten wel dat het weer goed komt (dat was zo ongeveer het enige positieve) maar het herstel gaat heel lang duren!
zo zie je dat in 1 klap een wedstrijdplanning verdwenen is, nou ja, als hij weer beter is komen we weer terug op de wedstrijden Lovers
wat een tegenvaller!!
Laatst bijgewerkt door rhijnauwen op 25-08-03 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park


Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 18:38

He bah da's inderdaad een flinke tegenvaller. Hou de moed komt vast allemaal goed!

♥ Nero † 18-2-2012
Diesel ♥ Nog 10 punten verwijderd van het Z :D
Wil jij betaalbare wimperextensions? Check http://perfecteyelashes.simpsite.nl
Voor mooie wimperextensions klik hier!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 19:11

Wat jammer zeg! Ik hoop echt voor je dat het nu even wat meer mee gaat zitten met Pardoes en dat de wond nu spoedig geneest. Succes hoor!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 19:15

Jakkes, wat een tegenvaller.
Of het allemaal nog niet genoeg is geweest......
Heel veel sterkte en geduld, en natuurlijk beterschap voor Pardoes ! Ach gut

oberon

Berichten: 759
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 19:21

Mijn paard heeft nu bijna 2 jaar geleden zijn been kapot geslagen tegen de bakrand. Het zag er echt heel dramatisch uit. Met spoed naar de kliniek in Bodegraven en daar is ie 's nachts nog geopereerd. Z'n strekpees was bijna door. Na 2 maanden mocht ik er weer op. Het zag er echt uit alsof het nooit meer goed kwam en na een week of 6 zag je er bijan niets meer van. De moraal van dit verhaal: hou een beetje hoop, de genezing kan ineens weer heel snel gaan.

Mick en Aidan, mijn grote liefdes!!

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 20:15

Heel veel sterkte!!
Jammer dat het na alle positieve berichten nu toch tegen zit Verdrietig

Nu moet Wobke er maar aan geloven Knipoog

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 21:08

dank je wel Oberon Ach gut ik zal moed houden

enne Noble-girl, met Wobke blijf ik toch een beetje rustig aan doen hoor, hij is best nog jong en het heeft geen zin om te overhaasten, alles op zijn tijd Lovers

( mijn schoonmoeder is afgelopen weekend overleden...dat kon er ook nog wel bij Huilen )

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park


Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 21:25

O nee he wat erg voor jullie Verdrietig

Gecondoleerd en heel veel sterkte!!

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 07:34

Rhijnauwen wat verschrikkelijk om dit te lezen!!! Vorige week waren jullie nog zo positief!!!!!
Ik wens je heeel veel sterkte!!!!

..........................................................

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 07:40

jeetje wat een vervelende berichten zeg!...
heel veel sterkte en succes met pardoes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 08:16

Het zit jullie ook echt niet mee
Gecondoleerd, en heel veel sterkte.

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 09:18

Ik wist het natuurlijk al, maar toch nog een keertje heel veel sterkte gewenst! Huilen Ik vind het heel erg balen voor jou en Pardoes!

Geef hem maar een grote knuffel van me! Ach gut

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 09:56

Sterkte, met alles! Je verdriet om je schoonmoeder en de pech die je nu met Pardoes hebt!
Het zonnetje komt voor je echt wel weer een keer aan de hemel! Hou vol!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 10:03

Pech komt nooit alleen, dat ervaar jij nu ook wel geloof ik... Nou laten we hopen dat het met Pardoes allemaal goed komt! Sterkte hoor!

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 17:59

Weer een tegenslag te verwerken, en niet te vergeten je schoonmoeder
natuurlijk. Soms vraag je je af waar doe je het allemaal voor, maar kop op Knipoog Rhijnauwen, hier kom je ook weer boven op.
Ik wens je (jullie) enorm veel sterkte toe, en hopenlijk nog even en Pardoesje mag weer naar huis om te herstellen naast z'n maatje.
Toy, Toy en tot gauw. Ach gut

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 19:45

He, bah, wat ontzettend naar! En ik dacht nog wel dat ik Pardoes gauw weer een knuffel zou kunnen geven! Heel veel sterkte en hopelijk mogen we hem snel weer verwelkomen op stal!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 21:57

Gecondoleerd en heel veel sterkte....
Op zo'n moment lijkt alles tegelijk te komen. Maar na regen komt zonneschijn. Ik hoop dat die zonneschijn voor jou heel snel komt.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:17

Wat is de behandelmethode in dit geval?
Een van de paarden bij ons op stal is nu ook nog herstellende van een flinke beenwond ben benieuwd wat ze er op de uithof over zeggen want daar is ze niet geweest ze was in Schalkwijk.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 07:53

hij staat nu een aantal dagen zonder verband, over een paar dagen komt er steunverband om dat regelmatig verschoond wordt, dan is het een kwestie van (stal) rust en geduld. Ze wilden hem op de Uithof houden, maar dat wil ik niet, het kost veel te veel en verzorgen kan ik thuis ook (dat is een stuk goedkoper! Bloos ) ik ga vanmiddag weer kijken en eens vragen hoe het nu gaat!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 08:21

Het zit je wel heel erg tegen! Wat een vervelende berichten.
Veel sterkte en gecondoleerd.

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 08:26

Ben benieuwd hoe het nu gaat. Ik hoop weer wat beter
Heel veel sterkte en gecondoleerd.

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 12:13

Wel heel naar hoor allemaal...
Ik hoop dat het met Pardoes snel weer beter gaat en dat hij lekker naar huis kan. Enne, ik weet anders nog wel een ander leuk schimmeltje dat zo nu en dan best een goede ruiter gebruiken kan! Knipoog

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 12:27

MiraMar schreef:
Enne, ik weet anders nog wel een ander leuk schimmeltje dat zo nu en dan best een goede ruiter gebruiken kan! Knipoog


laat me raden... bedoel je dat bonte schimmelmerrietje??? Schijnheilig hmmm, is wel grappig......
OOooooo bedoel je Mirage!!! lijkt me leuk, maar daar rij jij toch al op??? Haha!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 15:46

let op! de volgende beelden kunnen schokkend zijn!!!
Dit ziet er toch echt vreselijk uit!! Ik was er binnen een uur bij en het is gehecht en toch ziet het er nu uit, zal het ooit goed komen?? Huilen
Afbeelding

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 20:42

Jezus (sorry), die wond is echt enorm. Ik had gehoopt dat het mee zou vallen, maar hier schrik ik toch wel even van.
Als het even kan, neem Does mee naar huis, daar zal ie veel sneller herstellen. Hoop dat de artsen dat ook vinden. Neem geen risico's maar blijf op jezelf vertrouwen, (liefde en aandacht doen wonderen, en achter de wolken schijnt echt de zon). Ach gut Toy, toy.......


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers