Rozetten en bekers, wat doen jullie ermee?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Rozetten en bekers, wat doen jullie ermee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 17:02

Tja mijn vraag is duidelijk denk ik, wat doen jullie nou met die dingen? Op de een of andere manier vind ik het zonde om ze weg te gooien, maar ja je hebt er eigenlijk niets aan en waar laat je ze? Ik ben benieuwd!


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 17:10

ik rij lrv in belgië, en ik krijg enkel medailles, en bij een eerste prijs borden (best wel stom, ik had wel eens graag zo een mooie beker gehad *LOL* ) Maar ik heb de ideale oplossing gevonden voor die medailles. ik heb op mijn kamer namelijk een namaak shetlander staan, dus ik hang ze daar allemaal mooi rond de hals Lachen. en degene die te klein zijn om rond de hals te passen hang ik aan de oren Haha! hij ziet er net echt uit OK dan!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 17:17

De bekers staan allemaal boven op t bureau (met ombouw) dus boven mijzelf uit (omhoog kijken om ze te zien).. Op een paar leuke/aparte na, die staan wat verspreid. Kampioenschaps bekers staan in de huiskamer in de kast achter glas.
Die op mn kamer zijn iets stoffig *ahem* haha..
En de rozetten, de meeste heb ik weggegooid (maar van elke kleur 1tje bewaard), van de eigen club heb ik ze teruggegeven en rozetten van 'belangrijkere' wedstrijden heb ik ook nog Lachen


"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 17:51

Ik heb zo'n stellingskast, maar ik heb tot nu toe maar 2 lagen daarvan nodig, ik heb maar 40 bekertjes oid (ik rijd niet zoveel wedstrijden). Langs 1 van mijn mueren heb ik een heele lange ijzeren draad (zo 1 van de Ikea Knipoog ) waar alle rozetten aan hangen. Staat wel lekker kleurig op mijn kamer Lachen

:)

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 17:55

Ik heb er nog maar 1. 'k Rij ook nog maar un jaar maar goeh. Ik heb 'm op m'n kast staan. Naast de foto van m'n verzorgshetje. Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 17:57

Ik heb een wand behangen met allemaal rozetten en vaantjes, en de bekers die ik heb staan boven de computer op een plank.
Als je niet weet wat je met de bekers moet doen, denk ik dat er wel mensen zijn die blij zijn met een donatie (kleine ponyclubs die weleens onderlinge wedstrijden organiseren) en hetzelfde geld voor de rozetten.
Maak er iemand blij mee, maar gooi ze niet weg!

Je suis Charlie.

juval

Berichten: 13186
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 19:06

die van belangrijke wedstrijden heb ik bewaard, provinciale kampioenschappen en nationale kampioenschappen. De bekers waar ik niet meer van wist waar ze van waren heb ik aan een ponyclub gedoneerd, die kunnen er nieuwe plaatjes op zetten en ze weer uitreiken. Ik heb ook nog een hele tas vol lintjes en rozetten liggen, ik weet daar nog geen doel voor.

[IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 19:07

Ik heb ze toevallig pas opgeruimd, ze stonden eerst altijd in mn kamer maar het werd veel te vol dus nu staan mn bekers in een doos in de garage Lachen

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 19:14

Ik heb mijn bekers op mijn kasten staan (zowel badminton als paardenbekers). Rozetten hangen aan een lijntje. Ze zijn alleen een beetje stoffig Haha!

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way


boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 19:15

mn bekers zet ik op mn boekenkast, medailles hang ik aan de randen en mn rozetten heb ik in een laatje zitten

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 19:41

Bekers staan in de vitrine daar hecht ik niet zoveel waarde aan maar mnkamer is helemaal bont van de lintjes, die vind ik super!! Helemaal rond tegen het plafond hangen ze

She's my lady Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 19:44

Bij mij hangen de strikken op het toilet aan de muur. Dat maakt een kleurig geheel in ieder geval Lachen. De bijbehorende medailles hang ik aan de strikken zelf. Bekers staan her en der zo'n beetje, daar heb ik niet echt een plek voor. In de keuken staan er wat, in de slaapkamer een paar en in de huiskamer nog wat.

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 20:03

Ik heb twee kasten waar de bekers in staan en de muur tussen de kasten hangt vol met alle rozetten. Ik vind het jammer om ze weg te gooien.

Kijk niet om naar wat is geweest,
leer te leven met vreugde, zorgen en pijn,
kijk naar morgen, een nieuwe dag waarin je gelukkig kan zijn

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 20:08

Ik vindt het ook zonde om ze weg te gooien, al mn rozetten heb ik bewaard in een mooie opbergdoos samen met al mijn protocol-papieren.
mn bekers heb ik op een speciale plank boven mn bureau gezet,ook hangt er een paardehoofdje naast waar ik mn medailles aan ophang.
Maar ik hou het wel rustig,de mooiste laat ik staan,de wat mindere gaan of in een doos,of in de opbergkast,bewaar ze wel
Laatst bijgewerkt door Lianne007 op 25-08-03 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 20:09

Weggeven. Ik vind die dingen spuuglelijk. De bekers gaan óf naar een groom, lintjes houd ik soms wel, maar mijn Franse neefje vindt ze super, dus die geef ik als hij langs komt de opgebouwde verzameling.
Ookal is het een belangrijke wedstrijd, de 'winst' heb ik dan al, bekers vind ik gewoon kitscherig, dus dan zoek ik er een mooie oplossing voor. Overigens hebben we de 'plaatjes' (alleen bij Katwijk) wel bewaard, die zijn toch een beetje specialer (Hercules had daar de Best Condition gewonnen en die is er inmiddels niet meer, Jopie heeft daar volgend jaar nog een top wedstrijd gelopen en dat is toch een hele prestatie voor mijn gammele knol). Die plaatjes kun je ook lekker in je la leggen oid, die hoeven niet in een kast of aan een touwtje.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 20:15

ik heb bijna geen rozetten mer ik denk dat ze liggen weg te rotten op zolder.
Paar bekers staan in mn kamer , stuk of 6 zo te zien.Rest ook op zolder.
Soms krijg je ook geld ipv beker is ook wel relaxt Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 20:23

Rozetten vind ik leuker dan bekers. Aan een rozet is je plaatsing te zien (of aan de opdruk de wedstrijd die je hebt gereden), bekers staan vaak alleen maar in de weg. Ik heb er zo'n 15 uit mijn ponytijd, die gaan nooit weg. De rozetten uit die tijd ook niet, dat zijn er zo'n 25. Ze hangen nog steeds op mijn oude kamertje bij mijn ouders. Zodra ik naar een huis met meer ruimte verhuis, gaan ze mee daar naartoe. De meeste ervan heb ik met mijn vroegere pony gewonnen, de bekers en lintjes zijn een tastbare herinnering aan hem.

De rozetten die ik aan endurancewedstrijden met Ret heb overgehouden hangen met z'n allen aan een tinnen bord dat ik ooit als eerste prijs kreeg bij een dressuurwedstrijd. Het bord vind ik oerlelijk, maar dat wordt nu goed verborgen door die rozetten Haha!. Een ereplaatsje voor de blauwe rozet van Lage Vuursche, niet verwacht maar toch iets gewonnen, en tevens de eerste 'echte' prijs van Ret en mij samen.

Rozetten wil ik altijd wel hebben, maar ik heb liever gebruiksvoorwerpen dan bekers als prijs.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 20:30

Ik heb 2 bekers en stuk of 7 rozetten, staan in een kastje op mn kamer.
Ik vind ze wel mooi kleurrijk Haha!

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 20:40

ik heb me rozetten helemaal rondom de muren van me kamer hangen en de bekers op mun kast (best grote kast) en die is bijna vol duz nu moet ik nog even een andere oplossing zoeken.

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 20:45

eerst had ik een tafeltje staan en precies in het midden stond 1 beker (had 1 wedstrijd gereden) en mijn ouders lachen, want het zag errug charmant uit, haha! en aan een touwtje hing dan 1 lintje, nu ik bijna 2 seizoenen heb gereden (winter '02/'03 zomer '03 =nog niet helemaal afgelope) zijn jaggie en ik het tafeltje al ontgroeid en omdat we nog een grote kast kwijt moesten staat die er nou (in het gangetje voor dat je mijn zolderkamer op komt) en daar staan nu 24 bekers en er hangen 25 lintjes aan, ik vind het wel leuk om allemaal te bewaren, staan wel een paar de zelfde bekers, ff denken 22 bekers van dressuur en 2 van het springen trouwens.

oja en op mijn kamer staan op mijn kledingkast nog 8 bekers van toen ik nog manegewedstrijdjes reed en aan de lamellen hangen nog 8 lintjes oranje,rood,wit en groen. en aan de verwarming hangen dan nog ik geloof 12 roze lintjes.( dit allemaal in 7 jaar tijd ofzo hoor) en aan de andere kant van mijn kledingkast staan nog 3 bekers van toen ik nog tafeltenniste (bekerwedstrijd kampioen en 2x N-Limburgs kampioen)

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 20:47

bekers krijgen we hier gelukkig niet (uitgezonderd ponytijd) Rozetten gaan in de vrachtwagen!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 21:32

Mijn rozetten hangen allemaal op mijn kamer aan een slinger en de bekers staan in een grote prijzenkast n de bijkeuken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 21:44

ik bewaar de strikken in een tas op zolder.

ieder seizoen begin ik opnieuw. ik leg de gewonnen strikken op mijn tafel bij de televisie en de bekers zat ik erlangs. is het seizoen afgelopen dan gaan ze in een doos, zet ik er het seizoen op en dan begin ik weer opniwue met sparen.

groetjes [naam]

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 21:47

Tja, je kan er niet echt veel mee, maar ik vind het altijd wel leuk. Rozetten heb ik aan de muur gehangen en de bekers staan op de kast en op een randje langs de muur.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 21:59

Ik zet de bekers gewoon op een plank in mijn kamer en er staan er nog een paar op mijn geluidsbox (heb er maar 10 dus valt mee) En rozetten hang ik ook op in mijn kamer, alleen weet ik nu niet meer waar want ik heb er nu een beetje veel... Schijnheilig


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers