eerste wedstrijd, 2 KEER EERSTE!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

eerste wedstrijd, 2 KEER EERSTE!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 20:29

Vandaag was er een wedstrijd van de Lipizzaner Vereniging in Leusden. Ik zou voor het eerst met Capriola gaan starten. Pff zenuwen vooraf, vergeet ik niks, nee alles heb ik. Ik kom op stal aan, belt me moeder, eh ja je jasje hangt nog hier aan de kapstok ik kom em wel ff bregnen. Ja begint al goed. Paard had weer paar vlekken, dus toch nog gauw ff met water wegpoetsen. Nou echt alles nagekeken, niks vergeten inladen en gaan. In een keer de weg gevonden en eens even rond gekeken op het terrein. Ik had nog een uur voor ik moest starten dus kon lekker rustig aan doen.
Napoleon was er ook met dr paard en zij en ik zouden allebij met het dekje van de sponsor Gravure de Vries rijden. (misschien vandaar...)
Nou Cap van de vrachtwagen gehaald en in gaan rijden. Ze was heel erg braaf, even wel wat kijkerig van de spullen langs de bakrand, maar ze ging heel goed. Nou het eerste proefje ging super, ik heb zo fijn gereden, wel paar keer dat ze dr hoofd omhoog deed, maar er was ook zo veel te zien.
Het tweede proefje vond ik minder goed gaan. Ze kwam wat in verzet, er was namelijk een paard ontsnapt en die liep los langs de bak. Erg fijn.
Nou nog wat foto's gemaakt daarna en uitgestapt.
Toen kwam de prijsuitreiking, eerste categorie winnaar Napoleon!!!
En de tweede categorie winnaar ikke!!! Hahahahaha ik moest zo hard lachen, zitten Napoleon en ik daar allebij met 2 oranje linten! Allebij de proefjes allebij eerste!! Kan toch niet mooier!!
Gauw de paarden weer gezadeld en de oranje strikken aan het hoofdstel gemaakt voor de foto!! Die komen uiteraard op bokt!
Dus was een gave dag, Napoleon en ik hebben de show gemaakt!!!

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:32

Super hoor!! Ben benieuwd naar je foto's

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:43

Gefeliciteerd beide, super gedaan, wat waren de punten?

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:44

he gaaf man!
gefeliciteerd en ik ben heel benieuwd naar de foto's!

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 22:07

Van mij 156 en 160, van Napoleon weet ik ze zo niet precies!

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:13

Gefeliciteerd! Dat paard was trouwens niet losgebroken maar losgelaten. De vrouw die daarbij hoorde had hem gewooon zo op het gras gezet...

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:39

Gefeliciteerd hoor, en dat voor de allereerste officieele wedstrijd!!!!

Dusi

Berichten: 750
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Ravenstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 15:25

Je had het gisteren aal doorgegeven, maar vooruit.

Nogmaals VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!

En nu voor de grote jaarprijs..

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 15:39

gefeliciteerd ... knap van je om gelijk met je eerste wedstrijd 2 keer 1ste te worden *LOL*

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 17:09

Tralalalala, jaja het was een leuk wedstrijdje Haha! Cappie heeft het heel goed gedaan met Regine en mijn Nappie heeft zich ook van zijn beste kant laten zien Weer 2 winstpunten rijker en 2 x eerste! Ik had 162 en 166 punten, net geen 3 winstpunten dus........ Moet er nu nog 3 hebben (heb pas 5 wedstrijden gereden.....) en dan mag ik officieel de B uit Bloos!

Heb heel veel positieve berichten ook over Nappie gehad, ondanks dat hij geen echt Lippen uitstraling heeft zoals sommige mensen zeggen kwamen er toch een aantal mensen even hun complimenten uitspreken over hoe hij eruit zag en hoe hij zich beweegd, dat geeft je toch best een trots gevoel Lachen Er was zelfs 1 mevrouw die vroeg of hij nog hengst was (kennelijk nog niet onder zijn buik gekeken *LOL* ) want ze ze zocht nog een leuke hengst voor 1 van haar merries (?), tja dan maar Nappie zijn vader erop zetten Verward Tong uitsteken

Afbeelding

Al met al een geslaagd dagje voor Regine en mij, op naar de volgende wedstrijd, maar eerst even een paar dagen naar Wenen a.s. vrijdag Cool

En nog een fotootje van mijn eigen droppert Lovers
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door napoleon op 25-08-03 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 17:31

Hee Regine, ik ken jou, jij staat ook bij 't Thorentje Haha!
Leuk voor je dat je 2 keer eerste bent geworden!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 18:46

Super zeg, ik vind Lipi's ook heel erg stoer
Gefeliciteerd!!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 18:54

Komt me heel bekend voor daar, kan ook al raden welk paard los liep (gebeurt wel vaker)...
Wel goed resultaat zeg!

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 14:00

Ja was echt super! Napoleon en ik hebben gewoon de mooiste lipi;s van allemaal, kon de juri niet omheen!! hahahaha!
Zo op de foto's lijkt het net of we een springwedstrijd gereden hebben, ik vind ze echt tof! Eindelijk foto's van Nap en Cap samen en ook nog eens met 2 oranje strikken aan het hoofdstel!!
Kan niet beter, nog 3 dagen dan zitten Napoleon en ik in Wenen inderdaad, dat kan al helemaal niet beter, nog meer lipi's kijken!