het gaat steeds slechter met onze kat ;(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

het gaat steeds slechter met onze kat ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 15:21

onze kat is sinds juli 15 jaar ... Eind december woog ze nog ruim 5 kilo en in maart woog ze nog maar net 3 kilo ... ze word steeds dunner Huilen .. de DA zegt ook al ze mag niet dunner worden want dan red ze het niet meer. Het is zo raar gewoon binnen 3 maanden zo erg afgevallen ... je kunt alle botjes voelen als je haar aanhaalt. We hebben ook al speciaal voer waar ze dikker door word maar het helpt nog niet Huilen ... ik hoop zo erg dat ze het nog haalt .. in december was de DA heel enthousiast over haar want ze zag er perfect uit voor een bejaarde kat ... nou maar duimen hoelang ze het nog vol gaat houden

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW


Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 15:30

Veel stertke, in ieder geval. Ik weet er alles van!!! Maar je kat is wel al 15 jaar he doe dat maar is maal 7, in mensenlevens zou ze 105 zijn, maar lekker van der genieten en veel verwennen he, dus dat ene snoepje maakt heus niet uit, en een beetje meer voer als normaal ook niet hoor. Maar veel sterkte nog!!!!

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 15:37

ja ik weet ze is al wel oud ... maarja ik hoop alleen het beste

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW


Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 16:29

Sterkte...
15 is wel al een hele leeftijd hoor! Ik hoop voor je dat het beter gaat!

Dr. Robert Romano (ER): ...And if wishes were horses, we'd be knee-deep in crap.

Naatus

Berichten: 945
Geregistreerd: 18-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 16:39

hoi, onze kat kreeg dat ook toen ze geloof ik 16 werd. Hoort erbij! en tja ze worden nou eenmaal ouder en het is ook best wel een leeftijd voor een kat....

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 17:11

jeetje, wel oud hoor! Oudere dieren krijgen vaak met dit snelle afvallen te maken.

Mijn hondje, toen een puppy, was ook heel erg ziek, super afgevallen en was heel mager. De dierenarts heeft ons toen blikjes vlees gegeven die heel goed zijn in dit soort situaties, dat heeft verschikkelijk geholpen!

Hebben jullie een bloed of urine test laten doen? misschien mist ze wel een hele belangrijke voedingsstof.

Succes, en heel veel sterkte voor jullie!
(niet ieder dier heeft het eeuwige leven, maar 15 is een mooie leeftijd)

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 18:29

Sterkte er mee. Het is niet neits afscheid nemen van een huisdier. Het wordt toch een gezinslid voor je.
Ik heb net een tijdje terug mijn kat Dikkie [zie profiel] in moeten laten slapen. Ook hij was in een tijd van 2 maanden sterk vermagerd door een tumor in zijn kaak. "Tot de dood ons scheidt" Dat geld voor mij en mijn beesten. Dus het einde komt toch ooit een keer, ook al is ht altijd te vroeg.
Sinds vorige week woensdag hebben er weer 2 andere katten van 9 en 14 uit de opvang gehaald. Ook die zullen niet heel lang meer bij me blijven. Maar ik hoop dat ik ze een fijne oude dag kan geven.
Ik hoop dat je ook nog fijne dagen zult hebben met je kat en dat je kunt terugkijken op een hele mooie tijd samen.

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 18:59

heel veel sterkte ermee !

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 12:30

ja ik hoop alleen dat het goed komt ... we hebben nu speciaal voer gehaald zodat ze weer dikker kan worden ... ik had haar gisterenavond ook nog gewogen en ze weeg 2.5 kilo Huilen en das veeeeellllllllste weinig ... maarja zolang ze maar een betere dood krijgt als onze hond want die lag gewoon te stikken in zn water ... ik hoop datr zei sterft in haar slaap als het tijd is

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 13:03

Veel sterkte ermee.
Maar houd nog een beetje hoop, want onze kat heeft ook al een flink aantal tegenslagen gehad, maar doet het nu weer prima en die is in juni 20 jaar geworden. Wie weet krijgt die van jou ook weer een opleving met het nieuwe voer en kan ze nog even mee.
Sterkte in ieder geval.

Het valt allemaal wel mee met de zwaartekracht.

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 13:40

veel sterkte er mee

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 18:37

als ikd at hoor zo kan je haar niet beter laten inslapen dan, dan heeft ze geen last meer, mischien ze is echt oud, maar ze zal ookw el op zijn zoals je op sommige dingen al aangeeft..

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 19:15

sterkte en hopen dat ze nog ouder wordt

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 20:57

XxSwEeTy schreef:
als ikd at hoor zo kan je haar niet beter laten inslapen dan, dan heeft ze geen last meer, mischien ze is echt oud, maar ze zal ookw el op zijn zoals je op sommige dingen al aangeeft..


waarom inlaten slapen ... ze is kei gezond nog ( op dat dunne na) en het belangrijkste ze heeft geen pijn .. ze speelt nog graag en vangt nog regelmatig een muis. ik maak me alleen zorgen omdat ze zo dun is en de DA zei dat ze NIET meer mag afvallen

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dewindhoek en 133 bezoekers