Zaterdag geshopt bij Divoza!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Zaterdag geshopt bij Divoza!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 22:12

Jaja, ik vond dat ik wat van mijn zuurverdiende geld ook wel aan de paardjes kon besteden Schijnheilig , dus zaterdag zijn Maaike (bloemkooltje) en ik naar Divoza gegaan. Ik had dringend een nieuw schabrak nodig (de laatste keer dat ik een nieuwe kocht was zo'n 12 jaar geleden Haha! ) toen ik zag hoe een bontschabrak er eigenlijk ook alweer hoort uit te zien en te voelen.... Bloos! Ik had getwijfeld tussen een nieuw bontschabrak en een divopad, en het is de laatste geworden En ben er errug blij mee! Vandaag twee paarden ermee gereden, en hij bevalt ontzettend goed, een aanrader!! Lachen
Verder heb ik nog een slofteugel gekocht (ben van mn geloof afgestapt Knipoog ) Rival reageert er zo goed op met longeren, en zelfs als ik hem hartstikke los heb hangen reageert ze erop. Dat was dus ook een nodige investering... Verder uiteraard paardensnoepjes Vingers aflikken en hoevenvet. Eindelijk was de vorige pot leeg Pling

Op de terugweg zijn we nog even bij Tammy gaan kijken in Een. We waren toch (enigzins) vlakbij. Ik mocht rijden en dat was een ramp... mijn eerste keer in een benzine auto. En daar moet je dus gas bij geven als je de koppeling op laat komen. We zaten een beetje zo in de auto:=:) Maar met een beetje NOFX en een lading snoepjes kwam het wel goed


Maar goed, ik ben weer voorzien! Het was wel lekker om weer eens wat bij divoza te kopen Bloos Nu maar weer sparen voor de volgende keer Haha!


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 07:47

das altijd leuk he voor je paardje shoppen Haha!

Dag lieve mama...

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 14:01

hihi, ja waren wij ff een stelletje geldspendeersters Haha! heb wel errug veel geld in 2 week tijd besteed, en dat terwijl de DA-rekening nog moet komen Bloos! maar het was wel leuk Lachen je divopad is helemaal super!!k zal mijn nieuw aangeschafte eskadron peesbeschermers (in de aanbieding!! *LOL* ) meenemen, zal Rival vast mooi staan

Rock-on, dudes! ja, dat autorijden ging helemaal super, vooral het in z'n 1 wegrijden Knipoog

*\o/* *\o/*


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 16:11

Shoppen is altijd leuk!!
Ik mag zaterdag, ik ga naar een westernshop Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, amaniblauw, criollo_yess, hollie, josien_m_, Macs, noox, Poldermenner, Swift, Tajmahal, Vagabondo, veerle92, xxPaige en 111 bezoekers