hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vind

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

11a11
Berichten: 1604
Geregistreerd: 08-11-05

hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-06 13:34

ik heb een kerstkaartje gekregen van een jongen met een briefje erin dat hij mij leuk vind en of ik een keer wat leuks met hem wil doen met z'n telefoonnummer erbij en z'n email.
maar ik vind hem wel aardig enzo maar niet leuk, en hij is mijn collega en we moeten nu de hele kerstvakantie werken dus ik zie hem elke dag.
maar hoe moet ik hem nou gaan verellen dat ik hem niet leuk vind hij heeft nog nooit een vriendin gehad en ik wil hem niet kwetsen enzo.

zal ik het gewoon op het werk vertellen of zal ik hem bellen of mailen of zal ik gewoon een keertje iets met hem gaan doen en dan aan het eind van de avond vertellen dat het niks word??

wat zouden jullie doen?????????????


doerakje
Berichten: 2462
Geregistreerd: 17-10-04

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 13:36

Niet eerst iets leuks gaan doen en valse hoop geven! dat is echt gemeen!
ik zou hem gewoon bellen en zeggen sorry maar ik vind je niet leuk!

straigt to the point..

Anoniem

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 13:38

Ik zou het gewoon vertellen. Hem vertellen dat je hem een fijne en gezellig collega vind, leuk om mee om te gaan maar geen amoureuze gevoelens koestert. Graag nog met hem op een gezellige manier om wil blijven gaan, maar geen ideeen tot het opbouwen van een liefdesrelatie.....

Miss_m

Berichten: 1837
Geregistreerd: 24-06-06

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 13:39

Gewoon zeggen ik vind je wel aardig maar niet leuk genoeg om een relatie te beginnen...
Ben het eens met Russel
Laatst bijgewerkt door Miss_m op 27-12-06 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Just put on your smiling face!! :) You deserve all the good things that happen to you. Don't feel guilty Smile and the whole world smiles with you!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht...
Aan het eind van de nacht is er de zon die op je wacht

_Susan_

Berichten: 2939
Geregistreerd: 01-08-06
Woonplaats: Denekamp

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 13:39

Leg hem uit dat je hem leuk en aardig vind als vriend maar dat je geen gevoelens voor hem hebt om een relatie te beginnen.
(oei dat klink ouder wets)
Maar goed je bent wel eerlijk en daar gaat het om

Amor Omnia Vincit

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 13:39

russel schreef:
Ik zou het gewoon vertellen. Hem vertellen dat je hem een fijne en gezellig collega vind, leuk om mee om te gaan maar geen amoureuze gevoelens koestert. Graag nog met hem op een gezellige manier om wil blijven gaan, maar geen ideeen tot het opbouwen van een liefdesrelatie.....



wauwie... wat kun jij dat mooi verwoorden!!

Een mening is net als een kont.... Iedereen heeft er een.... De één wat duidelijker aanwezig dan de ander, maar toch....

MelOdYs_Star
Berichten: 2654
Geregistreerd: 20-08-06

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 13:40

Ik zou inderdaad ook gewoon tegen hem zeggen dat je hem wel heel aardig vindt, maar dat er niet meer is. En dat je ook niets met hem wilt, vooral wel duidelijk zijn in je zin, dat je hem niet leuk vindt. Ik denk dat je het beter kan doen via de telefoon dan via mail/sms, mail/sms vind ik zo trashy.

Maar inderdaad wat Doerakje al zegt, niet eerst iets leuks gaan doen en het dan pas vertellen, zou wel heel hard voor hem zijn en dan kwets je hem waarschijnlijk harder dan wanneer je gewoon eerlijk bent en zegt dat je hem niet leuk vindt.

Succes in ieder geval.

mcsjelle

Berichten: 891
Geregistreerd: 25-04-06
Woonplaats: Tuddern, Duitsland

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 13:40

Ik zou hem een mailtje sturen. Dat is voor beide het minst pijnlijk denk ik. Leg hem daarin duidelijk uit dat je hem een aardige jongen vindt, maar dat er voor jou geen andere gevoelens bij komen kijken. Voor hem is het ook niet leuk om afgewezen te worden, dan liever thuis achter de pc dan op het werk.

tjady

Berichten: 3460
Geregistreerd: 11-10-05

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 13:45

Ik zou niet via de mail zeggen. Dan kom je elkaar tegen op het werk en weet je je misschien ook geen houding te geven.
Waarom is het moeilijk om te zeggen wat je vind. Iemand zal je alleen maar waarderen voor je eerlijkheid.
Succes ermee.

Kennis is nog geen wijsheid.
Y;( SG
Ronny, 9136 dagen heb ik van je mogen genieten. Dank je wel kanjer!

Lotje02

Berichten: 4006
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Tilburg

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 14:09

Ben het met de rest eens. Gewoon tegen hem zeggen dat je het erg leuk vond dat je een kaartje kreeg en hem een leuke jongen/collega vind, maar dat je hem niet op die manier leuk vind.

Zofy

Berichten: 766
Geregistreerd: 11-03-04

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 17:15

Zeg dat je best wel eens iets leuks met 'm zou willen doen, maar dat je verder niks met 'm wilt/geen gevoels hebt. Je kan beter eerlijk zijn.

Anoniem

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 17:19

Zeker niet eromheen draaien, daar kweek je alleen maar valse hoop mee.
Vanavond gewoon naar 'm toe, even diep ademhalen en doorbijten.

"Hoi ...... bedankt voor je kerstkaartje. Maar meteen even over je briefje; ik vind je een hartstikke leuke collega, maar meer niet. Dus ik zou het niet eerlijk vinden om je verkeerde ideeën te geven hierover, en daarom lijkt het me geen goed idee om samen te stappen.
Zo, het hoge woord is eruit. Haal jij koffie, of doe ik het?"

Zoiets misschien?

snoeppapier

Berichten: 4937
Geregistreerd: 29-03-04

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 17:50

Zo zou ik het ook doen Sonja Ja

Gewoon eerlijk zeggen dat je hem heel aardig vind, maar dat er geen 'vonk' is van jouw kant, en dat je niet denkt dat die er nog komt, en dat je het unfair zou vinden om alsnog uit te gaan en hem valse hoop geven Ja

What lies before us, what lies behind us, is nothing compared to what lies within us
.

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 18:01

ik zou eerlijk wezen, ik zou het als je het niet op je werk durft te vertellen (dan heb je natuurlijk ook kans dat je baas er achter komt dat hij iets heeft geprobeerd, wat dan niet mag wat ik weet.) dan zou ik hem bellen, mailen komt misschien heel anders over, als je hem belt dan weet hij ook hoe je toon klinkt en weet hij dat je het wel meent.

I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon.
And I'm aimin' right at you. <3

Sophie2
Berichten: 4814
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: Winterswijk

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 18:18

Zofy schreef:
Zeg dat je best wel eens iets leuks met 'm zou willen doen, maar dat je verder niks met 'm wilt/geen gevoels hebt. Je kan beter eerlijk zijn.


Zoiets zou ik doen. Ik zou zeggen, het lijkt me best leuk om wat met je te doen, maar daarbij heb en zal ik geen gevoelens voor je krijgen, dus misschien is het beter dat we niks gaan doen, anders geef ik je misschien valse hoop ?

passieX
Berichten: 1346
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Nederland

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 18:24

Zeggen dat je hem aardig enzo vind maar niet als liefde.. maar voorstellen om gewoon wat te doen alleen dan gewoon als vrienden Lachen

11a11
Berichten: 1604
Geregistreerd: 08-11-05

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-06 19:54

bedankt voor jullie reacties Haha!
ik heb er over nagedacht en ga het hem morgen gewoon vertellen net zoals jullie zeiden en ik hoop dan dat we gewoon normaal met elkaar om kunnen gaan.

Axel_Clauw

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 20:24

inderdaad, iemand valse hoop geven is natuurlijk ook niet leuk.
het is misschien wel moeilijk om het te vertellen, maar daar is ook een mooie zin voor:
Liever gekwetst met de waarheid dan getroost met een leugen.

Ik wens je succes! Knipoog

Everyone wants happiness but without any pain, but you can't have a rainbow without a little rain.

Anoniem

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 20:26

Ik zou gewoon eerlijk zijn Ja

Succes Lachen

Damber

Berichten: 2318
Geregistreerd: 07-11-05

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 20:28

Laat zien dat je een echte meid bent!! Neem die jongen apart op het werk en vertel hem hoe het zit. Dat je best leuke dingen met hem wil doen, maar dat er van jouw kant geen andere gevoelens omhoog komen dan vriendschap. Dan hoef je hem namelijk ook niet te ontlopen met een hoofd als een tomaat als hij langskomt lopen op het werk...

Vrienden uit het verleden mis ik niet, er is een reden voor dat ze de toekomst niet hebben gehaald.....

Ogrop
Berichten: 6089
Geregistreerd: 29-09-06

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 20:30

Gewoon even bellen, of op het werk. Persoonlijk vind ik nogal "zwak" om het via mail ofzo te doen. Zoals de anderen hier zeggen, vertel dat je hem best leuk vind als vriend, maar geen liefdes gevoelens hebt.

Kieffer

Berichten: 5981
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Vlaardingen

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 21:01

Zeggen dat je (eventueel) best iets leuks met hem wilt gaan doen, maar dat je niet zit te wachten op een relatie met hem.
Als je eerlijk tegen hem bent weet hij ook gelijk waar hij aan toe is, valse hoop geven is nog veel erger. Als je het op een rustige en aardige manier brengt hoef je jezelf ook niks te verwijten, dan heb jij je best in ieder geval gedaan.

11a11
Berichten: 1604
Geregistreerd: 08-11-05

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-06 22:47

ik heb het verteld Haha!
hij zei dat hij het niet erg vond maar heeft verder de rest van de dag geen woord meer tegen mij gezegd.
nouja we zien morgen wel weer

bedankt voor jullie hulp Haha!

silverbrumby

Berichten: 2913
Geregistreerd: 31-12-05
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek ;)

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 22:48

gewoon eerlijk zijn...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 23:12

anita_Sab schreef:
ik heb het verteld Haha!
hij zei dat hij het niet erg vond maar heeft verder de rest van de dag geen woord meer tegen mij gezegd.
nouja we zien morgen wel weer

bedankt voor jullie hulp Haha!


Goed zo, dat is echt het beste Haha!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, _HS_, Amazonbot, Besje, Brimi_Disa, c_alsemgeest, Eliine, Ellen_ov, Googlebot, hagelslag, herr_balou, IASCrawler, Janneke93, Macs, Majestic-12, MoSt81, Paardennamen, RenskeFrea, SentiBot, Snippergroen, Wescha, Westhof, YandexBot en 202 bezoekers