Formule 1

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Formule 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 23:14

Omdat er blijkbaar wel bokker zijn die naast de 1pk ook interesse hebben in de meerder pk' s (en nee, ik vraag hier niet of je meer dan 1 paard hebt Tong uitsteken) vroeg ik me af of er hier ook formule 1 fans aanwezig zijn?

Ben zelf niet zwaar verslaafd (lees; ik ga niet naar wedstrijden), maar ik kijk wel ieder wedstrijd samen met mijn broertje mee. Cool

Ik ben wel een Williams -BMW supporter (zie onderschrift Knipoog ) en dus best blij met het resultaat van vandaag. OK dan!

17 mensen vinden dit leuk


Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 23:16

Mwao kijk er wel na, maar vind DTM Racing leuker....

Daar rijden teminste mooie auto's in bv Audi Knipoog

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 23:17

Bayazo, Ayrton en ik zijn ook zwaar verslaafd.

Mooie wedstrijd vandaag en wie er Wereldkampioen wordt is nog best spannend !

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 23:18

Ik kijk altijd trouw naar F1. Moet eerlijk zeggen dat ik het vorige seizoen nogal saai vond (ben een paar keer in slaap gevallen voor de tv Bloos en de laatste races heb ik niet meer bekeken). Dit seizoen is weer een stuk leuker. Schumacher heeft tenminste wat concurrentie. Montoya en Raikonen zitten hem goed op de hielen .

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 23:19

De formule 1 auto's zijn idd niet mooi om te zien, maar snel gaan ze wel Knipoog
En dit seizoen is ook nog eens erg spannend, in tegen stelling tot vorig jaar.

17 mensen vinden dit leuk

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 23:21

hier een EX-zwaar verslaafde, ik heb jarenlang rondgezworven op de circuits, hoopjes mensen leren kennen, waaronder mijn grote held, en enorm verdriet gehad.... daarna heb ik het afgebouwd en kijk ik nu alleen nog maar vanaf de bank.......

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 23:25

Vond het trouwens wel heel leuk voor Alonso dat ie won, renault gaat heel goed dit seizoen en ze hadden dit echt verdient.
Ik hoop trouwens dat Montoya Schumacher nog inhaalt. Lachen

17 mensen vinden dit leuk

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 23:28

Humhum ben eerlijk gezegd Ferrari fan (maar dan van Barrichello) dus van mij mag Schumacher het kampioenschap winnen. Het mag hem echter zo moeilijk mogelijk gemaakt worden .

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 23:28

Doe mij Kimi maar !

Cloris: vertel eens wat leuke inside-information Haha! .

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 23:31

Craignethan schreef:
Doe mij Kimi maar !

Cloris: vertel eens wat leuke inside-information Haha! .


Hahaha dit gaat heel wat jaartjes terug hoor..... fff denken....
Eh de heren Berger en Senna hielden het in de kroeg niet langer uit dan tot een uur of 11 Haha!

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 23:36

Damn ... ben nu even vet jaloers op je !

Lijkt me een heel apart wereldje, heb een keer een documentaire over Irvine gezien, prachtig typje, feestbeest en dan toch ook weer serieus met z'n dochtertje op z'n miljoenenjacht.

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 23:43

Craignethan schreef:
Damn ... ben nu even vet jaloers op je !

Lijkt me een heel apart wereldje, heb een keer een documentaire over Irvine gezien, prachtig typje, feestbeest en dan toch ook weer serieus met z'n dochtertje op z'n miljoenenjacht.


Nou apart was het zeker.... ze waren zeker niet allemaal aardig kan ik je vertellen, maar wij waren in Rio en daar kwamen wij de heren tegen, in de Help op de copacobana, een zeer bekende of beruchte discotheek, echt super... verder waren DAT juist de mannen die altijd herkende en gedag zeiden, altijd in voor een praatje met hun fans enz..
Prost was ook een zeer aardige man, Mansell ook (beetje een showmannetje was dat) maar verder heel vriendelijk..
Met Senna heb ik het meest te maken gehad, wat een prachtkerel en wat was dat mijn held... je begrijpt waarschijnlijk ook nu wel waarom ik na Imola 94 een ex-verslaafde ben geworden......... Verdrietig

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 23:49

Ik heb ook een hele tijd gekeken en gevolgd... maar de laatste 3 jaar is het niet meer mijn ding geworden, kan kijken wat ik wil, maar vind het lang zo leuk niet meer als daarvoor.

Grani

Berichten: 198
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: Moerdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 09:40

Nog in Spa geweest tijdens de grootste crash van de eeuw. Hele dag regen , maar wel leuk. Vorig jaar heel saai en voorspelbaar. Maar het is net als in de paardenwereld: Het paard maakt de ruiter (uitzonderingen daargelaten). Nu is het weer spannend en er zijn weer eens verassingen op bepaalde circuits. Ik vind Mark Webber wel wat hebben. De top 3 hebben toch altijd het grootste budget, dus de beste auto's. Wat nu dus een grotere rol speelt zijn de banden. En dat haal je (zie Ferrari) niet zomaar biinen een jaar in. Ik kan iedereen aanraden om eens te gaan kijken want het is echt mega (veel ) spectaculairder dan die tv-registraties.
Hopelijk dat Spa weer in het programma opgenomen wordt. Drie dingen meenemen: Grote paraplu-oprolbaar luchtbed en....oordopjes. Knipoog


Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 09:41

Ik kijk ook altijd!!!!! Ben aan gestoken door mijn ouders. Vind het weer al leuker worden. Het word tenminste wat spannender.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

ItsMe

Berichten: 785
Geregistreerd: 14-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 12:22

Sypheron schreef:
Ik heb ook een hele tijd gekeken en gevolgd... maar de laatste 3 jaar is het niet meer mijn ding geworden, kan kijken wat ik wil, maar vind het lang zo leuk niet meer als daarvoor.

Heb ik nou precies hetzelfde! Het kan me gewoon niet meer zo boeien als tot 2, 3 jaar geleden..... Ben jaren geleden zelfs nog naar races en zo geweest Haha!. Het word me nu in Nederland ook een beetje teveel "gehypt", dan hoeft het van mij niet meer zo.

Maar moet zeggen, de huidige WK-stand is wel ERG interessant Cool (en uiteraard hoop ik dat Räikkönen gewoon pakt)

Paardentekoop.net, dé website voor het verkopen en kopen van paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 14:03

Een aantal jaren geleden volgde ik het nog altijd. Bleef zelfs 's nachts op voor de Grand Prix van verder weg. Dat was in de tijd van Damon Hill en Michael Schumacher, daarnaast vond ik Jacques Villeneuve altijd wel een apart ventje Haha! Waarom weet ik niet, maar hij sprak me gewoon aan. En ik keek niet om het "auto-geweld" maar meer om de strijd er omheen. Destijds vond ik het geweldig. Trouwens ook Karl Wendlinger heeft een speciaal plekje in mijn hart Lovers

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 14:12

Ja, ik ben er ook weg van.
Ik ga niet naar wedstrijden.
Maar omdat mijn ouders de training enz kijken op tv, en ook de wedstrijd kijk ik lekker mee Haha!.
We zijn dan ook vooral fan van David Coultard.
Maar dat komt ook gedeeltelijk omdat me moeder em goed vind racen en omdat hij schot is Bloos:o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 17:36

Als Karl Wendlinger in de formule 1 terug was gekomen na zijn vreselijke ongeval in Monaco, had ik nu nog elke GP voor de tv gezeten!!! Lovers Nogmaals ik vind het een kanjer Vingers aflikken

Bayazo

Berichten: 961
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 20:20

Craignethan schreef:
Bayazo, Ayrton en ik zijn ook zwaar verslaafd.


Zwaaaaaaaaaaar verslaafd !!
(Maar dan wel aan Michael Schumacher ! Haha! )

Groetjes Jacqueline.

Kijk ook eens bij mijn paardenboeken op marktplaats : https://www.marktplaats.nl/mymp/verkopen/index.html

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 20:46

Ik hou meer van motoren.....

Afbeelding

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131997
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 20:57

Ja hoor, hier nog een Formule 1-fan !
Uiteraard ben ik fan van "ons Jos", alleen ontzettend jammer dat ie totaal niet mee kan doen met z'n Spartamet Clown
De spanning is dit jaar te snijden, en ik hoop van harte dat Montoya dit jaar met de titel naar huis mag !

XxEmmaxX
Berichten: 173
Geregistreerd: 11-01-03
Woonplaats: amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 20:59

Ikke ben ook fan vooral van Ralf Schumacher en Kimi Raikkonen! kusjes

I Luv MareL

AnkeD

Berichten: 290
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 08:29

Ik zelf niet, maar vriendjelief is gisteren van de Formule 1 in Hongarije terug gekomen. Hij was daar een aantal dagen geweest, heeft dus de voorafgaande dagen van de wedstrijd van zondag ook gezien zoals, trainingen en kwalificaties enz.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 09:03

Hihi mijn oma is zwaar fan.
Als ze ' schumi' ziet owwjjj wat een heerlijk jong haha.(nee ze is niet dement ofzo)
Kijk dan chantal hij gaat weer winnen!

Ik heb t meer op kimi en ralf.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, Aard, Angie91, Ann, Arlette1991, blacky15, CupCakes_, GrapeshotBot, Lalladidoo, Lynn_Nikita, Marocje, Ookami, Paardje02, SemrushBot, singa, YandexBot en 127 bezoekers