speurtocht/puzzelrit in Spaarnewoude

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-01 23:27

Wie heeft er zin om mee te doen aan de puzzeltocht in Spaarnwoude die onze stal op 30 september heeft georganiseerd.
Er is een tocht van ongeveer 2 1/2 uur uitgezet met een zestal opdrachten. Als iedereen weer terug is op stal is er een barrelrace.
Voor de mensen die met de trailer komen, er is genoeg plaats en je paarden kunnen achter de stal in een paddock staan. De kosten zijn 10,- pp.
De dag staat een beetje in het teken van de indianen, dus als je zin heb om je paard in oorlogskleuren te verven!!!!!!!! Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: chrico op 2001-09-25 22:40 ]</font>


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 00:15

Lijkt me hartsikke leuk om mee te doen. Helaas te ver weg en Barley is er nog niet klaar voor.

Anders had ik haar wel in oorlogskleuren geverfd hoor

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-01 00:26

Huilen Jammer. Nee hoor. Maar het is een heel mooi gebied en het beloofd wat te worden Haha!

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 22:11

Ik doe mee Haha! Sam is zelf al in oorlogskleuren (deels nog van z'n verkleedpartij van gisteren) dus daar hoef ik alvast niks aan te doen. Het wordt trouwens mooi weer dit weekend heb ik gehoord. Duimen dat ze gelijk hebben Knipoog

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 22:51

He balen, waarom nou zo snel?? Ik woon dicht in de buurt van spaarnwoude, had het zeker weten gedaan als ik mij had kunnen voorbereiden. Maar nu is het een beetje kort dag en mijn paard is niet helemaal fit. Dus ja...volgende keer heel vroeg melden, dan ga ik mee!

Jet

Berichten: 11944
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 23:50

Het had me hardstikke leuk geleken, maar ik heb 's zondags les en ik kan al zo weinig. Net deze ene keer wel, dus daar kies ik dan voor. Als het nog eens op een zaterdag herhaald kan worden? Dan kan ik bijna altijd wel, vroeger reden we op de manege ook in de herfst puzzelritten, ik was er helemaal gek van. We gingen dan met z'n tweeën op pad, brief met routebeschrijving en opdrachten mee, onwijs leuk! In elk geval veel plezier.

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 19:15

Jammer dat jullie niet kunnen, het is voor mij de eerste keer dat ik mee doe, heb het jaren geleden op de manege weleens gedaan en dat was hartstikke leuk. Het wordt nog mooi weer zondag ook geloof ik, dus dat kan alvast niet stuk Haha!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 19:37

Ja naar Nederland is een beetje ver vind het heel fijn van die zoektochten!

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 14:24

ja sharon als je iedere dag minimaal een uur wil rijden dan bouw je wel conditie op!
Maarre, wat ik eigenlijk bedoelde is dat ik op korte termijn moeilijk nog iets kan regelen qua vervoer enzo, en, nog belangrijker, dat flame weer last heeft van z'n luchtwegen. Qua conditie is die op het moment een stuk beter! Hij is de enige die dagelijks een half uur gelongeerd wordt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, bonnie1998, Sterrenpony, Wopkebrok en 29 bezoekers