Weelde kan nu wel gespeend worden!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Weelde kan nu wel gespeend worden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 19:16

Elke namiddag is het feest op de NeP-stal, dan is het weer voedertijd, en dus moet iedereen weer naar zijn eigen plekje op mijn erf.

[naam verwijderd] moet naar zijn afgezette kampje rondom de puinbult, [naam verwijderd] in haar box, [naam verwijderd] in het gangpad en [naam verwijderd] in [naam verwijderd]'s box.
Alwaar een portie brokjes op ze wacht, dus; ze hebben soms wat haast Haha!

Vanmiddag leek het heel keurig te gaan. Op het rammelen van de brokjes kwamen mijn twee dames rijpaarden al naar het hek. [naam verwijderd] en [naam verwijderd] stonden al gauw op hun plaats. Maar [naam verwijderd] kwam niet Verward Huh, die hoort toch achter haar moeder aan te lopen Verward Ik terug, kijken waar ze bleef, of er wat aan de hand was...

Staat die dame gewoon nog achter in het land, met haar kalverliefde [naam verwijderd] te flirten! Weer de brokjes gerammeld. Ik werd beloond door een zachte hinnik van mijn kjioete ponyruin, die meteen op me afsnelde. Maar denk maar niet dat die kleine tuttebel wou komen Die bleef mooi staan, dom om d'r heen te kijken. Volgens mij had ze niet eens in de gaten dat [naam verwijderd] al lang en breed aan tafel zat....

Halstertje gehaald. Ze wierp 1 blik om het halster en het felgekleurde touw eraan vast, en besloot 'no way, hosay'. Rechtsomkeert, ik kon er achteraan. Maar [naam verwijderd] is gekke Henkie niet, en ik heb toen [naam verwijderd] weer opgehaald. Pas TOEN had [naam verwijderd] in de gaten dat ze alleen en zonder moeder tuttig stond te doen *LOL*

Nou vraag ik je; Is die klaar om gespeend te worden, of is die klaar om gespeend te worden? Haha! 5 maanden....
Laatst bijgewerkt door Dees op 24-08-03 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:19

Ik kan het me helemaal indenken hoe dat is gegaan!! Geweldig..
Kleine meisjes worden groot !!

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:40

haha, ik zie het zo voor me Lachen
ben benieuwd hoe dat zal gaan met afspenen Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:42

Afspenen gaat vast geen grote problemen geven. Heerlijk om de merrie weer zonder veulen te hebben Lachen. Het bevalt mij goed in ieder geval.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:49

Hahaha, wat een tuttebel *LOL*
Die is er wel klaar voor!


paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 21:07

nou jij hebt nog geluk die van mij loopt al vanaf dag 1 niet mee met mams,die van vorig jaar ging met 4 maanden weg omdat hij ook erg lastig werd en steeds zijn moeder mshandelde.
hahaha.

Z1+4


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Cas10, cindyy_1993, Coalizione, Googlebot, Josien_, journee, Mark0919, sterregoud, xdesix en 40 bezoekers