waar zijn westernmaneges?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blubsie
Berichten: 11
Geregistreerd: 24-08-03

waar zijn westernmaneges?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 14:58

hallo allemaal, ik ben al een tijdje opzoek naar een western manege in Twente en dan het liefst in de buurt van Enschede. kan iemand me daar bij helpen? alvast bedankt.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30619
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:02

Dan wil ik gelijk vragen of er toevallig in Boskoop en omgeving wat is. Boskoop ligt in Zuid-Holland. Vlakbij Alphen aan den Rijn, Waddinxveen en nog wel meer.
Western gaat mij steeds meer trekken, maar heb er geen ervaring mee. Mocht het niet echt dichtbij kunnen, dan wacht ik wel tot ik mijn rijbewijs heb, en met de auto ergens heen kan.
Maar wie weet is er wat in de buurt, wil weten of het wat voor mij en evt mijn pony is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:06

Vanuit Waddinxveen zit je zo in Aarlanderveen (Westerntraining 11J) maar ook in Den Haag (Madepolder) of in Koudekerk a/d Rijn (Freewheelranch) of gewoon in Alphen zelf (Lone Star Ranch)

Tip: ga eerst kijken voor je het over les gaat hebben. Gebruik je ogen en je gezonde verstand voor je een keuze maakt om ergens te gaan lessen.

Blubsie, Anya woont in Hengelo, misschien kan die je aan wat adresjes daar in de buurt helpen. Zoek je iets om met je eigen paard te trainen, of met een manegepaard?

Blubsie
Berichten: 11
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 21:33

hoi sonja, ik heb geen eigen paard en ik heb al wel wat western ervaring, dus het moet iets zijn met een manegepaard

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30619
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 21:38

Alphen is dan het dichst bij, maar wist geeneens dat dat kon. Wel gaaf.
Ik weet nog helemaal niet of ik het ga doen, wil eerst meer ervan weten, maar het zal wel goed passen bij Taran.

pacster

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 11:01

in ruurlo (achterhoek) zit een westernmanege waar je met manege paarden kunt lessen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 22:10

Dyonne schreef:
Alphen is dan het dichst bij, maar wist geeneens dat dat kon. Wel gaaf.
Ik weet nog helemaal niet of ik het ga doen, wil eerst meer ervan weten, maar het zal wel goed passen bij Taran.


Joh dan kom je toch lekker een keertje bij ons op stal kijken? Onze stalhouders vertellen ook graag aan Engelse ruiters wat ze doen hoor Haha! Gewoon es lekker een uurtje langs de bak zitten, met de mensen babbelen, en kijken of het wat voor je zou kunnen zijn! Altijd welkom hoor!

Blubsie
Berichten: 11
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 15:31

sorry, maar dat is voor mij veel te ver weg, ik moet iets hebben wat dichter bij is. maar volgens mij is dat helemaal niet bij mij in de buurt.