Bosrit gemaakt !

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Bosrit gemaakt !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 19:48

Hoi!,
Ik heb vandaag op het friese paard Naomi een bosrit gemaakt Haha!
het was hartstikke leuk ,ik heb de bosrit met Nynke&Dorien gemaakt zij hebben 6 friese paarden(Jelte&Jeltsje (hengst&merrieveulen,Atjse 3 jarige merrie,Carolien 22 jarige merrie,Naomi 8 jarige merrie&Parel 7 jarige merrie)
Ik reed dus op Naomi,Dorien op Carolien en Nynke op Parel.
ik was daar dus heengefietst en hun stonden al op me te wachten en hebben we de paarden gepoetst en opgezadelt Lachen .Teon meosten er eerst 3 slagen in de beugels want ik ben niet zo groot Tong uitsteken .en toen hebben we aangesingelt en zijn we opgestegen Knipoog .
Toen zijn we de weg overgegaan en op het fietspad hebben we een drafje meegnomen en Naomi zit lekker joh ,je blijft gewoon zitten Lovers .
Carolien draafde aan de lange teugel omdat z ebest oud is en niet meer zo fit is.het was echt leuk en toen durfde Parel neit verder dus ging ik emt Naomi voorop en gingen we weer draven ik had neit in de gaten dat ik heel snel draafde Schijnheilig ,en hun lagen dus een heel stuk achter Tong uitsteken .Maar op Naomi merk je dat neit ze zit zoo lekker Lachen .
dus hun zo roepen:"Samantha even stoppen Tong uitsteken " dus ik keek zo achterom hun lagen wel een kilometer achter geloof ik Bloos! Tong uitsteken
dus ik Naomi stoppen maar dat wou ze natuurlijk neit dus heb ik maar rondjes met haar gestapt want je krijgt haar echt niet stilstaand Scheve mond .
dus kwamen hun er later aan en heb ik Carolien maar voorgelaten anders ga ik te snel Verward Tong uitsteken .
toen kwamen we laten bij zown stuk waar we een heel stuk voor ons hadden en daar hebben we gegaloppeerd ik voorop want Naomi kan neit achter anderen aangalopperen...,en toen kwamen we bij zo'n stuk waar ik de verkeerde kant op ging want ik ken d eweg in het bos neit Tong uitsteken .
dus ik weer omkeren Tong uitsteken .toen hebben we Carolien weer voorop gelaten en toenz ei Dorien:"We kunenn ook wel eens deze kant op kijken waar we uitkomen" dus wij haar achterna komen we bij een weilandje van een boer uit Tong uitsteken ,staan we gezellig tussen de koeien Schijnheilig .
wij snel terug later wij lachen natuurlijk Tong uitsteken.
Dus hebben we Nynke emt Parel maar voorop gelaten want met Dorien weetje maar nooit waar je uitkomt Tong uitsteken.
Dus toen gingen we zown weggetje op waar we een heel stuk voor ons hadden dus toen hebben ik en Nynke even wedstrijdje gedaan wij keihard galopperen was echt leuk Haha! ,ik heb natuurlijk gewonnen Schijnheilig Schijnheilig Tong uitsteken
haha,dat komt omdat Naomi gewoon sneller kan.
Toen hebben we even met Lange teugelgestapt en later kwam Carolien ook in een drafje er aan Knipoog .
toen hebben we de teugels weer op maat gepakt,en toen kwamen we bij zo'n stukje waar allemaal van die enge ganzen liepen de paarden schoten er voorbij in keiharde rengalop Tong uitsteken dus wij zo alle 3 hooooo maar rustig Tong uitsteken .we hadden ze dus zo weer rustig zo snel hebben we ze nog nooit gezien Tong uitsteken.
Toen zijn we weer terug gegaan omdat Carolien niet meer zo jong is en dat ze neit zo veel meer aan kan.
De paarden waren heel erg bezweet en die hebben we afgedroogt en afgezadelt,en toen ging Dorien nog even met Atsje bezig,Atsje is nu ongeveer een maand onder het zadel en doet het erg goed ,ik heb er ook nog even opgezeten het ging erg geod Lachen .toen kwam Nynke aanrennen en zei zo:"hoe laat meost jij thuis zijn?" ik zo:"Voor half 7" zei zo:" Dan mag ej nu wel weg het is 5 over 6" dus toen ben ik weggegaan want is ongeveer een half uur fietsen...
maar kwam dus kwart voor 7 thuis en toen was me eten al koud Tong uitsteken ,maar we hebben een magnetron dus.. Haha!.
maar ik vond het heeeel leuk
Groetjes Samantha


Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:54

wat een gave dag zeg

Als tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug.
Dan klommen we de hemel in en brachten we jullie gezond mee terug.

Whisper en Shadow Together forever

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 19:57

jaah vind ik ook Haha!

connemara
Berichten: 287
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Doorwerth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 19:55

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!
Wat ee leuke osrit joh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ehtr super gaaf!!!
Lijk me oowk echt heel leuk!
hahaha, die naomi, lekker snel Tong uitsteken:P leuk joh!!!
ok dan. doei mdoei xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx bye bye!!!
chrosty!!!!

I Love Horses!!
Lady k hou van je!, Luv jah voor altijd!
Profiel veranderd: 26-01-04

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 19:57

Heeeeeeeeeej christy!!,
gefeliciteerd!! (maard at heb ik al heel vaak gezegt vandaag Tong uitsteken)
jaah ze is echt lekker snel zoooo lieff! Haha!
vond hete cht een super dag Knipoog
xx

connemara
Berichten: 287
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Doorwerth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 20:53

jAAAAAAAAAAAAH!!
super lief van jou Haha! Thnx Haha!
Jaah echt lief van naomi! ben blij dat je dat je zo nu en dan wat vaker op duie friezen kan rijden!!! zoooooooooooooooooooooooow coooooooowl! Haha!:D:D:D:D:D:D:D:D
Echt zoow leuk!! Haha!:D:D:D
topppppppiej
xxxxxxxies

I Love Horses!!
Lady k hou van je!, Luv jah voor altijd!
Profiel veranderd: 26-01-04

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 14:22

Haha geen dank Haha!
leuek dingen gekregen?
jaah vind het echt heel erg aardig van Nynke&Dorien!!
idd.!

connemara
Berichten: 287
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Doorwerth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 16:26

Haha,
Zekers leuks dingen gerkegen!!! (staan in brief Tong uitsteken:P)
Jaah echt wel!!
haha, xxxies bye bye!

I Love Horses!!
Lady k hou van je!, Luv jah voor altijd!
Profiel veranderd: 26-01-04


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Maartje_M, Natascha en 28 bezoekers