Twee vingers tussen voorboom en schoft??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Twee vingers tussen voorboom en schoft??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 21:45

Mijn zadel lag voorheen altijd goed op Pjelk (ongeveer viervingers tussen vorboom en schoft). Maar sinds het eens o een breder paardje lag passen er nog maar twee vingers tussen. Het lijkt mij heel gek als het zadel door die ene keer uitgezakt is maar zou dat kunnen? En is twee vingers tussen voorboom en schoft echt te weinig?


boontje
Berichten: 239
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 08:34

Zijn die twee vingers met of nog zonder ruitergewicht erop ?

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 12:44

Met ruitergewicht er op.


Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 13:46

hihi ik denk dat het zadel niet meer past en dat zou mij ook goed uitkomen.. Schijnheilig Schijnheilig
dus verkopen die hap }> }>

nee dat is een grapje..
ik zou er gewoon mee gan rijden en dan kijken hoe het zit, de schoft moet natuurlijk wel vrij blijven liggen

ONDERSCHRIFTLOOS

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 15:17

2-3 vingers ruimte is optimaal.
4 is echt te veel dan moet het zadel ook wel achterover liggen.

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 21:42

alja schreef:
hihi ik denk dat het zadel niet meer past en dat zou mij ook goed uitkomen.. Schijnheilig Schijnheilig
dus verkopen die hap }> }>

nee dat is een grapje..
ik zou er gewoon mee gan rijden en dan kijken hoe het zit, de schoft moet natuurlijk wel vrij blijven liggen


Helaas Alja, het gin hier om mijn oude zadel, niet dat wat ik van Renske overnam want die ligt helemaal goed. Maar evengoed bedankt voor de reactie(s) Ik ben blij dit zadel nog gewoon te kunnen gebruiken aangezien het twee ringetjes aan weerszijden achterop heeft zodat ik daaraan zadeltassen hangen kan. Is erg handig voor de trektoch die ik ooit nog eens hoop te gaan maken

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 00:17

Eh, ik wil niet l*llig doen maar als je zadel van een keer op een ander paard zover is gezakt zou ik de boom eens laten nakijken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Brittneyx, cherrypower, Idske D, Miriam91 en 32 bezoekers