Op bezoek bij Licor II !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Op bezoek bij Licor II !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 11:05

Gisteren zijn Saartje39, tommeke en ik weer eens naar Licor en Idra gegaan! (was voor mij nog maar de 2e keer)
Eerst wat gekeken als ze op het achterste stuk van de wei reed, maar toen ze ons zag is ze voor onze neus komen rijden, dat we mooie fotootjes konden nemen Clown (komen wss wel eens op Bokt, Lobke moet ze er zelf uitkiezen). Op het einde mocht ik er eventjes op, goh, wat een zalig paard! Nu snap ik waarom ze altijd doorzit, zo'n zalige zit, zadel, ...
"Je mag is draven hoor, hij heeft nog geen uurtje gewerkt!" zei Lobke dan na 5 min. Ikke natuurlijk Haha! , en draven, dan zei ze "als je durft mag je is galopperen hoor Lachen ", en ZOEFF daar gingen we, in't begin ging hij wel wat snel, maar kom, op het einde vond ik dat het beter ging!
Dan ff op de andere kant, ging minder goed, maar is ook zijn slechte kant volgens haar. Hij voelde zich precies aangetrokken tot het circus (ja, er staat een circus op een stukje van de weide), Lobke, ga er mss is met hem naartoe Knipoog Daarna zijn we hem op de weg gaan uitstappen, en daar heeft hij ook iets achtergelaten, tot ergernis van Lobke Tong uitsteken Daarna afgestapt en naar huis gecrost, moest voor het donker thuis zijn Scheve mond
't was iig een superavond OK dan! en ik kijk echt uit naar de BOKTSTRANDWANDELING van morgen met 10 andere bokkers waaronder Saartje39 en Idra

Doei, doei
Mien

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 14:06

*schop* al zoveel vieuws en geen enkele reactie Verdrietig

Mowtje
Berichten: 326
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 14:26

zegt mij niets maar ik vind het fijn voor je dat je zo'n geweldige avond hebt gehad Haha!

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 15:02

Gaaf hoor..!!
Het moet toch geweldig zijn om op zo'n paard als Licor te rijden Kwijl

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 16:16

hee wat leuk! Ik geloof het graag dat hij zo lekker zit!
veel plezier morgen

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 21:04

Tindra schreef:
Gaaf hoor..!!
Het moet toch geweldig zijn om op zo'n paard als Licor te rijden Kwijl

Is het ook hoor 't was echt geweldig, mijn eerste keer op een hengst, en dan meteen op zo'n lekker ding Lachen

Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 22:36

mhhh ik moet ook nog even Licor komen bewonderen...en eens ervaren hoe het voelt om op een nageeflijk paard te rijden hé Lobke Knipoog

Fijn dat het zo leuk was en tot morgen!

Huertecilla

Berichten: 26851
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 00:43

Mientjeuh schreef:
't was iig een superavond


...snap wat je bedoeld hoor op zo'n luxe andalusiër.... Vanmiddag ben ik op Luna en Richelle op Sancha, twee van onze andalusiërs, door de campo naar de feria in ons dorp geweest. Allebei in de traditionele feestkledij.
Eerst de paarden geborsteld, daarna gespoeld, gesopt en gespoeld, laten drogen en er hoogglans op geborsteld. Mooi dat die tut-holas gelijk wisten dat het niet hun dagelijkse ritje was en ze zijn de hele rit; heen, in het dorp en terug voorbééldig geweest. Wat zijn het dan toch een luxe rijbeesten zeg!!!
Morgen ga ik weer, maar dan in de avond. Dan met mijn rijmaten naar bar Javi. Blijf niet té lang, want ik drink Cola Light en zij Cola UltraLight (whisky) dus..... Gaat overigens allemaal goed. Je snapt het echt niet, maar blijkbaar hebben die andalusiërs een soort zelfbehoud dat maakt dat ze hun benevelde piloot het idee geven te doen wat hij bedoeld maar ondertussen zelf perfect uit de problemen blijven. Speciale paarden toch wel Knipoog

Oh, de niñera (babysit) snapte blijkbaar niets van de toch supereenvoudige e-camera, dus nee, geen foto van ons in klederdracht...

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 02:41

Fijn dat je het zo leuk vond Yasmine! Ik vond jullie wel bij elkaar passen eigenlijk... anders had ik nooit de toestemming gegeven om met hem te draven! Hij is toch zooooo braaaf... Mijn poepie Haha! (Wat ben ik Vernederlandsd door dit forum Tong uitsteken)

Als ik ooit een bijrijdster zoek... Knipoog Je moet wel nog met zijn "oh-kijk-andere-paarden-laat-ik-even-heel-hard-roepen" machogedrag omkunnen...

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 09:06

Héhéhé, en weten waar de 'evil rottweiler' staat Tong uitsteken Ja, mss dat ik later hetzelfde doe als jou Lijkt me wel fijn, maar dan moet ik het geld wel hebben Tong uitsteken