Worden de bokkers steeds jonger??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-01 15:11

Of lijtk dat zo? Ik heb het idee dat ik meer en meer berichtjes lees van bokkkers rond de 13? Niet erg hoor, maar ik vroeg het me gewoon af of het idd zo is... en hoe zal het komen dat er ineens zoveel nieuwe jonge bokkers bijzijn dan? Verward


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 15:16

Tja, denk dat het vooral komt door het feit dat die mensen erg veel vrije tijd hebben ('ik verveel me' is een veelgehoorde kreet in die hoek Knipoog).

Verder hebben die ppls allemaal contact met elkaar via MSN en op school, etc.. Daardoor vertellen ze allemaal andere paardenvriendinnetjes van het bestaan van bokt en voor je het weet heb je er weer 100 bij Lachen Bij 'volwassenen' gaat dat wat minder snel heb ik het idee.

Ook is het (IMO) zo dat het 'jonge spul' schijnbaar nogal graag reacties schrijft, ook al hebben ze eigenlijk niet veel te melden. Volwassenen zijn daarin wat terughoudender..

Misschien dat dit allemaal wat veranderd als we bokt ook op andere sites gaan promoten. Tot nu toe staat bok (BEWUST!) nog niet in dingen als paarden.pagina.nl en andere lijsten met links of zoekmachines.. Op die manier krijgen we denk ik weer een behoorlijke hoop extra leden..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 15:22

vraag me ook af of dat wel zo verstandig is Bart.. want je krijgt dan zoveel nieuwe mensen denk ik.. dat dat Bokt, zoals het nu is, best zal veranderen... en dan zul je natuurlijk binnenkort weer nieuw aantal GB moeten kopen Schijnheilig

_________________
<FONT COLOR="RED">-=..the unsteadiness of love sux..=-</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bartje op 2001-09-19 15:23 ]</font>


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 16:22

Ahum, veel vrije tijd?? En ik was op Horses en ben hier vanaf 't begin en ik praat minder onzin als eerst.. Toch? Haha!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 16:38

Ik was eerst vaste bezoeker van het Divoza forum, toen ik daar een bericht zag staan dat Carmen (hier Malle Babbe) weg moest. Zij reageerde daar toen op met: 'Op http://www.bokt.nl is het veel en veel leuker.'
Naja, en sinds 25 juni zit ik dus hier. Ik heb niet zo'n last van het 'ik-verveel-me' effect, maar van het 'ik-heb-geen-zin-huiswerk-en-ga-dus-bokken' effect.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-01 17:42

Neeeeeee niet nog meer mensen!!! Toen ik wegging 3 mnd geleden waren het er 700 ofzo en nu 1400?? Ik heb al moeite genoeg om bij te houden wie iedereen is enzo Knipoog Op een bepaald moment zijn er zoveel mensen dat je niet eens meer een poging gaat doen om ze te leren kennen en dat is jammer Verdrietig

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 17:57

Waarom moest Carmen weg bij Divoza? Ik ken haar alleen van bokt en ze heeft hier nog nooit iets verkeerds gedaan
Wat is Divoza voor forum? Wat voor sfeer heerst er daar in het algemeen?

Geen onderschrift.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 18:03

Eeeh, kunnen we een beetje ontopic blijven? }>

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-01 18:08

Wie? Ikke? Extreme duivel Bart: Ben je echt van plan om Bokt aan te melden bij zoekmachines?? Verdrietig Verdrietig
Wat dacht je van het idee om iemand 'automatisch het pasword op te zeggen' als hij/zij meer dan een maand niet komt oid?
Of ellendige mensen eraf gooien? Oid? Alleen maar ideetjes hoor Extreme duivel

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 18:12

jajaja, als je nou al gewoon alle mensen eraf knikkert die 10 of minder posts hebben en 2 maanden zijn aangemeld ben je er zo al een heleboel kwijt. durf wel met zekerheid te zeggen, dat iemand die aan die beschrijving voldoet nu niet meer op bokt komt Haha! ,en vooral geen acties ondernemen om het ledental nog meer op te hogen please?! vind het zo al(te) hard genoeg gaan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Amazonbot, Animal, Barchetta, fnpetter1990, gigil, goesju, GrapeshotBot, judithje, karlli, Saskiaa_, Sintara, teunis001, Weenck, YandexBot en 155 bezoekers