stappen in Time-Out + barman!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

stappen in Time-Out + barman!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 19:42

jaja we zijn weer naar de time-out geweest!

ook al waren we maar met zn 3-en, het was wel supergezellig!

en machie en ik hadden fans, die ons van zaal naar zaal volgenden en een enkeling had genoeg lef om met ons op de foto te gaan, of een foto van ons te maken....

ook heb ik nog een foto van de barman gevonden, ja die barman waar ik een paar weken geleden mee heb gezoend Tong uitsteken


Afbeelding

vorige keer stond ie in een andere zaal en had ie een rood shirtje aan, in die andere zaal stond een barman die er op leek, en die me niet herkende, dus ik had al zoiets van haha ja het was dus een typische barman, elke avond een ander....
bleek dat het hem helemaal niet was! ja zo goed had ik niet onthouden wie het was haha, maar in een andere zaal stond ie en deed ie best lief en enthousiast lachen(en kijken toen machie en ik op een blok gingen dansen Tong uitsteken ) maar het was maar voor 1x haha!!

wat wel irritant was, was dat ze op t laatst heel de zaal donker hadden, en alleen 1 lamp vol op machie en mij hadden toen we ons op het blok aan het uitleven waren, alleen duurde het ff voor we dat doorhadden Haha!



het was gezellig Haha!

Afbeelding

en renzo is en blijft onze held(in tegenstelling tot SP die er weer niet bij was )

Afbeelding


en we hebben een jongen gelukkig gemaakt Haha!

Afbeelding


en de barman nog een keer

Afbeelding

de rechter is ie
Afbeelding


en van de achterkant Haha!
Afbeelding

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 20:36

zozo, dat ziet er gezellig uit.... die barman is best kjoet!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 20:38

die sneak van een supersnel deed zijn naam eer aan en was hem supersnel gesmeerd zonder mij daar melding van te doen

maar goed de foto's zijn erg leuk! Lachen over de barman doe ik geen uitspraak hoor!! Tong uitsteken

Amor Vincit Omnia

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 20:41

Gezellige outfit! *LOL*

En die andere barman is die met dat rooie shirt!? Volgens mij van de verkeerde kant...

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 20:42

tuurlijk, zodra vrouwen aangeven dat een man er leuk uitziet, dan is ie gelijk volgens alle andere mannen van de verkeerde kant.. het gaat nu wel erg opvallen heren... Lachen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 20:43

Mike schreef:
Volgens mij van de verkeerde kant...
ok was ik dus niet de enige. thanks mike. OK dan!

Amor Vincit Omnia

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 20:43

Mause schreef:
tuurlijk, zodra vrouwen aangeven dat een man er leuk uitziet, dan is ie gelijk volgens alle andere mannen van de verkeerde kant.. het gaat nu wel erg opvallen heren... Lachen


Ik heb het over de 2de, niet de eerste! Knipoog
Klein detail

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 21:01

haha ja oke mike deze keer heb je dan misschien gelijk, maar het is wel vaak zo dat als vrouwen een man mooi vinden, de mannen hem al snel homo noemen!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 21:02

en die andere barman was wel erg close aan t dansen met een vrouwelijke bar'man' en was wel meer met haar van plan geloof ik, dus nee hij s niet van de verkeerde kant(andere berichtje bedoelde ik met dat je gelijk had, dat je t nu niet over 'mijn' barman had, maar over de ander, beetje vaag geschreven daar maar ben moe!)

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 21:03

Zal de laatste zijn die dat zal ontkennen Haha! Maar bij sommige ga je toch echt wel twijfelen *LOL*

Vergelijk gewoon eens de uitstraling van de eerste en de 2de, dan zou je het van die 2de toch echt zeggen Haha!

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 21:04

ja, oké, die tweede is nat... maar die eerste waar renske mee gezoend heeft niet hoor... en die is kjoet!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 21:07

Mause schreef:
ja, oké, die tweede is nat... maar die eerste waar renske mee gezoend heeft niet hoor... en die is kjoet!


Haha!

hij kan heeeeeeel lief lachen(en erg lekker zoenen Tong uitsteken maar t was voor 1x haha wil nix met een barman!)

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 21:07

nee, een barman is vragen om gezeur... been there, done that... Knipoog

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 21:11

Barman?? Niks mis mee, mijn vriend is ook barman Haha! Had wel anders van hem verwacht hoor Knipoog

Leuke foto's!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 21:12

heb een jaar samengewoond met een barman, niet aan te raden, hij ging heel sociaal met zn klanten om, maar o wee als ik naar iemand keek! maargoed die spoorde verder niet haha

nee deze barman was leuk, voor 1x!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 21:25

Hehehe, is dit met de eigen camera gemaakt???

Ja SP wilde ook mee, dan was ik natuurlijk zeker meegegaan Knipoog. Maare de volgende keer gaat SP gewoon mee en dan ga ik ook weer mee. Jullie hadden niks meer laten horen dus ik ging ervanuit dat het niks meer werd aangezien anderen ook al afhaakten.

De volgende keer dan maar weer!!!!

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 21:36

Toch best zin in de 13de Haha!

En SP moet toch eens een keertje zijn belofte gaan waarmaken! Ben je nou een man of een muis!? Haha!

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Indies
Berichten: 694
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 21:41

Die bikini heb ik ook Lachen Maar wel leuke foto's verder.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 21:46

orionneke schreef:
Hehehe, is dit met de eigen camera gemaakt???

Ja SP wilde ook mee, dan was ik natuurlijk zeker meegegaan Knipoog. Maare de volgende keer gaat SP gewoon mee en dan ga ik ook weer mee. Jullie hadden niks meer laten horen dus ik ging ervanuit dat het niks meer werd aangezien anderen ook al afhaakten.

De volgende keer dan maar weer!!!!


nee is met camera van de time out gemaakt, liep een fotograaf rond.

en ik vroeg via msn of je meeging!maar je ging niet, want je moest naar oirschot vandaag!

maar ja volgende keer gaat iedereen gewoon mee!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 22:05

machie hier:

Het was zeker supergaaf!!!! Alleen die lamp he Scheve mond we waren toch wel n klein beetje blond *LOL*

Verder mist er volgensmij nog 1 foto van ons renske...
sta jij zo leuk op Tong uitsteken

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 22:07

zien die foto!

Amor Vincit Omnia

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 22:10

nee Tong uitsteken

Nog steeds lief verlegen en onschuldig


Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 22:14

Renske20"]
[quote="orionneke schreef:
Hehehe, is dit met de eigen camera gemaakt???

Ja SP wilde ook mee, dan was ik natuurlijk zeker meegegaan Knipoog. Maare de volgende keer gaat SP gewoon mee en dan ga ik ook weer mee. Jullie hadden niks meer laten horen dus ik ging ervanuit dat het niks meer werd aangezien anderen ook al afhaakten.

De volgende keer dan maar weer!!!!


nee is met camera van de time out gemaakt, liep een fotograaf rond.

en ik vroeg via msn of je meeging!maar je ging niet, want je moest naar oirschot vandaag!

maar ja volgende keer gaat iedereen gewoon mee!
[/quote]

Ja toen zo laat ja...........toen lag ik al bijna in mn bed!!!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 22:17

toen was machie pas net bij mij!
ik was zelf pas tegen half 10 thuis en rond 10 uur was machie in hapert en ging ik haar ophalen!
pas daarna hebben we wat met renzo afgesproken en meteen toen machie en ik hier waren heb ik msn aangedaan!

maar over 2 weekjes gaat gewoon iedereen mee!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

MaFMaR
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 22:29

Afbeelding

hihi twas warm daar fniet ?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, Facebook, GrapeshotBot, Mii_X_HarrY en 101 bezoekers