Iemand ooit iets goeds gehaald van ZADELMARKT???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Iemand ooit iets goeds gehaald van ZADELMARKT???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 19:41

Ik moet een nieuw winterdeken hebben van zadelmarkt. Iemand hier goede of juist slechte ervaringen mee?

Nu hoef ik niet al die negatieve berichten dat het nixs is en zo maar ik wil juist berichten van goede dingen van zadelmarkt! Of zijn die er misschien niet? Knipoog


Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 19:43

zoek hier op zadelmarkt en je vind topics genoeg..

En ze zijn trouwens bijna geen van alle positief

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 19:46


[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 19:51

Ik heb al gezocht maar ik zoek positieve reacties!!!

Of ben ik aan het zoeken naar een speld in de hooiberg?

Er zal toch wel iets zijn wat een beetje deugd????? Verward


Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 19:57

LuvdaTossa schreef:
Of ben ik aan het zoeken naar een speld in de hooiberg?


*LOL*

nee, ik weet niet. ik ben er nog nooit geweest. Maar na al die topics ben ik niet meer verder gaan zoeken.

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 20:27


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 20:33

Ja maar zijn het reacties van echte klanten??? Wie kan dat bewijzen?

pmarena

Berichten: 48065
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 20:42

Tuurlijk zijn er mensen die er tevreden over zijn.
Je kan er vast wel een leuk zadeltje of dingetje vinden ,
hoor ook regelmatig mensen die er erg blij mee zijn , die niet al te hoge eisen aan een zadel stellen en alleen willen dat het netjes past , ze er goed in zitten , en dat het een paar jaar met licht gebruik meegaat.

Heb zelf een keer een Stock-zadel gezien daarvandaan , zag er prima uit.
Wel een stikseltje dat losliet ofzo , maarja dat moet je maar voor lief nemen bij zulke goedkope spullen. Leer en kwaliteit zag er verder prima uit , leuk zadeltje voor die prijs.

Ik heb er zelf geen behoefte aan om daar een zadel uit te gaan zoeken , maar dit terzijde Lachen

De dekens lijken me ook wel wat , zeker die rooie waterdichte winterdeken met die ringetjes bij de borstsluiting en reflectiestreep op staartflap !! Maarja ik wil geen ''dikke'' deken.

Anders had ik hem zeker gekocht , voor dat geld wil ik het best proberen , oogt goed !!

En dan weet je meteen of het wat is.

Ik probeer wel vaker iets uit.
De ene keer is het flut en een miskoop (meestal weet je dat eigenlijk al vantevoren , maar probeer je het toch Haha! )

En de andere keer is het een gouden greep !!

Zoals mijn Barefoot , was ik ook bang dat het slechte kwaliteit zou zijn ,
toch erop gewaagd , en bleek hartstikke goed !! OK dan!

Nou , ben ik blij dat ik het zelf aangedurfd heb om te proberen ,
heb er nog geen moment spijt van gehad !!

Ook bij een zadelmarkt zul je het zo maar kunnen treffen , de zadels op zich ben ik ook niet zo kapot van , hoewel er vast wel een paar leuke tussen zitten.

De dekens en dekjes enzo , daarbij ligt de risico-factor weer een stuk lager dus die zou ik gerust uitproberen. Als het niks is dan zie je dat snel genoeg , en houdt het paard er verder niks aan over.
Voor dat lage bedrag is het geen ramp voor je portemonnee ook.

Winterdeken zou IK gewoon proberen als ik zoiets zocht , kun je een hartstikke mooie koop aan hebben als het echt nette kwaliteit is !

Feit blijft dat spullen bij standaard grote paarden-winkel nu eenmaal erg duur verkocht worden. Vriendin van mij kocht voorheen in voor een heke grote , en vertelde dan ook dat als de spullen met een korting van 40% weggingen , er nog winst gemaakt werd.... en de kosten voor het draaiende houden van zo'n winkel(keten) zijn ook flink , dus kan je nagaan hoe laag de eigenlijke prijzen liggen

Zadelmarkt maakt daar gebruik van door alle spullen op een goedkope manier aan de man te brengen en weinig kosten te maken.
Om dus een leuke winst te halen hoeven ze de spullen ook niet zo duur te verkopen. Of de kwaliteit goed is van dat ENE artikel kun je toch pas zien als je het zelf in je handen of in gebruik hebt Lachen
Laatst bijgewerkt door pmarena op 23-08-03 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 20:44

Ik heb dan meer vertrouwen in de Pagony Ultra van Divoza. Ik moet ook een nieuwe deken, en ik ga deze toch echt van dichtbij bekijken.
Divoza zit in Leek, dus daat moet te doen zijn voor jou.

Goedgekeurd onderschrift :)

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 21:03

ik ben tevreden klant OK dan! en sta ook op hun site, letterlijk wat ik ze gemaild heb! Dus ik denk dat die berichtjes wel echt zijn!

Ik heb er een Australian Stockzadel en een westernzadel gekocht. Je moet niet al te kritisch zijn en geen topkwaliteit verwachten, maar zo voor dagelijks gebruik, vind ik het prima!

Een vriendin van me heeft er een deken voor haar pony gekocht en zij is altijd erg kritisch op haar spullen!

Van dekens heb ik geen verstand, ik heb een koudbloed, die hoeft geen dekens, maar mijn vriendin is er tevreden mee, dus 2 tevreden klanten van de zadelmarkt!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 21:05

hier nog een zeer tevreden klant!!!!!!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 07:21

Goed dan ga ik het ook maar eens wagen en een bezoekje langs brengen! Divoza ben ik helemaal NIET weg van en prbeer ik zoveel mogelijk te vermijden....

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 07:42

Of je er iets vind wat aan jouw eisen voldoet ligt natuurlijk helemaal aan welke eisen je steld.
Maar zo zie je maar dat er op Bokt heel veel mensen met verschillende meningen zijn Haha! !

Laat je even horen wat jouw kwaliteit van je deken is?

And he said:
"If all is grounded you should go make a mountain out of it"

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 09:21

De stocksaddle die ik eerst had was van prima kwaliteit, maar ik kon er niet goed op lichtrijden, dus mocht ik hem omruilen. Heb nu een westernzadel, bevalt ook erg goed. Ook heb ik er een hoofdstel weg die prima is. Natuurlijk niet zo degelijk als dure merkzadels, zo lang zal ik er ook niet mee doen. Maar gewoon af en toe en recreatief zal ie het best lang doen!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 10:59

ik heb er ook mijn hoofdstellen weg, die bevallen ook prima

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 15:45

Lobje schreef:
Of je er iets vind wat aan jouw eisen voldoet ligt natuurlijk helemaal aan welke eisen je steld.
Maar zo zie je maar dat er op Bokt heel veel mensen met verschillende meningen zijn Haha! !

Laat je even horen wat jouw kwaliteit van je deken is?


De deken moet scheurvast zijn en met een redelijke voering. Ik heb thuis nog wel een dun zomerdekentje die er desnoods onder kan! Het moet gewoon goed zijn, hoeft geen Super, Super kwaliteit te zijn. Alleen ze moet er wel langer in kunnen lopen dan 3 weken Haha! Knipoog
Het slooppercentage van Tosca is redelijk hoog dusss liefst een beetje stevige stof en niet waterdoorlatend!

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 16:01

LuvdaTossa schreef:
Goed dan ga ik het ook maar eens wagen en een bezoekje langs brengen! Divoza ben ik helemaal NIET weg van en prbeer ik zoveel mogelijk te vermijden....


waarom?! Verward

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 18:31

Relliej"]
[quote="LuvdaTossa schreef:
Goed dan ga ik het ook maar eens wagen en een bezoekje langs brengen! Divoza ben ik helemaal NIET weg van en prbeer ik zoveel mogelijk te vermijden....


waarom?! Verward
[/quote]

Daar ga ik inhoudelijk niet op in. Heb hele nare ervaringen gehad met Divoza. Ik ga nu naar een iets kleinder winkeltje (bleek ook nog dichterbij) en die hebben gelukkig dezelfde spulletjes en zijn meestal ook nog goedkoper! En je wordt altijd super geholpen OK dan! en ik heb laatst een bit gekocht, week mee gereden en op les zei m'n instructrice dat ik beter een kleiner bit kon passen. Ik kon hem zonder problemen inruilen! Wel goed schoongemaakt natuurlijk! Haha!

Alja

Berichten: 25582
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 18:38

persoonlijk vind ik zadelmarkt niet zo`n goede maar een deken is altijd het proberen waard natuurlijk maar een zadel

ONDERSCHRIFTLOOS

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 18:44

wel eerst ff bellen hè voor je er helemaal naartoe rijdt, want ze kunnen niet iedere dag klanten ontvangen Knipoog Zou toch zonde zijn als je voor een dichte deur staat! (tip: ze eten van 12.30 tot 13.30!)

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 18:46

ik ga wel naar divoza vanwege het grote assoriment, maar vind het verder een rot-winkel, met erg arrogant personeel dat alleen mensen met geld wil helpen....

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 19:05

missnynke schreef:
ik ga wel naar divoza vanwege het grote assoriment, maar vind het verder een rot-winkel, met erg arrogant personeel dat alleen mensen met geld wil helpen....


Nou ik ben niet de enige geloof ik hier....!!! Gelukkig maar, ik dacht dat het aan mij lag!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Belker, fdalebout, lovelance, Thami en 134 bezoekers