Boktmeeting in de Uithof? Ik sta er ook al.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jasper
Berichten: 2027
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Wormer

Boktmeeting in de Uithof? Ik sta er ook al.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 20:33

Mijn ezels staan ook al in de Uithof. Niets ernstig; ze zijn gecastreerd. Ze zijn wel heel mager geworden en vinden het maar niets tussen al die enge paarden!!
Hopenlijk mogen ze over twee dagen weer naar huis.


rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 20:36

het lijkt er inderdaad een beetje op dat we daar een meeting kunnen organiseren Huilen mijn paardje moet er ook nog zeker een week blijven (maar gaat gelukkig wel beter!) gelukkig ben ik er binnen 10 minuten fietsen, dus ik kan hem elke dag even zijn appeltje voeren Lovers , mijn paard staat in stal C bij Heelkunde, waar staan jouw ezeltjes?

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 20:59

Hihi, volgens mij heb ik ze zien staan, ik zag vaag iets van grote oren toen ik door de gang liep! Haha!

Maar mijn paardje staat gelukkig weer thuis, ik hoop dan ook dat we voorlopig niet weer op de uithof hoeven te komen!

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...

Jasper
Berichten: 2027
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Wormer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 21:54

Ook bij Heelkunde maar dag gang A (de eerste gang, is dat A?) in stal 23 onder de naam Reali.

Natas

Berichten: 158
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 22:11

Ach jee, is het gebeurd? Wens ze maar sterkte van me. Indian is gelukkig al lang weer thuis en zelfs weer onder het zadel.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 22:20

Oh-oh, bedenk net dat ik nog steeds niet op je PB heb geantwoord... *schaam*

Ga ik alsnog doen een dezer dagen. Veel geluk met jullie ezeltjes en ik hoop dat je ze snel weer mee naar huis mag nemen! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 22:31

Mocht er nog iemand (ongewild) in de periode eind september t/m eind oktober op de Uithof staan, dan meld ik me alvast voor een boktmeeting Haha! . Relrite wordt dan weer geopereerd Ach gut , afdeling Voortplanting.


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 23:06

Is het ook goed als je komt terwijl mijn paard er niet staat?
Lijkt me best leuk om iedereen eens te ontmoeten hoor,maar het liefst heb ik mijn paard gezond en wel thuis staan?
Maar goed zo denken we er allemaal over natuurlijk!
Iedereen die zijn paard in de Uithof heeft staan BETERSCHAP!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 09:22

Wij hebben ons paard 2,5 week op de Uithof gehad, 2 jaar geleden inmiddels. Box van 5x5 minstens, echt een joekel van een berg kuil en hij zag ons alleen maar staan als we 'n worteltje hadden, anders ging hij lekker iets anders doen! Ik hoop dat onze monsters gewoon lekker gezond blijven, onze overdosis DA (overigens wel via de faculteit) hebben we al wel gehad dit jaar... (heb m nu trouwens al máánden niet gezien, goed teken!)

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Donna
Berichten: 65
Geregistreerd: 16-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:27

he, wat leuk, ik ga vanaf volgende week weer volop aan de slag daar voor mn studie, en ik moet ook daar zijn nu, dus misschien kan ik jullie paardjes af en toe een extra aai geven..

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 16:15

Jasper schreef:
Ook bij Heelkunde maar dag gang A (de eerste gang, is dat A?) in stal 23 onder de naam Reali.

ik heb ze vanmiddag even gedag gezegd! wat een schatjes zeg! gezellig samen in 1 box, eentje lag lekker te pitten en de andere keer me echt zo aan van "wat kom jij nou weer doen" en die oren! echt prachtig!!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park


rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 18:27

he, vandaag waren ze er niet meer Verward zijn ze naar huis? Er liepen vanmiddag wel mensen te wandelen met 2 ezeltjes, maar die waren een stuk kleiner volgens mij!
Ik heb wel Dotje gezien, de shetlandpony die in Hilversum met een mes is toegetakeld Boos! echt sneu!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, GrapeshotBot en 34 bezoekers