Wedstrijd Tholen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Wedstrijd Tholen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 15:09

Ik heb nog niet zo veel wedstrijden met Savannah gereden en moest vandaag voor het eerst op een open veld rijden tussen bijna niet zichtbare bordjes (ware blauw geroest en we rede op oud maisveld).

Ze was nogal onder de indruk van de ruimte! Bloos!

Maar we hebben 175pnt (1ste) en 167 pnt (3de) gereden. OK dan! OK dan!

Als ze niet was gestruikeld in de 2de proef en k had een 6 gekregen was k eerst geweest..... Knipoog

We hebbe nu in korte tijd al 14 winstpuntjes en nog 2 wedstrijden (als mn punte nie weer hoger worde!) nog in het B en daarna L1.

Wil alles uitrijden, want ze is nog maar 4 en nog niet echt handig in rechte lijnen en dr evenwicht....

Groetjes Tamara

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 15:56

Netjes gedaan, echt hoge punten!
Gefeliciteerd, zo kom je wel in het L1 Knipoog

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 18:33

POew gefeliciteerd!! Ik ben ook in Tholen geweest L1 dressuur, 2e wedstrijd maar mijn jury was iets minder positief als die van jou....mensen lief ik reed 2 redelijk nette proefjes komen hun aan: 138 en 139 punten!!!! Hij miste de ervaring.....ja duhuh hij is 3 jaar en loopt de 2e wedstrijd van z'n leven.
Vorige wedstrijd had ik nl. 169 pnt met een ietsjes betere proef, maar niet veel beter.....Trouwens alleen de eerste van onze rubriek had een winstpunt, 163.

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 20:46

Gefeliciteerd!!

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 11:11

benneton schreef:
POew gefeliciteerd!! Ik ben ook in Tholen geweest L1 dressuur, 2e wedstrijd maar mijn jury was iets minder positief als die van jou....mensen lief ik reed 2 redelijk nette proefjes komen hun aan: 138 en 139 punten!!!! Hij miste de ervaring.....ja duhuh hij is 3 jaar en loopt de 2e wedstrijd van z'n leven.
Vorige wedstrijd had ik nl. 169 pnt met een ietsjes betere proef, maar niet veel beter.....Trouwens alleen de eerste van onze rubriek had een winstpunt, 163.


Jah bij een vriendin in het Z had ook alleen de eerste 3 een keer een winstpunt.

Maja je paardje is nog lekker jong, zelfs nog jonger als die van mij, dus we hebbe alle tijd van de wereld!