Pompoenen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Artemiss
Berichten: 1093
Geregistreerd: 17-08-03

Pompoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 22:25

In het voorjaar hebben we van die pompoenpitten gekocht en een aantal pitten in de mesthoop gestopt. Ze zijn echt super hard gaan groeien en we hebben nu aardig wat van die reusachtige pompoenen! Haha! Ik vind die dingen echt heel leuk vooral die hele grote die we nu ook hebben. Naja dit wou ik dus even zeggen, misschien een leuk idee voor volgend jaar. Je kunt natuurlijk ook andere soorten pompoenen nemen, enne de mesthoop word er ook een stuk kleiner door! Knipoog Haha!
Echt leuk om eens te proberen wou ik gewoon even zeggen

Grtzzz Nadine

Katuwr

Berichten: 876
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 23:47

Dat hebben wij al een keer gedaan, was echt vet!
Dat was van een broer van mij, en onze voortuin lach toen nog in puin (die wordt op het moment betegeld enzo Tong uitsteken ), en toen zat die voortuin helemaal vol met pompoenen Haha!
Echt gaaf, waren ook kei groot!

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 00:07

goh leuk..ga ik ook eens proberen..Lachen

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 09:46

Het zoontje van mijn vriendin heeft ze ook bij de mestbult staan. Hij verkoopt ze ook en heeft ca 100 euro per zomer. Leuke bijverdienste voor een jongen van 12!
Ik heb zelf sierkalebassen, helaas geen mest erbij, we hopen op volgend jaar! en heb ze vanaf vorige week zaterdag aan de weg staan. Heb tot nog toe 10 euro. Gaat niet zo hard, maar dat doet er niet toe. Ik kan volgend jaar weer een nieuw zakje zaad kopen!

Coolio

Berichten: 353
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: In het mooiste (en waarschijnlijk kleinste) dorp van Nederland :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 19:49

wij hebben ze idd ook, maar heel de tuin groeit vol voor je er erg in hebt... Haha!

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 03:09

Bij ons om de boerderij staan nu ongeveer 50 !!!! verschillende soorten. Mijn neefjes verkopen ze. Leuke bijverdienste hoor en je hoeft er niet veel voor te doen om een hoop centjes te verdienen. Zaaien, spenen, beetje mest erbij en deze zomer heel veel water geven. Maar dat laatste doen we gewoon met een sproeier van de regeninstallatie. Op alle plaatsen waar vroeger onkruid stond staan nu kalebassen.