ik ben net op de radio geweest!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 11:57

Ik heb net meegespeeld in het spelletje 'Arno's Adventures' bij Noordzee FM! Helaas niets gewonnen: ik dacht dat het broodje aap-verhaal niet waargebeurd was en dat was het dus wel. Het klonk nl. als een filmscenario en dat bleek het later ook te zijn (de film 'It could happen to you'), maar die film was gebaseerd op een waargebeurd verhaal...

Ik werd trouwens voor dit spelletje uitgenodigd omdat ik vanmorgen had gebeld voor een ander spelletje - Discovery, tekstfragment uit een liedje - maar toen vertelde Arno me dat ik net te laat was want ze hadden al een kandidaat (grr... 99 cent per minuut en steeds werd gezegd dat de lijn bezet was, gelukkig belde ik op kosten van de zaak Haha! ). Het l*llige was dat ik dat tekstfragment uiteindelijk wel goed had: Angel Eyes van Wet Wet Wet...

Maar goed, dit was dus mijn radiodebuut en volgens mijn collega's die in de hoek naar de radio stonden te luisteren (heel zachtjes) klonk ik nog niet eens zo heel blonT... Haha! Diezelfde collega's hadden trouwens een meningsverschil over het waarheidsgehalte van het verhaal (de een stak een duim omhoog en de ander omlaag), ik koos uiteindelijk voor nee en het bleek ja te zijn. Nou ja, volgende keer beter! Lachen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 11:58

he gaaf. je wordt nog eens beroemd!

jammer dat je niets gewonnen hebt. maar gewoon blijven proberen hoor

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 12:01

Hey Karin wordt beroemd!
Ik heb het niet gehoord helaas, ben benieuwd welke bokkers wel, want er zijn vast mensen die het wel gehoord hebben en na dit berichtje pas beseffen dat het Karin van Bokt was *LOL*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 12:03

Weehh.. ik luister áltijd noordzee FM behalve vanochtend niet. Huilen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 12:06

Sorry... Sky!

(oneliner van de eeuw)

drollie
Berichten: 8
Geregistreerd: 19-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 12:06

karin wordt beroemd

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 12:12

Citaat:
Op 2001-09-19 12:06, schreef Laui!:
Sorry... Sky!

(oneliner van de eeuw)


Aah>538

(onliner van de eeuwest!)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 12:16

Tja, het is de enige zender met normale muziek die we een beetje redelijk kunnen ontvangen in deze betonbunker... Op Sky heb je trouwens ook geen radiospelletjes... Tong uitsteken

BTW: mijn collega's hebben net via de mail 'Road to Mandalay' voor me aangevraagd, die ene collega wil op die manier haar verontschuldigingen aanbieden voor het verkeerd voorzeggen... Haha!