Minas

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 09:51

Pffft zeg.....
Wie vult ook wel eens minasformulieren in.
Pokke overheid hoe bedenken ze het....
Ik vul de papieren van de manege altijd in. Maar nu moeten ze omdat ze 0.3 hectare teveel grond hebben uitgebreid aangifte (verfijnde aangifte) gaan doen Frusty (je zou bijna 0.3 hectare grond verkopen) Maar ik hoef weer niks in te vullen want paarden zijn voor de overheid geen dieren Verward En hun mest is geen mest en hun voer is geen voer..... Verward rara.
Nou ja ik schrijf wel 1 x 3.3 en voor de rest allemaal nulletjes...... Slapen Gaaaap als ze daar blij mee zijn.

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 10:15

_________________
Afbeelding
Muuuuhhhhh.....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorine_81 op 2001-11-15 19:07 ]</font>

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 11:55

Ik heb er dus niks voor geleerd maar ik vind het niet zo erg moelijk, anders bel ik gewoon een keer het mestloket, daar zitten ze toch voor.... Haha!
Maar ik snap best dat mensen die normaal tussen de koeien lopen er geen hout van snappen.
Vanmorgen hadden ze een half uur overleg (bij het mestloket) over een vraag van mij hihi, domme dozen.
Ik vroeg of het biks en het hooi voor de paarden wel meetelde. Niet dus. Eigenlijk dacht ik dat al maar ik vroeg het even voor de zekerheid.....
Lijkt me wel saai omdat te leren?
Als je met GVE enzo gaat werken wordt het al wel wat ingewikkelder en het veranderd ook constant dat is irritant!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 16:42

Ik moest pasgeleden die papieren kopieren. En het lompe ervan is: als je het niet goed invult krijg je het gewoon weer terug, tss, we hebben wel wat beters te doen.